Leanne Skrevet 25. juni 2012 #1 Del Skrevet 25. juni 2012 Vurderer å kjøpe meg en brukt elbil, har aldri hatt elbil og lurer litt på om noen har erfaringer å dele med meg... - hvilke merker/modeller er bra? - hva bør man se etter/spørre om når man skal se på en elbil? Vurderer å kjøpe pga ny jobb, og det er pes å komme seg dit med buss (flere bytter og bruker totalt dobbelt så lang tid som når jeg kjører..) Men det er jo kø når jeg skal på jobb og kan se for meg at det vil ha sine fordeler med elbil ser at en del biler selges mellom 30 og 40.000 brukt på finn, og siden man slipper å tenke på bomringavgift, årsavgift (500 kr året..), gratis lading og parkering... Så veier jo dette fort opp mot et månedskort på bussen til litt over 1000 lappen... Kom gjerne med tanker og innpsill.. jeg er helt grønn på elbil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 25. juni 2012 #2 Del Skrevet 25. juni 2012 Vurderer å kjøpe meg en brukt elbil, har aldri hatt elbil og lurer litt på om noen har erfaringer å dele med meg... - hvilke merker/modeller er bra? - hva bør man se etter/spørre om når man skal se på en elbil? Vurderer å kjøpe pga ny jobb, og det er pes å komme seg dit med buss (flere bytter og bruker totalt dobbelt så lang tid som når jeg kjører..) Men det er jo kø når jeg skal på jobb og kan se for meg at det vil ha sine fordeler med elbil ser at en del biler selges mellom 30 og 40.000 brukt på finn, og siden man slipper å tenke på bomringavgift, årsavgift (500 kr året..), gratis lading og parkering... Så veier jo dette fort opp mot et månedskort på bussen til litt over 1000 lappen... Kom gjerne med tanker og innpsill.. jeg er helt grønn på elbil En vesentlig ting på en brukt elbil er batteriet. Det er stort og dyrt. Og det er brukt. Det koster fryktelig mye penger . Sjekk med forhandler hvor mye det koster å bytte batteri. Et slitent batteri klarer langt færre km pr lading, og det kan bli et vesentlig problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2012 Det var lurt, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå