Gå til innhold

Hva kan det være?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest 007
Skrevet

Hei. Jeg har en kviselignende klump på ene kjønnsleppa mi og klarer ikke å forstå hva det er eller hvorfor den er der. Jeg har aldri hatt kjønn mot kjønn-sex (altså aldri hatt en penis i nærheten av underlivet mitt, derimot har jeg fått oralsex), så derfor tviler jeg på at det kan være kjønnsvorte. Den personen jeg var med hadde aldri hatt sex han heller og alt dette skjedde for noen år siden og det er først nå jeg har fått denne klumpen. Derfor tenker jeg at klumpen ikke har noe med denne hendelsen å gjøre. Hvis jeg klemmer på klumpen kommer det ut noe gulaktig og tyktflytende greier, nesten som på en vanlig kvise, men litt mer flytende enn det man ofte får ut av kviser. Den er sår hvis jeg klemmer eller tørker meg etter toalettbesøk men ellers merker jeg ikke noe til den. Første gang jeg klemte på den og fikk ut noe ble den mindre i et par dager, nå er den blitt "stor" igjen og jeg har klemt og fått ut nytt gulaktig tyktflytende greier. Hva kan dette være, er det rett og slett en kvise på ene kjønnsleppa mi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert det er verre en rett å slett bare en kvise. Eller betennelse i en hårsekk ;)

Skrevet

Den setningen ble rar, men du tok den :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...