Gå til innhold

Spooning og ereksjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den eneste jeg spooner med er kjæresten min, så JA, det er veldig velkomment med en stiv en her i gården :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digg!

Skjønner ikke hvorfor det skulle vært flaut? Greit at ikke all spooning nødvendigvis er direkte relatert til samleie, men det er fortsatt ikke noe man gjør med "hvem som helst".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker om å få stå, ikke å komme. Muligens du mener å legge kukken mellom lårene på ei jente også jukke? Skal vel mye til for å komme slik. Har opplevd å komme slik en gang, men da var det mye fantasi som måtte til, og hun var så prippen og kunne ikke ha sex før ekteskap, ble selvsagt pulings etterhvert, men akkurat der og da så tok jeg det jeg fikk, hvis du skjønner hva jeg mener,.

Jeg må ha lest det får fort, trodde han skrev ejakulasjon, ikke spør meg hvordan jeg klarte å blande det...

Hvis en gutt ikke har boner når han spooner med en jente, ja da er det noe galt med fyren:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å spoone uten ereksjon?

For kosen og nærheten sin skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kosen og nærheten sin skyld?

Kos og nærhet uten ereksjon = gay.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos og nærhet uten ereksjon = gay.

Så om du og dama har hatt sex 5 ganger etter hverandre en kveld og dere skal legge dere sammen og bare nyte følelsen, så er det gay hvis du ikke får ENDA en ereksjon?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du og dama har hatt sex 5 ganger etter hverandre en kveld og dere skal legge dere sammen og bare nyte følelsen, så er det gay hvis du ikke får ENDA en ereksjon?

Da er man så varm og svett at nærhet er det siste man tenker på. Da vil jeg ta en kald dusj og ligge på så langt unna et varmt legeme som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man så varm og svett at nærhet er det siste man tenker på. Da vil jeg ta en kald dusj og ligge på så langt unna et varmt legeme som mulig.

Du mista poenget!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du spooner med hvem som helst?

Venner, ja, om de synes det er greit. Og det er ikke alltid jeg er interessert i sex, selv om det er en venn jeg jevnlig har sex med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg bare spørre hvordan jenta skal reagere når han ligger der med en ereksjon og du åpenbart kan føle den? Hva gjør dere da?

Anonym poster: c34ef40b0926c961954f406de7691171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spooner bare med kjæresten... Og jeg syns det er deilig dersom det skjer! :)

Anonym poster: aff93ad195be12930f2d6a3aabb629f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Er vel ganske normalt at de får ereksjon når de ligger tett inntil en jente. Synes det er rarere om de ikke får det egentlig. Tenker ikke så mye over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg bare spørre hvordan jenta skal reagere når han ligger der med en ereksjon og du åpenbart kan føle den? Hva gjør dere da?

Da begynner jeg å klå, også går det bare en vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøver du å snakke fornuftig til en mann?

Først skal de overbevise deg at "vi er ikke bare seksuelle vi heller!!" så er det plutselig "ligge sammen uten sex? GAY!"

Anonym poster: 7f8f6ae546d0a00a196e415c49d9ada3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...