Gå til innhold

The Glee Project


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på?? :popcorn:

Jeg ble litt demotivert av at favoritten min ble sendt ut i første episode, og min nr. 2 i episode to, men nå begynner jeg å bli litt bedre kjent med flere av deltakerne, og det e rfler av dem jeg liker :jepp:

Anonym poster: ae491a29e1e83ac8470f96ccb863d2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på :)

Ble overrasket over at hun som ligner på Justin Bieber røk ut!

Elsket første sesong og synes det var kjempegøy å se vinnerne i ekte Glee-episoder. Håper denne sesongen blir like bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på!!! Min favoritt er Blake :rodmer :rodmer: Vil at han skal vinne :popcorn:

Andre jeg liker er Aylin, Charlie, Abraham og Nellie. Kan ikke fordra Ali, hun har en sinnsykt irriterende stemme. I tillegg liker jeg heller ikke Shanna, vet ikke hvorfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det er ikke bare meg! :fnise: Dette er en skikkelig guilty pleasure for meg, men jeg digger det :sjenert:

Jeg likte Maxfield godt, så ble deppa over at han røk :trist: Nå liker jeg best Shanna og Charlie. Vanligvis liker jeg ikke de som er på bunnen hver uke pga. holdningsproblemer o.l., men Charlie liker jeg skikkelig godt, føler at han er en godgutt som bare sliter litt med å holde seg på riktig side av streken av og til. Jeg tror liksom ikke han mener noe med det, jeg tror bare han blir for engasjert og bommer. Heia heia :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Er det noen som fortsatt følger med eller? :popcorn: Min favoritt nå er Shanna, hun er jo bare skjønn :) Det er ingen der jeg har noe særlig mye imot akkurat nå, men jeg tror ikke Michael har sjans til å vinne egentlig... Selv om jeg liker ham godt, bare er han ikke like sterk som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...