AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Hei, Pga sykdom må jeg drikke maten min og har nå kjørt meg fast med de samme suppeopskriftene. Trenger tips! Gjerne til slike grønnsakssmoothier også Anonym poster: 5992720ae8cca4fb6e2e7656c87e246d
Sofie_22 Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 (endret) Hva med smoothie med bær, skyr/yoghurt, banan og nøtter. Det er mye forskjellig man ksn tilsette i smoothier. Bruk proteinpulver, cottage cheese, kesam eller skyr som proteinkilde. Banan, frossen frukt og bær som karborhydratkilde, og nøtter/nøttesmør eller olje som fettkilde, så har du et fullverdig måltid. Endret 24. juni 2012 av Sofie_22
Gjest mari kontrari Skrevet 25. juni 2012 #3 Skrevet 25. juni 2012 Vet ikke hvilke oppskrifter du har prøvd, men kan anbefale purésuppe av kikerter eller linser siden det gir proteiner. Kikerter har en veldig mild og god smak i seg selv, så du kan variere suppen ved å enten la kikertene spille hovedrollen, eller har mye gulrot, feks, da dominerer den smaken. Du finner mye oppskrifter på nett om du søker på kikertsuppe. Det sammen gjelder linser. Ellers er mine favoritter blandt "tyggefri" supper: blomkål- og broccolisuppe gulrotsuppe med ingefær tomatsuppe med selleristang potet- og purresuppe aspargessuppe jordskokksuppe Rødbetesuppe med creme fraiche Du finner mange gode oppskrifter på disse på nett om du søker litt, jeg varierer alltid etter hva jeg har for hånden. Kanskje også fiskesuppe med små fiskeboller i om det går greit med små, myke boller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå