kgbmannen Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Hei, jeg skriver her fordi jeg gjerne vil høre hva damene tenker om dette: Jeg synes det er opphissende å lukte på brukte kvinnetruser, og det hender at jeg gjør det og onanerer hvis anledningen byr seg. Synes leserne her at det er perverst? Fortell hva dere mener.
Koe Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Hvis jeg kjenner deg og du har vært på slang i min skittentøyskurv, så er det halvveis greit, så lenge jeg aldri, aldri får vite om det. Ikke runk i dem, f.eks.: jeg gjenkjenner sædflekker når jeg ser dem. Og skulle jeg oppdage deg, så er vennskapet over. Garantert. Men i utgangspunktet har jeg ingen problemer med å forstå at dette kan være en spennende fetish, og ikke verre enn andre fetisjer. Sniff ivei. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Hei, jeg skriver her fordi jeg gjerne vil høre hva damene tenker om dette: Jeg synes det er opphissende å lukte på brukte kvinnetruser, og det hender at jeg gjør det og onanerer hvis anledningen byr seg. Synes leserne her at det er perverst? Fortell hva dere mener. Er det fremmede kvinners truser du flyr rundt og snuser på er det rimelig perverst. Er det din kjærestes så er det kun opp til henne å ha en mening om det er ok eller ikke. Hvis det er alternativ 1, så er jeg glad jeg både har vaskemaskin og klesstativ innomhus Anonym poster: fbb8f7f054a29bf2f1fda30610ccba38 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Glad jeg ikke har skittentøyet på badet hvor besøk ferdes. Jeg hadde så absolutt ikke likt det. Heller ikke om min kjæreste gikk i skittentøyet og hentet truser for så lukte på. Å lukte på en truse i det den tas av (når man skal ha sex), det blir noe annet og det er ikke like sært. Anonym poster: 9ea5e8fbad08d339b7947bd4948a0ca6 1
Gjest HunterLady Skrevet 24. juni 2012 #5 Skrevet 24. juni 2012 Du må nesten si litt mer om konteksten du sniffer trusene i..
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Om du hadde lukta på mine truser så hadde du havnet i koma. I verste fall daua. Anonym poster: 7c0d0c8f3f2a3eed693dce8b5c166a7a 12
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 jeg vil helst ikke at det skjer. men jeg har opplevd å ha sex med noen å dem tok med seg undertøyet mitt hjem. Anonym poster: 9866dd88c3d6b0dcd40d7997a9b61df2 1
Sweet77 Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Jeg syns jeg har fint lite med å blande meg oppi hva som skal være perverst og ikke for andre mennesker. Så lenge det ikke går ut over andre. Og jeg syns du skal ha integritet nok til å sette den samme grensen rundt deg selv.
kgbmannen Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2012 @ HunterLady: Det varierer litt. Da jeg bodde i Kollektiv i tyskland for flere år siden pleide jeg å lukte på trusene til ei av de jeg delte hus med. Hun la ofte igjen klærne sine på felles bad. Så til dere som har kommentert om det er trusene til kjæreste eller ikke, så er det ikke det. @Flair: Jeg var bare interessert i å høre hva andre mener, men takk for innspill. Andre som har meninger?
Gjest sardintroll Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 Hadde vel ikke satt så veldig stor pris på det om noen sniffet trusene mine, hadde ikke laget helvete på jord, men sagt rolig i fra at neste gang ville det blitt det.
eva-80 Skrevet 25. juni 2012 #12 Skrevet 25. juni 2012 Så lenge jeg ikke vet om det så er det vel greit Vanskelig å forstå hvordan en mann kan synes det er noe å runke til ,ting som jeg betegner som burde vaskes snarest.. Men men.. Jeg ville vært flau, men om du koser deg med det så for all del :)Bare ikke nevn det til meg
Gjest gnækvåg Skrevet 25. juni 2012 #13 Skrevet 25. juni 2012 (endret) Helvete, anmod om respekt som skikkelig mannsgris. Får lov til å ta med undertøy når jeg reiser bort fra henne, men hun ser litt tvilsomt på det. Mange damer blir visst litt skeptisk. Når man kan ligge å lukte på fetta når man har sex, så... Tenker meg at de fleste menn gjør dette for å lukte, kjenne og smake kvinnfolk. Ikke for å hevde seg selv, så trusesniffing burde kvinner vise forståelse for synes jeg. Endret 25. juni 2012 av Vanemagi
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #14 Skrevet 25. juni 2012 Jeg forstår det godt. Syns selv det lukter godt av trusene mine. Anonym poster: 114767bdca08da6b8d77fa9c39a4dacc
Aprilcch Skrevet 27. juni 2012 #15 Skrevet 27. juni 2012 Glad jeg ikke har skittentøyet på badet hvor besøk ferdes. Jeg hadde så absolutt ikke likt det. Heller ikke om min kjæreste gikk i skittentøyet og hentet truser for så lukte på. Å lukte på en truse i det den tas av (når man skal ha sex), det blir noe annet og det er ikke like sært. Anonym poster: 9ea5e8fbad08d339b7947bd4948a0ca6 Signerer! Synes det høres litt ekkelt ut om du går i skittentøyskuffen. Men om du gjør det i forbindelse med sex,mens du tar av trusa hennes for eks. så er det mer ok.
Aprilcch Skrevet 27. juni 2012 #16 Skrevet 27. juni 2012 Synes egentlig brukte truser er litt ekkelt. Nå husket jeg en fyr jeg bodde i kollektiv med for en stund siden (som var alt annet enn tiltrekkende etter mitt syn) som la igjen sine brukte boxere på badegulvet. Skikkelig ekkelt! Hva trodde han at det skulle tjene til?! jeg ba ham se til å rydde opp etter seg!!!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #17 Skrevet 28. juni 2012 Så lenge jeg ikke vet om det så er det vel greit Vanskelig å forstå hvordan en mann kan synes det er noe å runke til ,ting som jeg betegner som burde vaskes snarest.. Men men.. Jeg ville vært flau, men om du koser deg med det så for all del :)Bare ikke nevn det til meg Du kan aldri forstå enn mann fordi du er en kvinne, no offense Menn forstår menn. La menn være menn og hvis du er kåt bli med en hjem og bli knult i hans seng eller ute på en eng Anonym poster: 810c657b9f4bfeb5f0d5c6e4d88fd6ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå