AnonymBruker Skrevet 24. juni 2012 #1 Skrevet 24. juni 2012 Når man har sex i en seng blir det ofte litt søl med sæd og andre ting, så jeg lurer på om det er vanlig at samboerpar bytter sengetøy hver dag eller bare ligger i størknede kroppsvæsker? Anonym poster: 4025b681c960eb8237386b8d0317945f
Gjest Hannee Skrevet 24. juni 2012 #2 Skrevet 24. juni 2012 Det blir søl. Sånn er det. Dere kan legge på håndkler før sex, eller ha håndklær/papir ved siden av senga, slik at dere fort kan tørke bort. Jeg bryr meg ikke om hva som kommer her der, og skifter på senga 1 gang i uka. Med mindre vi har analsex og det kommer uhell, da skifter jeg med engang, men skjer veldig sjeldent. Jeg blir stressa hvis jeg skal bry meg om søl. Vil nyte måltidet, også tar vi oppvasken senere
Gjest Katten. Skrevet 24. juni 2012 #3 Skrevet 24. juni 2012 Litt søl har da aldri skadet noen. Eventuelt en håndduk for en kjapp clean-up når man er ferdig. 2
Lucid Skrevet 25. juni 2012 #4 Skrevet 25. juni 2012 kjæresten er ganske stressa ovenfor sitt eget søl, så vi har alltid papir ved senga. Men nå har jeg gått lei av å ikke kunne nyte siste rest av orgasmen som rir igjennom kroppen min, fordi han føler behov for å sette i gang med vårrengjøring med en gang, så nå blir han tvunget til å bruke kondom en gang i blandt. Win-Win. 1
Gjest Ellab Skrevet 25. juni 2012 #5 Skrevet 25. juni 2012 Vi bruker som oftest kondom for å slippe sølet fra han, men hvis det kommer litt på dyna og lignende bare snur vi den og bytter seinere. Hvis man kan ta det i munnen eller inni seg så klarer man vel å ligge litt på det også?
Strikkemamma Skrevet 25. juni 2012 #6 Skrevet 25. juni 2012 Vi søler aldri i senga vi.. Bruker papir og legger av og til et håndkle under, just in case. Men hvis han kommer i munnen min så hender det vi søler på gulvet, men det er jo raskt å vaske bort
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2012 #7 Skrevet 25. juni 2012 Pulelaken.. Anonym poster: 69e8c86eb2712bbc8a093eea9e4001bd
skreppamedleppa Skrevet 25. juni 2012 #8 Skrevet 25. juni 2012 Hos meg tror jeg nok sex livet hadde godt inn i en relativ dyp depresjon viss jeg skulle lagt på nytt sengetøy hver gang vi hadde hatt sex, jeg er for lat til slikt, + at noe av moroen går rett i vasken viss jeg skulle vært opptatt av å ikke søle og ikke tålt sølingen etterpå. Jeg bytter sengetøy en gang i uken eller ved behov og sex flekker er det ingen av oss som bryr seg om. Om jeg skulle lånt ut sengen min til venner, om jeg hadde hatt en sovesofa og brukt som både sofa og seng ja da hadde jeg kanskje brydd meg litt mer om å fjerne bevisene etter oss. Pulelaken blir brukt av og til men det er helst ved massasje med mye olje søl og ikke pga deilige kroppsvæsker. Sier som Hannee Vil nyte måltidet, også tar vi oppvasken senere
Gjest Hannee Skrevet 26. juni 2012 #9 Skrevet 26. juni 2012 Hos meg tror jeg nok sex livet hadde godt inn i en relativ dyp depresjon viss jeg skulle lagt på nytt sengetøy hver gang vi hadde hatt sex, jeg er for lat til slikt, + at noe av moroen går rett i vasken viss jeg skulle vært opptatt av å ikke søle og ikke tålt sølingen etterpå. Jeg bytter sengetøy en gang i uken eller ved behov og sex flekker er det ingen av oss som bryr seg om. Om jeg skulle lånt ut sengen min til venner, om jeg hadde hatt en sovesofa og brukt som både sofa og seng ja da hadde jeg kanskje brydd meg litt mer om å fjerne bevisene etter oss. Pulelaken blir brukt av og til men det er helst ved massasje med mye olje søl og ikke pga deilige kroppsvæsker. Sier som Hannee Vil nyte måltidet, også tar vi oppvasken senere Hva slags pulelaken har du? Noe å anbefale? Finner bare slike veldig dyre, og vil gjerne ta litt av med olje.
skreppamedleppa Skrevet 26. juni 2012 #10 Skrevet 26. juni 2012 Hva slags pulelaken har du? Noe å anbefale? Finner bare slike veldig dyre, og vil gjerne ta litt av med olje. Nå var det nok typen som kom hjem med overraskelsen så jeg hadde ikke så mye å si på valgfronten, men han kjøpte det på kondomeriet til 249,00 Det er kanskje ikke det beste på markede, men jeg synes det fungerer kjempe bra, og vi kan messke oss i oljer og varm stearinlys med mer. Av og til holder det med en våt klut og vasker over, og av og til i vaskemaskinen, det kommer an på hvor mye vi har gjort ut av seansen
skreppamedleppa Skrevet 26. juni 2012 #11 Skrevet 26. juni 2012 Kunne jo slengt med en link og kanskje lakklaken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå