AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #1 Skrevet 25. juni 2012 Skal prøve meg som toasmaster i bryllupet i august. Noen forslag til introduksjon av talene? Brudeparet skal selv stå for mye av informasjonen så det er ikke så mye mer enn nettopp intro til talene. Dette hadde derfor vært gøy å ha litt mer enn "Nå skal brudgommen tale" Anonym poster: 8ccad8b4614be2b4e52cc0a5a5a60a6e
Athene Skrevet 25. juni 2012 #2 Skrevet 25. juni 2012 Jeg har hørt mange varianter opp gjennom - Det vanligste er en kort introduksjon av personen som taler, dette kan gjøres på mange ulike måter - hvordan de kjenner brudeparet, fakta om personen.... - En morsom, liten historie om personen som taler. Kan være fra barndommen, noe helt sært/spesielt... - Førsteinntrykket taleren fikk av bruden/brudgommen, med en artig vri. (må da ta en telefon til hver taler og få noe ut av dem) - Omtale talerens hobby, eller yrke. Må gjøres med en humoristisk vri. - Eller løsrive seg helt fra personen som taler. Jeg har hørt flere varianter av at man leser opp en tekst før hver tale. For eksempel noen linjer fra et dikt (morsomt eller mer seriøst), og en gang leste toastmasteren opp utdrag fra en gammel skikk og bruk bok med bryllupsrelaterte tema, før hver taler. Det hadde ingenting med taleren å gjøre, men var en artikg overgang.
Gjest Doh Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Toastmasteren vår brukte Ole Brumm Sitater derfra pluss noe om taleren. Synes det var en artig vri
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #4 Skrevet 26. juni 2012 Toastmasteren vår brukte Ole Brumm Sitater derfra pluss noe om taleren. Synes det var en artig vri Hehe, her ble også Ole Brumm brukt.. Anonym poster: a7e158cdd4deafa0672afb9a9b75ca11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå