Gjest RompeRusk Skrevet 24. juni 2012 #1 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) 25. juni 2012: Så sitter vi her da, med en "dagbok". Får små flashbacks fra barneskolen da man hadde dagbøker fra Pennyklubben, og man skrev ned navnet på Den Store Forelskelsen i koder, i frykt for at storebrødre eller foreldre skulle finne den - låsen var jo faktisk utrolig enkel å låse opp Vet ikke helt hva jeg selv ønsker å oppnå med en såkalt dagbok - særlig privat er den jo ikke, da alt av Norges pakk kan lese det, dersom ønskelig. Men et sted å få ut frustrasjon, gleder og andre såkalte "følelser", kan jo være greit å ha Dagens form er litt blandet med . Kjærlighet, mannebein og slikt tull skal jaggu ikke være lett. Selv om jeg er utrolig lei av løgner, svik og å bli nedprioritert, så er det jo likevel en form for trygghet å alltid ha noen å gå til. Ellers så vil jeg påstå at jeg har forferdelig lite å klage på. Jeg har en jobb jeg trives kjempegodt i, med gode kollegaer og generelt herlige mennesker jeg omgås på jobb. Gode venninner og familie som er glad i meg. Men så kommer vi igjen tilbake til disse forbanna mannebeina. Men ok, det kommer når det kommer. Det er ihvertfall det som sies. (Må innrømme at det føles godt å skrive dette ned ) Javel, nok syt for i kveld. Mine kjære venninner Susan, Lynette, Bree og Gaby venter på meg, så da er det på tide å forlate KG for noen timer, og å kose seg med litt frustrerte fruer Håper alle får en god natt, om dere leser dette eller ikke Endret 25. juni 2012 av RompeRusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 25. juni 2012 #2 Del Skrevet 25. juni 2012 25. juni 2012 (Igjen..): Våknet opp av en gladnyhet i dag! Ble oppringt av en bedrift jeg var på jobbintervju hos for noen uker siden, og jaggu har jeg ikke fått meg enda en deltidsjobb Timingen er kanskje ikke helt ultimat med tanke på at jeg skal ha to ferier i juli, men det får faktisk bare gå, da alt er betalt og planlagt Kjenner at jeg gleder meg til å fylle dagene med arbeid, nye mennesker og nye erfaringer! Ellers er det forferdelig lite nytt her i min lille boble. Var en av de heldige som fikk skattepenger tilbake i dag, som skal gå direkte til en splitter ny støvsuger! Må bare elske voksenlivet Ha en fin kveld og uke folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå