AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Kjæresten og jeg er midt i den semiberømte "vi har vært sammen i halvannet år og begynner å bli litt for vant til hverandre"-fellen. Jeg er student med sommerjobb, han jobber fulltid og har et barn fra tidligere forhold. Det betyr at vi får hele fire (!) dager ferie alene denne sommeren, fom en mandag tom en torsdag. Han er en god og snill mann, som er flink til å ta vare på fattig(/student)-kjæresten sin, men nå har jeg fått en del feriepenger, og vil veldig gjerne ta ham med på tur! Jeg har vært innom tanken på de typiske stedene som Paris, London og Barcelona, men dette er steder han allerede har vært med barnets mor, og jeg vil finne "vårt" sted. Vi har snakket mye om å dra til Roma, men det er uaktuelt nå midt på sommeren da jeg ikke liker å dra på ferie bare for å stå i kø. Så, kjære dere; har dere noen tips til hvor jeg kan få kjærleiken på gli igjen, helst til en snill penge? Anonym poster: 243dff2dc096902fcfe6a681a9a70997
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Hmm, kanskje Riga eller en annen Øst-Europeisk storby? Veldig romantisk by, fine gater, billig spa, billig shopping osv! Selv har jeg veldig lyst til å dra til Edinburgh, google det og se om det høres interessant ut ;-) Er mye å finne på der. Anonym poster: b28781c7bfef6a8568dce95980adf589
caroprins Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Om dere bor slik til at oslo er et greit utgangspunkt så kan en tur med colorlines kielbåter kanskje være et alternativ. Om man tar båten på mandag og så har man en overnatting i Kiel for så å ta båten tilbake på onsdag. Da er man tilbake på Torsdag. Har selv reist denne turen flere ganger. Ombord har man handlegate, restauranter, spa, boblebad, kino, badeland og fine show om kvelden. Man kan også kjøpe seg opp i lugarklasse. Hadde suiten en gang. Den var flott Så her har man god tid til å kose seg. En overnatting i Kiel. Man kan vel enten utforske Kiel eller kanskje ta en tur til andre steder i nærheten. Uansett så er det sommer og sikkert gode muligheter til å kose seg sammen. Andre alternativer. Hva med Gøteborg med Liseberg eller København med Tivoli.m I og med brukbare temperaturer nå om sommeren så trenger man vel ikke reise så langt når man har bare 4 dager til disposisjon. Du kan jo også sjekke sas og norwegians lavpriskalender og se om du finner noen greie priser og ta det derfra.
cityhotels.no Skrevet 26. juni 2012 #5 Skrevet 26. juni 2012 Jeg kan anbefale en av øyene rett utenfor Dubrovnik, f.eks. Lopud. Dette er en idyllisk øy, stille og rolig uten biler. Ligger en time med båt fra Dubrovnik, som også en er kjemeflott og romantisk by. Norwegian flyr direkte til Dubrovnik, så det er enkelt å ta seg dit
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #6 Skrevet 26. juni 2012 Vi var i Riga i fjor og elsket det! Kjempefint sted, og perfekt for en kjærestetur:) Nå skal vi prøve enda et østeuropeisk sted i august, nemlig Budapest. Det ser også veldig veldig bra ut, og regner med vi kommer til å trives minst like godt der som vi gjorde i Riga! Etter å ha googlet side opp og side ned synes jeg Budapest virker som et veldig godt valg! Fant billig og bra hotell på booking.com og fant råbillige flyturer på ryanair Anonym poster: a7e6532208ca475d8c027eaf4978c514
Sunshower Skrevet 26. juni 2012 #7 Skrevet 26. juni 2012 Jeg tenker umiddelbart på ulike steder i Øst-Europa. Her er jo også prisnivået greit for studenter, og man får mer for pengene sånn sett. De storbyene du nevner er jo nokså dyre feriesteder. Men det kommer jo an på hvor mye du vil bruke også. Det er mange romantiske plasser rundt omkring. Har hørt mye fint om Polen for eksempel:)
AnetteSs Skrevet 3. juli 2012 #10 Skrevet 3. juli 2012 Kjæresten og jeg er midt i den semiberømte "vi har vært sammen i halvannet år og begynner å bli litt for vant til hverandre"-fellen. Jeg er student med sommerjobb, han jobber fulltid og har et barn fra tidligere forhold. Det betyr at vi får hele fire (!) dager ferie alene denne sommeren, fom en mandag tom en torsdag. Han er en god og snill mann, som er flink til å ta vare på fattig(/student)-kjæresten sin, men nå har jeg fått en del feriepenger, og vil veldig gjerne ta ham med på tur! Jeg har vært innom tanken på de typiske stedene som Paris, London og Barcelona, men dette er steder han allerede har vært med barnets mor, og jeg vil finne "vårt" sted. Vi har snakket mye om å dra til Roma, men det er uaktuelt nå midt på sommeren da jeg ikke liker å dra på ferie bare for å stå i kø. Så, kjære dere; har dere noen tips til hvor jeg kan få kjærleiken på gli igjen, helst til en snill penge? Anonym poster: 243dff2dc096902fcfe6a681a9a70997 Hei Jeg vil anbefale Vilnius. Kom akkurat hjem fra Vilnius med kjæresten. Romantiske gater, billige restauranter, kule nattklubber, billig og gigantiske shoppingsentre og flotte spa anlegg. Vi hadde aldri vært der før så vi fant et reisebyrå som fikset alt for oss. Reisebyrået finner du på wwww.nbtours.com og det ble billigere enn å booke det selv. De ordnet alt for oss, så vi kunne bare tenke på hverandre. Lommeboka likte også veldig godt Vilnius.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå