Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #1 Skrevet 28. mai 2002 Noen som vet hvor jeg får tak i slike? Jeg mener sånne klips aktige til å feste i håret? Hilsen Torne Rose
Augustbrud02 Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 Jeg så forresten slike på Glutter i går faktisk. Det var halve perler som kunne klypes fast i håret slik at de ble hele perler. Det kostet 25 kroner for en pose som jeg tror det var 10 stykker i. Forøvrig bruker visst frisørene løse perler som de trer på hårnåler og fester. Håper dette var litt til hjelp.12
Charly Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 Jeg så at de hadde spenner med perle på i bryllupsbutikken Fru Larsen i Sandefjord. En perle på hver, og det var poser med ti i hver tror jeg. Så ikke på prisen, for jeg skal ikke ha oppsatt hår.
Anki1971 Skrevet 28. mai 2002 #4 Skrevet 28. mai 2002 Jeg har spenner med perle på, men skal ikke bruke de allikevel. Jeg skal heller ha perler som er tredd på "snor". Søstra mi skal lage det for meg Jeg kjøpte mine spenner på brudesalongen i Tønsberg (Cinderella) 12
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #5 Skrevet 28. mai 2002 Hei Jeg skal ha perler som festes i hårnåler (det var frisøren som anbefalte dette), så bare stikker man de i håret, så sitter de mye bedre enn klipsene. Man får kjøpt perler i stoffbutikker etc. Er du i Oslo så ligger det en butikk med bra utvalg ved siden av Gunerius senter. Lykke til!
Cr@sh Skrevet 28. mai 2002 #6 Skrevet 28. mai 2002 Du får tak i såkalte "lus" med perler på. "Lus" er små hårspenner for de som ikke tok den. Disse er enkle å feste i håret, og man får vel tak i det på de aller fleste parfymerier vil jeg anta... 12
August Skrevet 28. mai 2002 #7 Skrevet 28. mai 2002 Jeg har bestilt snor med perler på fra http/www.wiresandpearls.dk/. En perlesnor på ca 1 meter koster kr 35,- 12
Gjest svenskbrud Skrevet 29. mai 2002 #8 Skrevet 29. mai 2002 *fniss* *ler* Jag har läst era inlägg och kan inte hålla tyst längre... Svensk som jag är så läste jag fel där ni skrev snor och menade "snöre/tråd". Snor på svenska är det som kommer ur näsan när man är förkyld. *fniss* Jag är inte ute efter bråk eller annat utan jag kunde bara inte hålla tyst... Jag tycker att pärlor i håret är jättesnyggt och kan själv tänka mig ett långt "snor" med pärlor i mitt hår den dagen jag gifter mig. *klem*
Lili Skrevet 29. mai 2002 #9 Skrevet 29. mai 2002 Jeg har kjoept oerepynt, halssmykke og armbaand i samme perler. Armbaandet skal jeg demontere, slik at hver perle har en liten runding i én ende (der lenken satt)hvor jeg skal tre i en haarnaal. Det blir saa gjennomfoert, esse! Jeg skal kjoepe noen faa andre perler paa en hobbybutikk, gjennomsiktige, tror jeg, for aa variere litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå