Gå til innhold

neseoperasjon

Fremhevede innlegg

Gjest jenny.
Skrevet

Hei. Jeg opererte nesen min for 4 dager siden. De ble fikset på skilleveggen, som var svært deformert, men også fikset utseendet på den.

Det jeg lurer på er om de pleier å sette inn skinner inni nesen, som må fjernes senere, for å støtte den opp?

Jeg trodde det ble gjort hos meg, men så leste jeg operasjonsbeskrivelsen og der står det ikke nevnt noe sted. Jeg har en stor gips som går fra pannen og ned til nesetippen og den står i beskrivelsen.

Jeg har helt fobi mot å fjerne ”ting” fra kroppen og besvimer lett av slikt, så håpet noen kunne berolige meg med at jeg slapp å fjerne noen plater… tenkte å ringe legen på mandag, men jeg er dessverre en veldig impulsiv person, som trenger svar med en gang (helst i går)

;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg opererte neseskilleveggen satt de inn to plater for å støtte den opp etter operasjon. De skulle være der i syv dager før de ble fjernet. Har du fått noen beskjed av legen om å komme tilbake på kontroll etter syv dager?

Anonym poster: 23731299b100e0a7f7abd12d6c294194

Gjest jenny.
Skrevet

ja jeg har time etter 10 dager, siden nesa var såpass skjev trengte den litt lenger tid. men har en diger gips på den da... håpet han skulle ta av gipsen, klappe meg på skulderen å si "du er en flott pasient" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...