Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2004 #1 Skrevet 9. februar 2004 Hei! Min kjære og jeg skal gifte oss 8. mai og trenger noen tips... Vi har ikke mulighet til å ha alle til middag, har noen peiling på hvordan man får invitert til kaffe og kaker? skrives det på vanlig inbydelser eller er det noe eget for dette? (vi lager hjemmelagde innbydelser..) Som dere skjønner er jeg veldig grønn :oops: Håper på noen tips
jea Skrevet 9. februar 2004 #2 Skrevet 9. februar 2004 Vi har også kaffegjester...De får samme innbydelse som de på middag bare med en annen tekst.. Vi har skrevet noe lignende tekst forslag nr 2 http://bryllupsbutikken.no/
*Lene* Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 Selv har jeg bare blitt invitert til kaffe, og da har det vært en vanlig invitasjon, men at det står inviteres til KAFFE, isteden for middag! Og seffer's tidspunktet for kaffen! Enklere er det ikke :-) Lykke til! Mvh Penelene, brud 29. mai 2004
Engel Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Vi har invitert kun foreldre, søsken og forlovere til middag, og tanter, onkler og nærmeste venner til kaffe og fest. De har alle fått lik innbydelse, men til middagsgjestene står det at de er invitert til bryllupsmiddag kl 16.00, mens til de andre står det at de er invitert til kaffe og bryllupsfest kl 19.00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå