Gå til innhold

Et Romperusks tankesprell

Gjest RompeRusk

Anbefalte innlegg

Gjest RompeRusk

25. juni 2012:

Så sitter vi her da, med en "dagbok". Får små flashbacks fra barneskolen da man hadde dagbøker fra Pennyklubben, og man skrev ned navnet på Den Store Forelskelsen i koder, i frykt for at storebrødre eller foreldre skulle finne den - låsen var jo faktisk utrolig enkel å låse opp :fnise:

Vet ikke helt hva jeg selv ønsker å oppnå med en såkalt dagbok - særlig privat er den jo ikke, da alt av Norges pakk kan lese det, dersom ønskelig. Men et sted å få ut frustrasjon, gleder og andre såkalte "følelser", kan jo være greit å ha :)

Dagens form er litt :sukk: blandet med :rodmer: . Kjærlighet, mannebein og slikt tull skal jaggu ikke være lett. Selv om jeg er utrolig lei av løgner, svik og å bli nedprioritert, så er det jo likevel en form for trygghet å alltid ha noen å gå til.

Ellers så vil jeg påstå at jeg har forferdelig lite å klage på. Jeg har en jobb jeg trives kjempegodt i, med gode kollegaer og generelt herlige mennesker jeg omgås på jobb. Gode venninner og familie som er glad i meg. Men så kommer vi igjen tilbake til disse forbanna mannebeina.

Men ok, det kommer når det kommer. Det er ihvertfall det som sies.

(Må innrømme at det føles godt å skrive dette ned :fnise: )

Javel, nok syt for i kveld. Mine kjære venninner Susan, Lynette, Bree og Gaby venter på meg, så da er det på tide å forlate KG for noen timer, og å kose seg med litt frustrerte fruer :)

Håper alle får en god natt, om dere leser dette eller ikke :klemmer:

Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RompeRusk

25. juni 2012 (Igjen..):

Våknet opp av en gladnyhet i dag! Ble oppringt av en bedrift jeg var på jobbintervju hos for noen uker siden, og jaggu har jeg ikke fått meg enda en deltidsjobb :danse: Timingen er kanskje ikke helt ultimat med tanke på at jeg skal ha to ferier i juli, men det får faktisk bare gå, da alt er betalt og planlagt :) Kjenner at jeg gleder meg til å fylle dagene med arbeid, nye mennesker og nye erfaringer!

Ellers er det forferdelig lite nytt her i min lille boble. Var en av de heldige som fikk skattepenger tilbake i dag, som skal gå direkte til en splitter ny støvsuger! Må bare elske voksenlivet :)

Ha en fin kveld og uke folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...