Gå til innhold

Koh Phangan og Koh Tao

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde tenkt oss til Koh Phangan og/eller Koh Tao, er litt redd for at Koh Phangan er fyllt av festglade mennesker (Full Moon Parties) og dette er noe vi for all del vil unngå. Er det noen som har tips til et par rolige strender som passer til bryllupsreisen vår? :rodmer:

Anonym poster: d043def63a1f5b24cbe0e04edfaf2531

Videoannonse
Annonse
Gjest santus
Skrevet

Først må jeg si: Gled dere!! Dere er så heldige :) Det er veldig fint på begge øyene.

Jeg var der for 2 år siden, men husker så klart ikke hva det heter. Koh Tao er en veldig liten øy, men jeg opplevde det ikke som en "partyøy"- så klart fester folk der, men det var ikke helt Ayia Napa. :) Velg et hotell som ikke ligger langs strandlinjen.

På Koh Phangan bodde vi på en halvdel som ikke var "party"preget, men dog kort vei til strand og party.

Mitt tips er å velge et hotell som ikke ligger langs stranden. Gåavstand er det uansett :)

Skrevet

Her vil jeg gjerne følge med, syns det er vanskelig å finne et sted å bo på Koh Phangan! Er ute etter en rolig strand, men det må være litt utvalg av restauranter o.l. i gåavstand slik at vi ikke må spise på hotellet hver dag.

Tittet litt på Mae Haad strand (Maehaad Bay Resort), noen som har vært der?

AnonymBruker
Skrevet

Først må jeg si: Gled dere!! Dere er så heldige :) Det er veldig fint på begge øyene.

Jeg var der for 2 år siden, men husker så klart ikke hva det heter. Koh Tao er en veldig liten øy, men jeg opplevde det ikke som en "partyøy"- så klart fester folk der, men det var ikke helt Ayia Napa. :) Velg et hotell som ikke ligger langs strandlinjen.

På Koh Phangan bodde vi på en halvdel som ikke var "party"preget, men dog kort vei til strand og party.

Mitt tips er å velge et hotell som ikke ligger langs stranden. Gåavstand er det uansett :)

Tusen takk for svar :takke:

Er det like mye festing på Koh Phangan på alle strender? Eller er det steder på øya du anbefaler?

Anonym poster: d043def63a1f5b24cbe0e04edfaf2531

Skrevet

Det er ikke like mye festing på alle strendene på Koh Phangan! Hold dere på nordsiden av øya, der hvor fergen kommer inn :)

Men har dere bestemt/bestilt tur allerede?

Var på rundreise i Asia i fjor, og vet om en del andre øyer som er - om mulig - enda finere! F.eks. Koh Lipe! Der får dere være nesten helt alene :) Og når på året skal dere reise?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...