Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2004 #1 Skrevet 8. februar 2004 Det er ikke så rart at noen kommenterer det når det blir solgt på Rabbit.... bare se her Det er akkurat samme damen også, bare forskjellig bakgrunn...
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2004 #3 Skrevet 9. februar 2004 Det er ett korsett på BC ( www.bryllupscompagniet.com ) som mange snakker om, sikkert endel som har kjøpt det også... Å det korsettet selges også på www.rabbitshop.no... Ikke noe 'vondt' om korsettet skal ha det selv, men jeg bare så det idag...
Tari Skrevet 9. februar 2004 #4 Skrevet 9. februar 2004 Skjønte ikke helt hva du mente med innlegget jeg...At det kan forsvares å kalle det "horete" i og med at det selges på Rabbit?? Det er ihvertfall ganske så mange andre korsetter å få i i disse butikkene som jeg syns kvalifiserer mer til betegnelsen "horete"
Gjest Tex Skrevet 9. februar 2004 #5 Skrevet 9. februar 2004 Jeg har korsettet fra Bryllupscompagniet, og noe mindre horete og mer kjedelig enn meg skal du lete lenge etter.....
Tari Skrevet 9. februar 2004 #6 Skrevet 9. februar 2004 Føler meg ikke så veldig horete jeg heller Tror nesten brudgommen kunne ønske seg noe enda sprekere på bryllupsnatten jeg
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 noen som vet om andre steder dette korsettet selges? Eventuellt hva de mener med str: 38, 38, 32 og 42...?? :klø:
lucky Skrevet 1. januar 2005 #8 Skrevet 1. januar 2005 Ja,jeg henger meg og på her... Noe som har prøvd dette og om dette korsettet pusher puppene opp litt, altså om det er noe støtte i det? Og gjerne tips om andre steder de kan selge det eller lignede typer korsett??
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #9 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har dette i hvitt, og det er alldeles dritlekkert. Jeg bestilte på BC i str M og i korsettet står det str 36. Jeg kunne tenke meg et i sort også, men vil være sikker på at jeg får samme størrelse........
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #10 Skrevet 1. januar 2005 -og ja, det er masse støtte i det. Det er to separate snørebånd bak på ryggen som du kan justere masse på. Og i og med at det er hekting foran er det lett å ta av og på. Det sitter som bare fy og er virkelig nydelig........
lucky Skrevet 1. januar 2005 #11 Skrevet 1. januar 2005 Tusen takk for et positivt og kjapt svar :-) ! Et spm til.. vet du om det fins et bilde av ryggen? Tror nesten jeg og må kjøpe det
Chiquita Skrevet 1. januar 2005 #12 Skrevet 1. januar 2005 Det sitter som bare fy og er virkelig nydelig........ Har et jeg også - som jeg ikek har fått brukt enda. Det var litt for høyt bak til at det passet under brudekjolen min, og så har jeg "vokst ut av det" i tillegg nå - men det skal brukes, ja...
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #13 Skrevet 1. januar 2005 Tusen takk for et positivt og kjapt svar :-) ! Et spm til.. vet du om det fins et bilde av ryggen? Tror nesten jeg og må kjøpe det Jeg vet at de hadde bilde av ryggen på BC sine sider, men de finnes jo ikke lenger...... Men det er rett og slett bare "horeknyting" bak, i samme farge som korsettet, to separate bånd som møtes på midten og knytes til to sløyfer. Lekkert, med andre ord......
Cathie Skrevet 1. januar 2005 #14 Skrevet 1. januar 2005 Men er det noe pent på jenter med litt mindre pupper enn hun på bildet?? Feks 75Bstr :oops: Syns at mange korsetter presser alt sånn at det ser enda mindre ut jeg Syns det var litt fint...
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #15 Skrevet 2. januar 2005 Jeg er str 80 D og på meg ser det iallefall greit ut...... Jeg vet ærlig talt ikke åssen det ville se ut med en B-cup, men det går vel an å bestille og prøve, og eventuellt sende det tilbake...?
Seterjenta Skrevet 3. januar 2005 #20 Skrevet 3. januar 2005 Henry&June fører dette korsettet som jeg også har veeeldig lyst på!! Flere bilder her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå