Gå til innhold

glattbarbert pung

Fremhevede innlegg

Gjest "gjest"
Skrevet

Dere som foretrekker hår, putter dere pungen i munnen og leker med den? Unngggh, hår i munn gir meg brekninger.

Anonym poster: 95df5f07fa62bf22d1137de21332c350

Ja, det er ikke noe problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaringsmessig er det slik at de fleste piker og kvinner setter pris på å suge en pung som er glattbarbert.

Selv synes jeg at menn med mye hår på resten av kroppen kan se seg frabedt å ta vekk ALT av kjønnshår. Ser ein bitte awkward ut med en hårete mann som er babyglatt på et eneste sted på kroppen.

-Domino

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Erfaringsmessig er det slik at de fleste piker og kvinner setter pris på å suge en pung som er glattbarbert.

Selv synes jeg at menn med mye hår på resten av kroppen kan se seg frabedt å ta vekk ALT av kjønnshår. Ser ein bitte awkward ut med en hårete mann som er babyglatt på et eneste sted på kroppen.

-Domino

Men er hårete menn en problemstilling du møter på ofte?

AnonymBruker
Skrevet

Barbert pung og kukskaft er best når man skal gi oralsex. Men syns det er finest om han beholder en god dott over kuken og dunet på rumpa. :rodmer:

Enig :)

Anonym poster: 625b55fc86af6f0c4ab03877f9b33cdc

• Liker 1
Skrevet

Det jeg har gjør er i hvertfall å barbere ballene, mens håret rett over kuken stusses ganske kort. (Er ikke særlig hårete, men har litt tynnt på lårene og en liten veiviser nedover magen så tror det hadde sett rart ut å ta alt.)

Dette hadde vistnok en direkte effekt på sexen, spesiellt i vanlig misjonær fordi det resterende håret på en måte stimulerte klitoris:) Må bare ikke ha det så kort at det blir "stikkete" ...

Skrevet

Jeg tror de fleste som svarer at de liker menn med hår er over 30??

Jeg for min del, på 23, liker barberte. Men er jo ikke noe must at han er glatt barbert hele tiden. Min barberer seg vel 1 gang i uken og noen ganger mer sjeldent slik at det blir korte hår en periode :) Har intrykk av at de fleste å min alder mener det samme?? Eller er jeg helt på jordet? hehe

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler det er litt femi og lite "mandig" å styre og stelle der nede, men er selvmotsigende nok til å gjøre det litt selv :smilorange:. Helt glatt blir for alienaktig og merkelig, jeg foretrekker tredagers over og glatt under.

At damer bruker tid der nede er derimot megasexy. For meg er det bare damer som er fine når de er helt glatte.

Absolutt bunnivå er når en halvgammel, halvfeit fyr har hår over hele kroppen bortsett fra akkurat der.

Skrevet

Elsker å få "hjelp" med barbering nedentil, spesielt pungen. Det kiler helt vanvittig.

Skrevet

Men er hårete menn en problemstilling du møter på ofte?

Ikke i dagens samfunn hvor kroppshår har blitt fy-fy. Norske tenåringsgutter bruker jo halve livet i solarium og kler seg som små piker. Mannen med stor M begynner å spille litt fallitt blant de unge.

-Domino

Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke i dagens samfunn hvor kroppshår har blitt fy-fy. Norske tenåringsgutter bruker jo halve livet i solarium og kler seg som små piker. Mannen med stor M begynner å spille litt fallitt blant de unge.

-Domino

Makter ikke det der, jeg.

Jeg tror hun lurte på om du var homo/bi.

Nope.

Skrevet

Merkelig måte å formulere spørsmålet på, isåfall.

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å fjerne hår nedentil om dama ønsker det. Men hun får gjøre det. Misliker sterkt å rote rundt med skarpe gjenstander i det området.

Gjest "gjest"
Skrevet

Merkelig måte å formulere spørsmålet på, isåfall.

Jeg spøkte nemlig. ;)

Gjest chiki
Skrevet

Jeg er 22 år gammel om det har noe å si... Jeg har aldri vært bort i en glattbarbert fyr. Og jeg vil at samboeren min skal beholde håret der:p

Skrevet

Helst en trimmet busk. Da er det greit å gi oral, men sliter med det hvis den bare får lov til å vokse vilt :P

Skrevet

Jeg tror de fleste som svarer at de liker menn med hår er over 30??

Jeg for min del, på 23, liker barberte. Men er jo ikke noe must at han er glatt barbert hele tiden. Min barberer seg vel 1 gang i uken og noen ganger mer sjeldent slik at det blir korte hår en periode :) Har intrykk av at de fleste å min alder mener det samme?? Eller er jeg helt på jordet? hehe

Du snakker nok ikke for de fleste på din alder, nei. Jeg er 21 år, og foretrekker skikkelige menn, som ikke er så forfengelige at de intimbarberer seg. Jeg synes det er en jålete jentegreie, egentlig.

Skrevet

For meg har det virkelig INGENTING å si. Men alle jenter/kvinner er vel forskjellige.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Stusset er best! Pungen kan gjerne være glattbarbert da mannen min liker godt at jeg sleiker dem mens han runker. Da er det lite digg med grisebust imellom tenna altså! :overrasket:

Anonym poster: cef3512ce05d1f5ca9cad21d18657a7d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...