AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 har brukt nesepsray i 3uker nå... det har aldri vært så ille. har jo vært syk og behøvd å bruke nesespray under den perioden det trengs og det er kun rundt den ene uka der jeg var syk. men jeg var jo syk bare 1uke og dette var jo over,likvel er nesen heeelt tett når jeg ligger. kan ikke puste. har hatt sånn i 3uker. hva er det som skjer med nesa mi? det går fint an å puste når jeg står,men elelrs er det umulig å puste liggende. dere lurer på hvorfor jeg ikke kan puste med munnen...? jeg har veldig veldig følsom hals, hvis jeg !gisper" etter luft eller noe etter å ha løpt litt,blir jeg ekstremt tørr i halsen og begynner å hoste kraftig etterpå også svir det i halden mot kvelden. Anonym poster: 7d83ec07e0d22a24398598de0d0696d3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Prøv å kutte ut nesesprayen, i noen tilfeller blir man verre av nesespray og man skal uansett IKKE bruke nesespray i mer enn 2 uker fordi nesa blir avhengig av den for å holde seg åpen. Så når man slutter blir man tett igjen men bare for en stund, men mange begynner å bruke den igjen da. Anonym poster: d25a86077462eec1e7757ddd9f1c28be
Minya Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Bruker du nesespray tre ganger daglig i mer enn ti dager, kan du ende opp med den verste bivirkningen av nesespray; konstant tett nese og avhengighet av nesespray. Kutt ut nesesprayen med en gang. Er du tett i nesa av snørr, kan du bruke saltvannspray eller skylle med nesehorn. Forhåpentligvis er det ikke for seint for deg enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå