Stine83 Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er helt i beita nå, og jeg vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre, så her kommer historien: Forrige helg møtte jeg en fyr ute på byen, 6 år yngre enn meg og som er i militæret. Vi endte opp med å ha sex, og jeg trodde vel ærlig talt ikke at jeg kom til å høre fra ham igjen, men der tok jeg feil. Vi har sendt en del sms i uken som gikk og i går kom han hjem til meg. Vi hadde det kjempe koselig og endte igjen opp med å ha sex. Nå drar han tilbake igjen, og har ikke perm før om tre uker. Jeg har ikke spurt om vi skal finne på noe, men jeg har så fryktelig lyst! Saken er vel den at jeg er redd han tenker at dette bare er sex, og at han ikke er ute etter noe mer. Jeg greier liksom heller ikke å slå meg til ro med at om han vil finne på noe så tar han kontakt. Og tenker han at jeg ikke er interessant lenger, siden han allerede har fått sex? Hjelp! Jeg får snart et nervesammenbrudd her
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Sannsynligvis er han bare ute etter sex, ja. Du er seks år eldre enn han. Veldig få menn på hans alder vil si at du er et langsiktig investeringsobjekt. Anonym poster: cfc932e81ebbe7f9adc1b7615bcc321b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Jeg synes du skal snakke med han jeg da, enn å spørre på KG, hvor du ikke vil finne noe svar. Derimot er han i militæret og ser sine sjangser for litt moro når han er på perm. Hadde ikke forventet at dette var noe seriøst før han evnt. dimmet. Aldersforskjellen kan være utslagsgivende, men ikke alltid. Tror sexvenner er mer aktuelt enn noe annet for deres del. Anonym poster: 942980e6331ae0ebc6694b8a0c7eab57 1
Testosteron Skrevet 24. juni 2012 #4 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har ikke spurt om vi skal finne på noe, men jeg har så fryktelig lyst! Saken er vel den at jeg er redd han tenker at dette bare er sex, og at han ikke er ute etter noe mer. Jeg greier liksom heller ikke å slå meg til ro med at om han vil finne på noe så tar han kontakt. Og tenker han at jeg ikke er interessant lenger, siden han allerede har fått sex? Hvorfor skulle han tenke at dette bare er sex? Du gjør jo ikke det, så hvorfor skulle han? Det kan selvsagt være at han gjør det, men det finner du jo ikke ut av uten at du enten spør ham eller venter og ser om han tar kontakt igjen. Men hvis du velger den "feige" løsningen med å vente og se om han tar kontakt, så kan det jo hende at han tenker at du ikke er interessert i noe mer, så det er jo en risikabel strategi. Jeg syns det er rart at dere ikke klarer å snakke sammen når dere har sex sammen. Det er jo tross alt ikke snakk om prostitusjon. 2
Stine83 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har ikke noe lyst til å mase på ham heller. Han er 23, og virker ihvertfall mer voksen enn andre på samme alder. Mulig jeg bare må ta tiden til hjelp her.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #6 Skrevet 24. juni 2012 Et forhold som starter med sex er sjeldent seriøst, og sjeldent en god ting. To som er så lette på tråden vil fort bli sjalu i et forhold. Anonym poster: cfc932e81ebbe7f9adc1b7615bcc321b 1
Stine83 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2012 Hvorfor skulle han tenke at dette bare er sex? Du gjør jo ikke det, så hvorfor skulle han? Det kan selvsagt være at han gjør det, men det finner du jo ikke ut av uten at du enten spør ham eller venter og ser om han tar kontakt igjen. Men hvis du velger den "feige" løsningen med å vente og se om han tar kontakt, så kan det jo hende at han tenker at du ikke er interessert i noe mer, så det er jo en risikabel strategi. Jeg syns det er rart at dere ikke klarer å snakke sammen når dere har sex sammen. Det er jo tross alt ikke snakk om prostitusjon. Hmmm, interessante tanker fra en mann :gjeiper: Du har vel rett i det du skriver, men i følge mine venner så bør jeg ligge lavt. Ikke virke for ivrig, ikke sende sms før han sender osv.
Testosteron Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 Jeg har ikke noe lyst til å mase på ham heller. Men er det snakk om å mase da? Eller er det snakk om at du en eneste gang tar initiativet? Hva må han tro om dine tanker når du aldri tar initiativet? 1
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 Hør på det mannlige kjønnshormonet her og slutt å analysere eller gjøre dårlig forsøk på å spille spill.
Stine83 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 24. juni 2012 Men er det snakk om å mase da? Eller er det snakk om at du en eneste gang tar initiativet? Hva må han tro om dine tanker når du aldri tar initiativet? Hehe, ja er det ikke det? Men åkei, jeg har bestemt meg for å ta initiativet
Stine83 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2012 Hør på det mannlige kjønnshormonet her og slutt å analysere eller gjøre dårlig forsøk på å spille spill. Jeg er ekspert på å overanalysere
Gjest Janus Skrevet 24. juni 2012 #12 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er ekspert på å overanalysere Dere kvinner er flinke der. Kanskje det har noe med østrogen å gjøre? Initiativ blir alltid satt pris på hos meg i hvert fall. Lykke til.
Stine83 Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 24. juni 2012 Dere kvinner er flinke der. Kanskje det har noe med østrogen å gjøre? Initiativ blir alltid satt pris på hos meg i hvert fall. Lykke til. Mulig det? Tusen takk! Nå får det briste eller bære
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2012 #15 Skrevet 26. juni 2012 Et forhold som starter med sex er sjeldent seriøst, og sjeldent en god ting. To som er så lette på tråden vil fort bli sjalu i et forhold. Anonym poster: cfc932e81ebbe7f9adc1b7615bcc321b Pfff, bullshit. Alle mine forhold har startet med sex, og verken jeg eller min nåværende kjæreste finnes sjalu overhodet. Når man er så "lett på tråden" og forstår at det er helt normalt å ha sex fordi man er kåt og har en god connection med noen, så blir det ofte et veldig bra forhold. Fordi man aksepterer hverandre. Anonym poster: 3d3269bb8dc22bcead7903b9ec0c6319
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå