Gå til innhold

But bible eller Killer hips and thighs?


monokini

Anbefalte innlegg

Skal begynne med et av disse programmene i morgen, men vet ikke hvilket?

Dere som har prøvd et av dem eller begge, hva vil dere anbefale? Hva slags resultater fikk dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte med Butt Bible for tre uker siden, merket forskjell etter bare noen dager! Til nå har jeg blitt mye sterkere og fastere i kroppen, og også gått ned noen kilo. Nå hadde jeg ikke noe særlig ekstra å bære på, og bør strengt tatt passe på så jeg ikke går ned noe mer, men jeg kan uansett virkelig anbefale programmet. Jeg kan så og si love deg at du vil både merke og se en skikkelig forskjell! Det gjør i hvertfall jeg, og jeg har ennå tre uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villrev

Jeg tenkte å begynne med butt bible i morgen :) men hvis killer buns and thighs er bedre, blir det den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun prøvd killer buns and thighs,og kan anbefale denne,prøvde meg på level 2 i går,og den var hard :gjeiper:

Har også tittet såvidt på butt bible,men syntes det virket som det var ensformige øvelser? Hvert fall på det første levelet. I motsetning til den Jillian Michaels har,mye mer variasjon i øvelser,det liker jeg,hun bruker endel vekter,og treningen går ikke kun på rumpe og lår,men bruker mer av kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...