Gå til innhold

stram overleppe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et problem med at overleppa mi er så stram når jeg smiler. noe som fører til at noen ganger når jeg smiler blir det mye tannkjøtt, små tenner og veeldig tynn leppe. Fra siden syns jeg og det ser corny ut at leppen sitter så stramt til nesen. Veldig vanskelig og forklare, men jeg kunne ønske at leppen kunne vært senket litt mer, og ikke vært så stram.

Noen som vet om dette er noe man kan gjøre noe med til plastisk kirurg? Eventuelt noen andre løsninger?

Anonym poster: e020e70e33d6c1d5ae97bbca73745079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å smile!

Neida, fortsett å smile, for all del! Du trenger antagelig ikke bekymre deg om at smilet ditt ser rart ut for andre. Folk som smiler ser naturlig attraktive og hyggelig ut. Begynner andre å smile når du smiler? (Altså MED deg, ikke AV deg.) Hvis andre reagerer positivt på at du er glad, så kan du bare legge kirurgi-planene på hylla. Det er neppe verd risikoen.

(Ansiktsmusklene er finjusterte greier. Hvordan ville du få det om du ender opp med et stygt arr eller feiljusterte muskler midt i fjeset? For ikke å snakke om faren for skumle og dødelige infeksjoner!)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tja.. men det plager meg sånn..

Anonym poster: e020e70e33d6c1d5ae97bbca73745079

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har motsatt problem.

Tannkjøttet kan jeg bare glemme når jeg smiler, jeg er heldig hvis jeg får med halvparten av tennene. Skulle så gjerne ønske at hele smilet mitt var oppheist noen hakk. Det er ikke slapt heller, det bare virker som om tennene mine er alt for langt oppe.

Anonymous poster hash: 70adb...1bc
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid syntes at det har vært så fint med folk som kan smile med tannkjøttet :) Husker at jeg som barn ergret meg over at jeg ikke fikk det til selv. Øvde på å smile med tannkjøtt i speilet, men fikk det ikke til. Har aldri klart å smile med tenner heller, er det ikke rart hvordan man tenker at man skiller seg ut, men egentlig er det bare du selv om har lagt merke til det.

Antakelig er det en issue du selv sliter med og som du kommer til å le av om noen år. Alle har enkelte ting ved seg som de tror de skiller seg så veldig ut med. Selv var jeg gjennom oppveksten så veldig bevisst over at jeg hadde store lår. I dag plager det meg ikke så mye lenger, har akseptert at det er slik jeg ser ut. Tviler på at folk rundt meg tenker over at jeg har store lår. Venninna mi har alltid påstått at hun har brede skuldre, det stemmer jo på ingen måte. Hun ser det bare selv. jeg tror det samme gjelder din overleppe. Tror det beste for deg er å si til deg selv at smilet ditt er vakker og naturlig, det er jeg sikker på at det er. Man kan sikkert ta plastisk kirurgi, men det er ikke sikkert at det blir spesielt vakkert. Man ser det fort når noen har tatt plasist kirurgi i ansiktet. Det ser dødt, stivt og unaturlig ut.

Skrevet

At for mye tannkjøtt synes når man smiler, kan korrigeres med Botox.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...