Gå til innhold

Klarer ikke holde kontrollen over matinntak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste to dagene har jeg spist mye mer enn jeg skal, og jeg blir så lei meg og frustrert over at jeg mister kontrollen på den måten. Etter hver eneste ting jeg har puttet i munnen har jeg tenkt "hvorfor gjorde jeg det der, jeg kunne jo virkelig bare latt det være!?", og jeg blir kvalm og lei meg og føler meg dum og svak som gir etter for lysten.

Noen som har noen oppmuntrende ord eller råd til meg så jeg ikke gjør det samme i morgen? Jeg vil bli ordentlig tynn og fin, og jeg vil føle at det er jeg som har kontrollen, ikke sulten min. :(

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En porsjon rømmegrøt med endel spekemat og flatbrød. Sukker og kanel på.

Sikkert 100 gram potetgull.

Ca. 100 gram smågodt.

To og et halvt knekkebrød med tunfisk.

En liten Japp-sjokolade, 35 gram.

En halv potet, en halv sleiv makaronistuing, 2 små biter (kanskje 30 gram?) hvalbiff, litt sjysaus.

En kjærlighet på pinne.

Dette har jeg spist de siste to dagene.

Føler meg skitten og ekkel og svak og tjukk, og blir sint for at jeg ikke klarer å kontrollere meg.

Hva gjør dere for å holde planene deres, og for å holde kontroll på matinntak?

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig trene, siden du føler deg slik etter å ha spist "så mye" i HELGEN?

Anonym poster: 35e2d8afe732d1148abfa7d3e03179f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ikke så mye, et par ganger i uken i snitt, kanskje.

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og helg og hverdag er det samme for meg, det skal ikke gå over styr verken på en tirsdag eller på en lørdag. :(

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har jo reklamert for serien hele uken. Så tviler på at det var sesongavslutning.

Du, det vet jeg ingenting om. ;)

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det vet jeg ingenting om. ;)

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Beklager! Sendte i feil tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager! Sendte i feil tråd!

Ingen fare! :)

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg har det likt som deg... Jeg greier bare ikke å stoppe år jeg først har begynt.. Som i dag f.eks har vert i en barnedåp og spist sikkert ti kakestykker.. Kvalm etter 3..men får det forbanna kicket og bare fortsetter.. I tillegg spiste jeg mye av buffe og dessert.. Herreguuuuuud, hvordan stoppe år det egentlig et nok ? Det er jo ingen digg følelse å sitte igjen med dårlig samvittighet og være drit kvalm... :-( jeg synst ikke du har spist mye på to dager i forhold tl hva jeg gjør.. Men spiser du usunt i ukedagene oxo ?

Anonym poster: 4e7ab3aea564e26cec5cccbd44a72f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å la seg selv ha en dag hvor man kan spise så så mye usunt, så slipper du at du gir inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke aktuelt. Jeg skal ikke spise usunt.

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo LITE. Tror du må ha en spiseforstyrrelse, eller begynnende spiseforstyrrelse.

Anonym poster: 3080eacb46d071cfba7eb161a07d5016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der er jo LITE. Tror du må ha en spiseforstyrrelse, eller begynnende spiseforstyrrelse.

Anonym poster: 3080eacb46d071cfba7eb161a07d5016

Det tror jo alle med en gang en ikke er helt a4 i spisevanene, dessverre.

Tar gjerne mot flere tips til hvordan holde kontroll. I dag er en ny dag, og forhåpentligvis klarer jeg å holde meg unna i dag.

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jo alle med en gang en ikke er helt a4 i spisevanene, dessverre.

Tar gjerne mot flere tips til hvordan holde kontroll. I dag er en ny dag, og forhåpentligvis klarer jeg å holde meg unna i dag.

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Når du et så lite som du gjer, og i tillegg får dårleg samvit av det, tyder det på at du har eit anstrengt forhold til mat. Eg ser i ein annan tråd at du meiner du skal ete mindre enn 800 kcal i løpet av ein dag, noko som ikkje kan fungere i lengda. Kroppen din skrik etter mat, fordi den får alt for lite. Håpar du får det betre etter kvart, det må vere tungt å leve slik. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alille

Hva med å spise mer MAT? Ikke rart du spiser mye snacks når du ikke spiser skikkelig mat i tillegg. Øk på med mengden MAT, så får du kanskje mer kontroll på snacks-behovet. ;) Kalorimessig har du IKKE spist altfor mye de to dagene, så jeg skjønner godt at noen ser antydninger til spiseproblemer her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du reagerer så kraftig på å spise så lite mat, så synes jeg det høres usunt ut. Det er bra at du fokuserer på sunn mat, men pass så du ikke utvikler et anstrengt syn på mat. Mat er ikke din fiende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spise mer MAT? Ikke rart du spiser mye snacks når du ikke spiser skikkelig mat i tillegg. Øk på med mengden MAT, så får du kanskje mer kontroll på snacks-behovet. ;) Kalorimessig har du IKKE spist altfor mye de to dagene, så jeg skjønner godt at noen ser antydninger til spiseproblemer her...

Jeg spiser aldri snacks, dette er det eneste jeg har spist av godter på veldig, veldig lenge. Fordi jeg, som sagt, stort sett har kontroll på inntak.

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke aktuelt. Jeg skal ikke spise usunt.

Anonym poster: bb29197e984d497b6d88e66067b32336

Du vet at en liten firkant med sjokolade er sunnere enn en 200 grams? Og det er faktisk usunt og ikkr spise litt usunt en gang iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...