AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Hvis du skulle tatovert deg, hva ville du tatovert? bilde? Og gjerne dere som har tatoveringer også (Trenger ikke høre det fra dere som syntes tatoveringer er stygge, jeg spør ikke dere) Anonym poster: a6197fe81354fd0544c78f65ee85c249
Gjest Loverdose Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Er veldig fascinert av tatoveringer og har alltid likt tatoveringer, helt siden jeg var bitteliten. Jeg har ikke helt kommet i gang med å tatovere meg på grunn av økonomien er litt ustabil for tiden, men skal blant annet tatovere halfsleeve, litt sånn typisk feminin/jentetattoo, samt litt røff (diamanter, noen roser, sommerfugler, litt skrift, en muffins blant annet, slåsshanske, pistol, sugar skull osv), og alle de små tatoveringene har en mening, merkelig nok, til og med muffinsen! Dette blir på høyre arm, på venstre arm skal jeg bare ha skrift, blant annet et sitat på bicepsen, pluss et sitat på underarmen (ikke så langt som det som skal på bicepsen). Så blir det noen få tatoveringer på lårene (har arr å dekke), så kanskje på ribbebeina (sitat). Har stoooore planer og gleder meg sykt til å begynne! Sitatene på ribbebeina og armene blir første prioritert, for halfsleeve blir dyrt, spesielt siden jeg skal ta det med en ufattelig dyr tatovør som er helt ekstremt god på tatoveringer..
marion Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Jeg ville gått for denne... lakecityquietpills.com/photo/multihost/images/11788074173546742759.jpg (advarsel - pornografisk innhold) linken endret til ikke-klikkbar, Bond, mod Endret 27. juni 2012 av Bond
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Jeg ville gått for denne... lakecityquietpills.com/photo/multihost/images/11788074173546742759.jpg (advarsel - pornografisk innhold) AAAARGH! MY EYES!!! Anonym poster: ea785fc9a75afc0fbca5620d7539a6f8 linken endret til ikke-klikkbar, Bond, mod Endret 27. juni 2012 av Bond
Sukkerklumpen! Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Jeg har en tatovering, nede over ankelen. Men veldig lyst på en søt kinesisk blandet med nordisk drage på under eller overarmen Endret 25. juni 2012 av Sukkerklumpen!
Rainbow Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Navnet til hesten min. Så vanlig og kjedelig, men likevel uendelig betydningsfullt for meg. Vurderer det, men er så redd for smerte, og klarer ikke bestemme meg for hvor det hadde vært fint!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå