Gå til innhold

Ulrikke Lund

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er Ulrikke Lund den beste? Hva syns du?

Anonym poster: 80a30eaf15f944584722828d9791e436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, synes ikke hun er den beste. Synes det er et dårlig forbilde i og med at hun har fikset så mye på utseendet(tenner, lepper og neste) i så ung alder

Anonym poster: 8ae21f918843f6746464b51eccb7e04b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, synes ikke hun er den beste. Synes det er et dårlig forbilde i og med at hun har fikset så mye på utseendet(tenner, lepper og neste) i så ung alder

Det er jo mange som tar tannregulering og sånt, og får nesen fikset, så det syns jeg var ett litt dårlig argument. Skal ikke en person som sliter med å puste skikkelig få lov til å operere nesen sin?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun går sterkt ut som miljøvennlig, vegetarianer osv. i det ene øyeblikket, før hun i det neste igjen driver med overforbruk i aller høyeste grad. Synes ikke noe om dette, og føler det skjer ofte at hun går frem og tilbake på denne måten. Synes personlig ikke at bloggen er noe særlig heller.. Men det er jo smak og behag.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AlanaM

Det er jo en god grunn til at Ulrikke Lund klarte å tjene en million. Godt gjort det. Syns jenta fortjener en klapp på skulderen for å ha oppnådd ting mange andre bare drømmer om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo mange som tar tannregulering og sånt, og får nesen fikset, så det syns jeg var ett litt dårlig argument. Skal ikke en person som sliter med å puste skikkelig få lov til å operere nesen sin?

den unnskyldningen bruker jo alle som opererer nesen

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo en god grunn til at Ulrikke Lund klarte å tjene en million. Godt gjort det. Syns jenta fortjener en klapp på skulderen for å ha oppnådd ting mange andre bare drømmer om.

folk kan tjene millioner, uten at det de gjør nødvendigvis er så bra, eller nyttig

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

folk kan tjene millioner, uten at det de gjør nødvendigvis er så bra, eller nyttig

Diskusjon om hva folk gjør som er bra eller nyttig i yrke, tar vi ett annet sted, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

bloggingen er jo hennes yrke da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest bloggen hennes helt siden hun blogget på klisjebarnet.blogg.no som 16åring, og utseendemessig har hun forandret seg helt ekstremt. Synes hun er veldig vakker nå though. Husker hun skrev helt i starten at hun kjøpte en kjole på H&M som hun kom til å kle bedre enn jentene i køen foran seg, fordi de var så "fat", haha.. Bloggen leser jeg ikke lenger, er jo bare bilder og et par kodeord i hvert innlegg, før skrev hun jo masse ærlige innlegg med sjel, nå er det bare svada imo.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har lest bloggen hennes helt siden hun blogget på klisjebarnet.blogg.no som 16åring, og utseendemessig har hun forandret seg helt ekstremt. Synes hun er veldig vakker nå though. Husker hun skrev helt i starten at hun kjøpte en kjole på H&M som hun kom til å kle bedre enn jentene i køen foran seg, fordi de var så "fat", haha.. Bloggen leser jeg ikke lenger, er jo bare bilder og et par kodeord i hvert innlegg, før skrev hun jo masse ærlige innlegg med sjel, nå er det bare svada imo.

Hva tror du er grunnen til den forandringen i innleggene? Noen av videoene med henne, hvis du tar en av videoene til tchm, så har jo tchm kopiert videostilen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun virker veldig selvhøytidelig..

Anonym poster: 300a6676f16ddc0a2f64044309265f75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Ulrikke fortjener alt godt, hun er en av de få bloggerne som virkelig har jobbet hardt over mange år for å komme dit hun er i dag. Jeg syns det er forfriskende i en bloggverden hvor toppbloggene handler om 16 år gamle barn som bor i solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ulrikke fortjener alt godt, hun er en av de få bloggerne som virkelig har jobbet hardt over mange år for å komme dit hun er i dag. Jeg syns det er forfriskende i en bloggverden hvor toppbloggene handler om 16 år gamle barn som bor i solarium.

Tror du at Ulrikke Lund kommer til å overta tronen etter ff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrikke Lund har jo også vært et av de "16 år gamle barn som bor i solarium" som du omtaler da hun startet å blogge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Tror du at Ulrikke Lund kommer til å overta tronen etter ff?

Det er ingen trone å overta, de er ikke sammenliknbare.

Ulrikke Lund har jo også vært et av de "16 år gamle barn som bor i solarium" som du omtaler da hun startet å blogge.

Hva har det med noe å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen trone å overta, de er ikke sammenliknbare.

Hva har det med noe å gjøre?

At det ikke er noe poeng i å snakke nedsettende om, eller i det hele tatt sammelikne, dagens toppbloggere, da de også kommer til å vokse opp slik (noen mener at) Ulrikke Lund har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bella90

Jeg begynte å følge med på bloggen hennes allerede da hun begynte å blogge og synes innleggene hennes var mye bedre da. Jeg har egentlig helt sluttet å lese bloggen hennes, er bare innom en gang i blant. Synes stilen hennes har blitt litt for sær i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

At det ikke er noe poeng i å snakke nedsettende om, eller i det hele tatt sammelikne, dagens toppbloggere, da de også kommer til å vokse opp slik (noen mener at) Ulrikke Lund har gjort.

Jeg syns at fordi Ulrikke har jobbet rumpa av seg over så mange år som hun har så fortjener hun "førsteplassen" himla mye mere enn de på 16 som ikke har det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Personlig er jeg ikke noen fan av hennes blogg, men sammenlignet med andre bloggere i samme kategori så er hun ikke så verst.

Anonym poster: af307a6a6297d7770b5284e717ab30c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...