Gå til innhold

Vanskelig fortid og dating..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Background:

Jeg har møtt en utrolig herlig gutt og vi skal snart på vår tredje date.

Vi har ikke gjort noe seksuelt unnatt første kvelden vi møttes da begge var fulle og vi klina litt. Jeg tok initiativet de to første gangene om å møtes for å bli bedre kjent. Det vil han gjerne men sier så at de store følelsene ikke helt er der ennå...! Men han ber meg likevel ut på date nr.3..

Vi er i samme vennegjeng og der kan jo ryktene gå fort..

SÅ er problemet!

Jeg har en veldig vond fortid bestående av seksuelt missbruk,psykisk missbruk og rusmidler!

Burde jeg fortelle han alt dette nå,eller vente til vi evt (veldig optimistisk men..)blir et par?

Fortiden min forklarer veldig mye på hvordan jeg er idag ang intimitet og tillit. Føler dette er noe han burde vite men er samtidig livredd for å skremme han bort!

Samtidig så er jeg veldig flink til å gjemme den psykiske tilstanden min og lever idag et temmelig normalt liv med jobb,egen leilighet og bil og en herlig sønn på 2 år.

Noen som kan gi meg noen gode råd..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent litt med å fortelle så personlige ting til du følet tiden er rett. Jeg ville vært litt tilbakeholden siden han sa at de store følelsene ikke var der ennå, da venter du til de evt dukker opp)

han må gjøre seg fortjent til at du åpner deg for han.

håper det går din vei, lykke til :)

• Liker 2
Skrevet

vent litt med å fortelle så personlige ting til du følet tiden er rett. Jeg ville vært litt tilbakeholden siden han sa at de store følelsene ikke var der ennå, da venter du til de evt dukker opp)

han må gjøre seg fortjent til at du åpner deg for han.

håper det går din vei, lykke til :)

Takk for svaret :)

Denne gutten er litt sjenert og beskjeden og føler jeg må presse litt på for å finne på noe. Det er ikke meg i det hele tatt egentlig... Men trenger virkelig en sånn god og snill gutt som han i livet mitt!

Hvordan kan jeg evt vite om han har følelser hvis han ikke sier og jeg ikke spør?

Jeg vil jo ikke presse ham for mye...

Skrevet

Hvordan kan jeg evt vite om han har følelser hvis han ikke sier og jeg ikke spør?

Jeg vil jo ikke presse ham for mye...

Hvis han virkelig liker deg, så kommer han til å si det før eller senere bare dere tilbringer tid sammen

Skrevet

Hvis han virkelig liker deg, så kommer han til å si det før eller senere bare dere tilbringer tid sammen

Men er det masete av meg å foreslå ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...