Gå til innhold

øh, noen som har opplevd det samme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

for et par år siden fikk jeg et inngrodd hår i lysken, det ble betent men gikk over etter en ukes tid. Ble et arr etter det, som jeg siden har hatt.

Men nå i ettermiddag så jeg at det var blod på truse kanten, så jeg gikk på toalettet for og sjekke hva det var, og ser at det har gått "hull" på arret, det er blitt et bittelite hull midt i arret og det blødde noe voldsomt en stund. i tillegg er det blitt litt blått rundt hullet.

skjønnet ikke helt hva som har skjedd, bruker string truser men de bruker ikke og gnege :P

Anonym poster: aaae23bdfd4fad666093bed9e482df6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme, men jeg har hatt en del inngrodde hår, får det veldig lett. Og disse kan ofte se litt mørkeblå ut etter en stund, tror det er hårene under huden som gir denne fargen, men er ikke helt sikker. Har hvert fall funnet ut at om jeg skraper opp huden så kan jeg få ut så mye som 3 hår innimellom som har vokst under huden, og jeg ser ofte et lite hull etter jeg har fått dratt ut alt hår og hud fra såret. Beklager ekkel forklaring...Har aldri gått med dette i ett år og har aldri blødd så mye som du forklarer, men høres litt ut som det samme, hvert fall for meg.

Anonym poster: 5e019477cf3e5bffdb25d87c2ef24429

AnonymBruker
Skrevet

hm, ja kan se ut som det er et hår det... ble bare litt overasket over at det etter et års tid skulle begynne å blø å sånnt.

Var merkelig, men er nå sluttet å blø så tror jeg bare skal la det være en stund før jeg evt tar pinsetten fatt :P

Anonym poster: aaae23bdfd4fad666093bed9e482df6d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville prøvd å klemme litt på det. Det er sikkert et nytt hår som har lyst opp.

Anonym poster: 4037ec69fe912e728a32fd1c74792c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...