Gå til innhold

4000 i 5 dager.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder det med 4000 kr i 5 dager i hellas? skal gå til litt lunch, middag, noen taxiturer, og litt klær.

Anonym poster: 0440cb0f19a3a6b0d191b7957bc1eded

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, med mindre "litt klær" utgjør en stor del av totalforbruket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det holder? :) Vet ikke hva prisnivået er der, tenkte et par-tre kjoler og litt smått til de hjemme.

Skrevet

Jeg syns det høres lite ut da, men om du fordeler pengene utover dagene og holder deg til det budsjettet så går det jo.

Personlig ville jeg hatt med mer, men det er mest for at når jeg er på ferie så skal jeg ikke behøve å telle kronene

Skrevet

I Hellas burde det holde, men alltid fint med et nødfond i tilfelle.

Skrevet

Jeg har forresten pleid å bruke ca 3000,- på en uke i Hellas, uten shopping av klær men har ikke spart på noe.

AnonymBruker
Skrevet

Nå blei jeg litt forvirret :klo:

nødfondet blir kjæresten min. :ler:

Skrevet

Jeg brukte 8000 kr på to uker i fjor. Da var det til meg og to tenåringer. Vi spiste ute, spiste is når vi ville, drakk myye brus, kjøpte en del stæsj og klær. Vi led ingen nød!

Skrevet

Brukte 1500 kr på en uke i Hellas. Spiste ikke den dyreste maten, men var ikke sparsom heller. Kjøpte frokost, lunsj og middag, is og annet godt pluss litt shopping og buss.

Skrevet

Synes 4000 for 5 dager hørtes mer enn nok ut, da du kan bruke ca 800 kr hver dag. Nå er det jo ikke så kjempedyrt i Hellas, så jeg vil tro at du greier deg med de pengene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...