Gå til innhold

Skolegutter tvinges til å tisse sittende

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Let boys be boys, sier nå jeg.

Jeg ser problemet med at det kommer mye tiss rundt skåla. Og unge gutter er jo ikke akkurat kjent for å være verdensmester i å treffe skåla heller, men det er jo noe som må læres.

Skrevet

Greier de ikke sette opp pissoarer mer?

• Liker 1
Skrevet

Slapp av Brutal Mann. Det blir menn av gutter som sitter og tisser også. :filer:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Klarer de ikke stå og pisse, så får de sitta istedet, verre er det ikke.

Anonym poster: ddb77fcd1697dfe747e7cf7a240eb76a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Let boys be boys, sier nå jeg.

Jeg ser problemet med at det kommer mye tiss rundt skåla. Og unge gutter er jo ikke akkurat kjent for å være verdensmester i å treffe skåla heller, men det er jo noe som må læres.

Voksne menn er sannelig heller ikke verdensmestere i å treffe skåla.

Og når de ikke bryr seg med å gjøre rent etter seg så blir det et problem for "feministene".

Anonym poster: abfe351dc65fb87613980c2f50ea5c43

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Gutter skal ikke tvinges til å sitte og tisse. Det er det samme som å tvinge jenter til å spille trommer.

AnonymBruker
Skrevet

Gutter skal ikke tvinges til å sitte og tisse. Det er det samme som å tvinge jenter til å spille trommer.

Hæ?

Hva slags sammenligning er det?

Anonym poster: abfe351dc65fb87613980c2f50ea5c43

• Liker 5
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Hæ?

Hva slags sammenligning er det?

Man skal ikke tvinge gutter til å gjøre jenteting, like lite som man skal tvinge jenter til å gjøre gutteting. Med andre ord en sammenligning som får frem hvor lite jeg syns om at gutter skal sitte og tisse, og som samtidig (på en fiffig måte) fungerer som et lite spark mot kvinnelige trommiser. Kommentaren er altså både manssjåvinistisk og kvinneundertrykkende på en og samme gang, uten at noen av delene blir kommunisert direkte. Folk som har hørt en kvinne spille trommer vil nikke og si "hehe, jeg ser hva du sier".

En spøk funker stort sett best når en slipper å forklare den :-)

Endret av Maruwan
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner det godt.

Anonym poster: 6a9331e04ab423b3de482b1662baed38

AnonymBruker
Skrevet

Om "feministene" har fått for mye makt vet jeg ikke. Men synes ikke do + tvang er en bra kombo :riste:

Anonym poster: f08b54f6569f71cf51c3a864148f3db1

Skrevet

Har sittet og tisset i 5 år. Mye greier det.

• Liker 4
Skrevet

Om "feministene" har fått for mye makt vet jeg ikke. Men synes ikke do + tvang er en bra kombo :riste:

Anonym poster: f08b54f6569f71cf51c3a864148f3db1

Noen må vaske doen og gulvet rundt doen.

Om menn som skvetter utenfor hele tide gjør rent etter seg så hadde det ikke vært et problem. Eller?

• Liker 5
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Har sittet og tisset i 5 år. Mye greier det.

Utifra brukernavnet ditt høres dette helt naturlig ut for din del, og på en måte underbygger du også poengene til de som ikke syns det er greit at gutter skal tvinges til å sitte og tisse.

Noen må vaske doen og gulvet rundt doen.

Om menn som skvetter utenfor hele tide gjør rent etter seg så hadde det ikke vært et problem. Eller?

Er vel ikke mange menn som er komfortable med å etterlate seg et toalettsete fullt av piss, er det? Høres ut som et ikke-problem (bortsett fra når det gjelder fulle menn, da).

Endret av Maruwan
Skrevet

Er vel ikke mange menn som er komfortable med å etterlate seg et toalettsete fullt av piss, er det? Høres ut som et ikke-problem (bortsett fra når det gjelder fulle menn, da).

Du skulle bare visst. :frown:

Og det er ikke bare toalettsetet.

• Liker 3
Gjest Maruwan
Skrevet

Du skulle bare visst. :frown:

Og det er ikke bare toalettsetet.

Men det er jo noe helt annet. Hvem bryr seg om litt piss på gulvet og opp etter veggen, liksom? En går jo med sko på gulvet uansett og en sitter ikke på veggen.

AnonymBruker
Skrevet

Kan de ikke sette opp et pissoar som gutten kan bruke da? Hvorfor skal alt legges til rette bare for oss hunnkjønn?

Anonym poster: 3c2b8e4155977d8a778e57f581d4e80d

Skrevet

Har jobbet på barneskole, ungdomsskole og barnehage, og det er et stort problem som gikk igjen på alle stedene.

Guttedoene var nedtisset. Her snakker vi ikke bare om uhell, men også om gutter som med vilje tisser på gulvet, vegger, på alt dopapiret osv osv

Men hver gang så har vi løst det med at doene er låst til enhver tid slik at vi hadde kontroll over hvem som gikk på do fordi de måtte spørre oss om nøkkel eller vi ble med og stod utenfor.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Dvergsnes skole har ingen adskilte jente- og guttetoaletter, kun fellestoalett for alle trinn.

Da er det i hvertfall litt mer forståelig.

Men hvordan skal de opprettholde dette da? Skal læreren stå å se på at alle guttene tisser?

Anonym poster: 07f24d079dbd33f87dd8e2190801a5cd

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Personlig har jeg aldri hat problemer med og treffe i skåla.................kanskje jeg er unormal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...