Gå til innhold

er jeg gravid?

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

jeg er ganske ung men har hatt ubeskyttet sex et par ganger på noen dager, og han kom inni meg! ikke mye da, men litt! og nå er det snart tre-fire uker siden og jeg har syyykt ømme bryster, vært litt småkavlm, altså har vondt i selve brystvorten! jeg er for ung til og ta abort og vil ikke ta det opp med foreldre... jeg er så redd! jeg har også økt mengde med utflod de siste ukene, og har noen små tegn på graviditet? kan dette stemme! hilsen redd jente under 16.. :( jeg har også gått uten mensen tre dager for mye men det kan vel ha litt med det å gjøre at jeg tok angrepille! jeg fikk mensen 12 før det hadde vi sex og jeg tok angrepille og da fikk jeg altså mensen 22 og nå vet jeg ikke og det er 25 idag.... HJELP MEG FORT- J jeg fikk mensen tre uker før så det enret seg fra 12 til 22 ! og nå er det 25? skal jeg ta test eller vente til 12 og se om det er tilbake!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test.

Og når man har ubeskyttet sex, så ber man jo om å bli gravid!

AnonymBruker
Skrevet

hva med å dra til helsestasjonen i morgen?

da tar du en test (gratis).finner ut svaret fort.

der kan du og få p-piller og kondomer. så kan du ha sikker sex.

Anonym poster: 06106c91a001c08fcfcd07423e465a25

Skrevet

jeg er ganske ung men har hatt ubeskyttet sex et par ganger på noen dager, og han kom inni meg! ikke mye da, men litt! og nå er det snart tre-fire uker siden og jeg har syyykt ømme bryster, vært litt småkavlm, altså har vondt i selve brystvorten! jeg er for ung til og ta abort og vil ikke ta det opp med foreldre... jeg er så redd! jeg har også økt mengde med utflod de siste ukene, og har noen små tegn på graviditet? kan dette stemme! hilsen redd jente under 16.. :( jeg har også gått uten mensen tre dager for mye men det kan vel ha litt med det å gjøre at jeg tok angrepille! jeg fikk mensen 12 før det hadde vi sex og jeg tok angrepille og da fikk jeg altså mensen 22 og nå vet jeg ikke og det er 25 idag.... HJELP MEG FORT- J jeg fikk mensen tre uker før så det enret seg fra 12 til 22 ! og nå er det 25? skal jeg ta test eller vente til 12 og se om det er tilbake!

Dersom du er for ung til å ta abort er du i alle fall for ung til å bli mamma.

Ta en test. Dersom den er positiv må du snakke med foreldrene dine.

De er alltid mye mer forståelsesfulle enn man skulle tro.

Lykke til, håper det ordner seg :)

Gjest BettyBoop
Skrevet

Vi vet ikke. Kjøp en test så fort som fy så får du svar med en gang og slipper å lure. Dessverre kan jeg ikke si at du mest sannsynlig ikke er det for sjansen er stor for at du kan være det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...