Gå til innhold

Tips til restaurant i Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hat bursdag på onsdag, og tenkte å gå ut å spise med sambo på dagen min. Lurer litt på klosteret restaurant.

Erfaringer med klosteret eller forslag til andre restauranter som er koselige med god mat mottas med glede :)

Anonym poster: 44a083ddc265a91351b0a0403b457a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mindre standard enn klosteret restaurant, men jeg synes Cafe Sara er koselig.

Skrevet

Har ingen erfaring med klosteret, men brasserie france er en av mine favoritt restauranter i oslo! Maten er utsøkt, de har en deilig dessertvogn, meget hyggelig personalet og en herlig fransk atmosfære. Så den kan jeg virkelig anbefale!:-)

Skrevet

Har ingen erfaringer med klosteret - men har noen andre forslag:

- 10 retters middag på Statholderens Mat og Vinkjeller - FANTASTISK mat! Pris: ca 600 per person (uten drikke), samt at det er en opplevelse i seg selv å spise 10 retter.

- 3retter eller 5 retter meny på Arakataka (fra ca 300 for tre-retter) - også kjempegod mat

God bursdag :)

Skrevet

En stund siden jeg var på Klosteret, men det var veldig vellykket i alle fall. Nydelig mat og nærmest sakral stemning :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Har også god erfaring med Klosteret:) Ellers gjorde jeg et nytt og spennende kjennskap nå i helgen - Cantina Cortina i Folketeaterpassasjen. Italiensk meny der du også kan bestille 3- eller 5-retter, alternativt med tilhørende vinmeny. Svært hyggelige, flinke og oppmerksomme servitører, og avslappet atmosfære. Vi satt ute i selve passasjen og følte oss hensatt til Sør-Europa, men de har bord inne i selve restauranten også.

Skrevet

Har ikkje testa Klosteret, men om din kjæreste er som min kjæreste, dvs elskar ein god biff, er Borggården biffrestaurant perfekt. Dei har ikkje berre biff altså, her er noko for ein kvar smak.

Skrevet

Har ikkje testa Klosteret, men om din kjæreste er som min kjæreste, dvs elskar ein god biff, er Borggården biffrestaurant perfekt. Dei har ikkje berre biff altså, her er noko for ein kvar smak.

Samme her. Ikke vært på klosteret før men det står på lista mi. Men jeg kunne ikke vært mer enig, Borggården er en lite men koselig restaurant med VELDIG god mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...