AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Hei. Jeg tenkte jeg skulle skrive ett innlegg til dere som jeg håper alle kan lære av. nå er det en god stund siden jeg begynte å drikke alkohol. For og være helt ærlig så hadde jeg egentlig veldig mye imot sånne ting, men pga gruppepress så blei det bare sånn. Ettervert så blei det egentlig bare til at jeg har drukket nesten hver helg. Alle beste venninnene mine er ett år eldre en meg, og guttene vi har vert med har da selvfølgelig vert enda elder en det. Før alt dette startet hadde jeg aldri før vert borti en gutt på noe seksuell måte. Men så kom det selvfølgelig til den første gangen på fylla at det skjedde. Etterhvert blei det bare verre og verre og det var flere og flere gutter . Dette er noe en jente ikke tenker på før de går på en smell. Det er ikke før ryktet har startet at du tenker over alt og angrer på alt du har gjort. Jeg har selvfølgelig fortsatt alle mine venner, men det er ikke gøy å ha et sånn rykte på seg. for når det først er startet så stopper det aldri. jeg har ikke rørt noen flere etter dette, men ryktene har ikke endret seg så mye likevell.. For å være helt ærlig så kan jeg nesten ikke gå alene med en gutt lenger uten at folk skal dikte opp et rykte. Når til og med noen i familien min fikk høre om dette blei det hvetfall verre, og jeg vurderte faktisk å flytte vekk fra dette stedet og begynne på nytt å få en ny sjanse ett nytt sted. For selv om jeg og mine nærmeste vet at jeg har forandret meg så vil ikke de andre tro på det. For er du en gang hore vil man alltid være hore. Men altså jenter, dette blir sakt fra en som vet hva hun snakker om.. Aldri la deg lure av gruppepress eller gjør noe dere egentlig ikke vil. Ikke gå å ligg med alle, vent heller til du finner han du virkelig liker. For før eller siden går du på en smell og angrer hver eneste dag på at du tok de valgene. og tilslutt er det ingen gutter som vil ha deg lenger. Og det er ikke noe å trøste seg med, for alt har alltid vert opp til deg selv. tror dere noen gang at folk glemmer slike rykter uansett hvor mye du har forandret deg? Anonym poster: 10d11f8ca3279af2cf32022752839426 Anonym poster: fb2219ce755b9964a4670a95f0aae08c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Hei. Jeg tenkte jeg skulle skrive ett innlegg til dere som jeg håper alle kan lære av. nå er det en god stund siden jeg begynte å drikke alkohol. For og være helt ærlig så hadde jeg egentlig veldig mye imot sånne ting, men pga gruppepress så blei det bare sånn. Ettervert så blei det egentlig bare til at jeg har drukket nesten hver helg. Alle beste venninnene mine er ett år eldre en meg, og guttene vi har vert med har da selvfølgelig vert enda elder en det. Før alt dette startet hadde jeg aldri før vert borti en gutt på noe seksuell måte. Men så kom det selvfølgelig til den første gangen på fylla at det skjedde. Etterhvert blei det bare verre og verre og det var flere og flere gutter . Dette er noe en jente ikke tenker på før de går på en smell. Det er ikke før ryktet har startet at du tenker over alt og angrer på alt du har gjort. Jeg har selvfølgelig fortsatt alle mine venner, men det er ikke gøy å ha et sånn rykte på seg. for når det først er startet så stopper det aldri. jeg har ikke rørt noen flere etter dette, men ryktene har ikke endret seg så mye likevell.. For å være helt ærlig så kan jeg nesten ikke gå alene med en gutt lenger uten at folk skal dikte opp et rykte. Når til og med noen i familien min fikk høre om dette blei det hvetfall verre, og jeg vurderte faktisk å flytte vekk fra dette stedet og begynne på nytt å få en ny sjanse ett nytt sted. For selv om jeg og mine nærmeste vet at jeg har forandret meg så vil ikke de andre tro på det. For er du en gang hore vil man alltid være hore. Men altså jenter, dette blir sakt fra en som vet hva hun snakker om.. Aldri la deg lure av gruppepress eller gjør noe dere egentlig ikke vil. Ikke gå å ligg med alle, vent heller til du finner han du virkelig liker. For før eller siden går du på en smell og angrer hver eneste dag på at du tok de valgene. og tilslutt er det ingen gutter som vil ha deg lenger. Og det er ikke noe å trøste seg med, for alt har alltid vert opp til deg selv. tror dere noen gang at folk glemmer slike rykter uansett hvor mye du har forandret deg? Anonym poster: 10d11f8ca3279af2cf32022752839426 Anonym poster: fb2219ce755b9964a4670a95f0aae08c Anonym poster: d71cf940150fc6e1e2a4d8feb5ec3df7
Binta Ba Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 (endret) Nei, folk glemmer ikke rykter. Jeg flyttet fra hjembyen fordi det ble for lite for meg, og for mye rykter. Folk sa jeg var narkoman og mistet barnet, og dermed flyttet. Er ti år siden jeg flyttet, og jeg opplevde senest for tre år sida å få spørsmål basert på de ryktene. Nå ryktes det at jeg har blitt muslim istedet, og at jeg "ikke fant meg noe bedre" siden jeg falt for en afrikaner. Så joda. Men, mine rykter startet pga folkene jeg hang med, som blant annet hadde en forhistorie som kokainvrak. Hun var nykter da vi ble kjent, for å si det sånn, og jeg så aldri vedkommende røre sterkere ting enn alkohol.. På små plasser er det gjerne sånn; folk snakker for mye om ting de ikke aner noe om. Endret 23. juni 2012 av Binta Ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå