Gå til innhold

hva feiler meg....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

trodde det var halsbetennelse men tviler nå... kjentes slik ut først. har sår med hvitt/gult belegg på siden av tunga. 2-3 sår i gana og ene innsida av kinnet. vanskelig å spise for gjør vondt i munnen når tunga prøver å bearbeide maten og svelge den.

vet ikke om det har sammenheng, men har noen prikker, mange bittesmå på ene arma og i håndflatene/fingrene som gjør vondt når jeg f.ex skrur opp ei flaske. ellers litt småforkjøla. noen som vet? :(

Anonym poster: a4d9d30f933287760fe274d9b1941dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten!

Skrevet (endret)

Kan du ha vannkopper? Det kan gi blemmer/sår i munnen.

Endret av venus_
AnonymBruker
Skrevet

jeg har vært i kontakt med et barn som hadde vannkopper for et par uker siden. men jeg hadde jo vannkopper når jeg var lita....

prikkene i hendene er litt flere idag og nesten alle sitter parvis?

lurer på om jeg har munnskåld eller sopp i munnen? hvordan finne ut hva jeg har uten å gå til legen?

Skrevet

hvordan finne ut hva jeg har uten å gå til legen?

Det gjør du ikke.

Du må til legen og bli undersøkt eller tatt prøver av for å finne ut nøyaktig hva du har.

Så chop-chop, til legen med seg!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg ser det an til i morra tidlig... nå har jeg fått masse røde prikker/flekker på håndbaken og oppover armen...

Skrevet

Det er nok lurt å dra til legen. Selv om det går over til i morgen så er det greit å vite hva det var om det skulle komme tilbake en annen gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Min tante har hatt vannkopper fire ganger, så det er mulig å få det igjen. Og det passer med når du var i kontakt med smittebærer. Men tror det høres ut som du bør ta turen til legen... Like greit å bli sikker og kanskje få noe som lindrer eller gjør deg frisk.

AnonymBruker
Skrevet

Munn og klovsyke?

Anonym poster: e9325625b5d3bab75706e1457479006d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...