Gå til innhold

Er hun jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun har ikke fortalt om noen kjærester, og hun har ingen bilder av seg selv sammen med kjærester på Facebook (hun har bilder av seg selv helt siden for tre år siden, da hun var 16). Hun er glad i en fest, og begynte tidlig med det, men virker veldig smart og fornuftig, uten at det må bety at hun ikke har hatt en del ONS. Jeg tenker at hun er for pen til å være jomfru som 19-åring. Hva tror dere?

Hun var ganske flink til å kline.

Hvem er hun? En jeg har vært på tre dater med. Vi kysset på andre date.

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har ikke fortalt om noen kjærester, og hun har ingen bilder av seg selv sammen med kjærester på Facebook (hun har bilder av seg selv helt siden for tre år siden, da hun var 16). Hun er glad i en fest, og begynte tidlig med det, men virker veldig smart og fornuftig, uten at det må bety at hun ikke har hatt en del ONS. Jeg tenker at hun er for pen til å være jomfru som 19-åring. Hva tror dere?

Hun var ganske flink til å kline.

Hvem er hun? En jeg har vært på tre dater med. Vi kysset på andre date.

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Er det så nøye om hun er det eller ikke?..

Fortid er fortid. Om alt du bryr deg om er at om hun er jomfru eller ikke burde du tenke deg litt om. Om hun er jomfru så er du ikke verdig å være hennes første, når det er tydeligvis alt du tenker på. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lurer er at hun tydeligvis ikke har hatt noen kjærester (har ikke hørt noe om kjærester fra felles bekjente heller), og da synes jeg det er litt flott om hun er jomfru, for jeg liker ikke jenter som ligger rundt casually.

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Grunnen til at jeg lurer er at hun tydeligvis ikke har hatt noen kjærester (har ikke hørt noe om kjærester fra felles bekjente heller), og da synes jeg det er litt flott om hun er jomfru, for jeg liker ikke jenter som ligger rundt casually.

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Enn menn som ligger rundt "casually#, som du kaller det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wtf,umulig å vite for oss!!

Skriver aldri noen personlig på facebook jeg,vil noen bli kjent med meg får de heller spørre enn å sjekke om jeg har gamle bilder på facebook med gutter i.

Anonym poster: c532f8fcf0b71064f3ae00ed9670d840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at jeg lurer er at hun tydeligvis ikke har hatt noen kjærester (har ikke hørt noe om kjærester fra felles bekjente heller), og da synes jeg det er litt flott om hun er jomfru, for jeg liker ikke jenter som ligger rundt casually.

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Du vil vite om jenten er jomfru.

Grunn: Da er ho ikke løs. Dvs at hvis ho har hatt en kjæreste tidligere, så er det plutselig ikke like kult

Måten du finner ut av det på : stalker facebook og spør anonymt på KG hvor du kommer med like mye informasjon som du allerede selv vet.

Anonym poster: c532f8fcf0b71064f3ae00ed9670d840

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn menn som ligger rundt "casually#, som du kaller det da?

not interested :gjeiper:

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spørre rett ut, eller er det teit?

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange 19 år gamle venninner som ikke har hatt kjæreste, og jeg tror faktisk at alle har popped the cherry! Mange av dem er også noen av de løseste menneskene jeg kjenner.

Anonym poster: 4bc2e1ff846fb5effc2edb2fb4a70fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send spørsmålet videre til alle på kontaktlisten hennes på Facebook. Er xxx jomfru? Evt alternativ 2, spør henne selv. :gjeiper:

Antagelig er du klar over at du spør om noe vi umulig kan vite. Men kan vel si såpass som at min egen facebookprofil gir absolutt nada informasjon om sexlivet eller mangel på et sådant.

Anonym poster: 1d972b77a3297b196823e0bec5c311f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å spørre rett ut, eller er det teit?

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Spørs hva slags forhold dere har. snakker dere om personlige ting?

hadde en gutt ut av det blå spurt meg om jeg er jomfru så hadde jeg syns han var trashy,og eventuelt kun ute etter sex,eller enda være: sånn type feiging som ikke takler at jenta har hatt en annen gutt før han

Anonym poster: c532f8fcf0b71064f3ae00ed9670d840

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for pen til å være jomfru, men ikke til ikke å hatt kjæreste? logisk? :fnise:

Anonym poster: 6ec3714d5a667eebb52577514bbbf1ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange 19 år gamle venninner som ikke har hatt kjæreste, og jeg tror faktisk at alle har popped the cherry! Mange av dem er også noen av de løseste menneskene jeg kjenner.

Anonym poster: 4bc2e1ff846fb5effc2edb2fb4a70fe2

Hun virker ikke løs, men jeg kan jo ta feil...

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke fortalt om noen kjærester, og hun har ingen bilder av seg selv sammen med kjærester på Facebook (hun har bilder av seg selv helt siden for tre år siden, da hun var 16). Hun er glad i en fest, og begynte tidlig med det, men virker veldig smart og fornuftig, uten at det må bety at hun ikke har hatt en del ONS. Jeg tenker at hun er for pen til å være jomfru som 19-åring. Hva tror dere?

Hun var ganske flink til å kline.

Hvem er hun? En jeg har vært på tre dater med. Vi kysset på andre date.

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Hva håper du at vi skal svare? Vi har jo egentlig ingen peiling.

Anonym poster: c2658a42218e94a951045cb0f657e723

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maruwan

Hvem er hun? En jeg har vært på tre dater med. Vi kysset på andre date.

Åh, hun ja. Nei, hun er ikke jomfu. Jeg har ligget med henne og det samme har alle kompisene mine, men hun er kul nok. Kjør på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke ut noe privat på facebook. Det er mer sånn at jeg kan ha kontakt med venner, og da sender jeg som oftest meldinger privat.

SÅ er det en grei måte å sende gratulasjoner på.

Jeg har flere venner som ikke har sivilstatus, fordi de vil være privat der. Bare de nærmeste vet hva sivilstatusen er.

Kjenner flere som kun har bursdagen sin(f.eks 25.juni) men ikke fødselsåret.

Jeg har f.eks ingen av mine ekser som facbookvenn, fordi jeg ikke ser poenget med det. Prater jo ikke med de, og fortid er fortid.

Angående at hun er god å kysse:

Det er ikke antall partnere som gjør om man er god i senga, eller god til å kysse,

det er erfaringene man har med seg selv. Om man onanerer mye selv og er trygg på sin egen kropp og tør å ta på seg selv.

En dame/mann kan godt ha 0 eller 100 partnere, men de er ikke gode i senga før de blir kjent med sin egen kropp, og blir trygg med seg selv.

Derfor kan en jomfru være dritgod i senga, om han/hun bare har lært seg selv å kjenne og onanert mye og prøvd seg frem på egenhånd.

Anonym poster: 6e736b0763b6a88a0d52d9810d5a9eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke fortalt om noen kjærester, og hun har ingen bilder av seg selv sammen med kjærester på Facebook (hun har bilder av seg selv helt siden for tre år siden, da hun var 16). Hun er glad i en fest, og begynte tidlig med det, men virker veldig smart og fornuftig, uten at det må bety at hun ikke har hatt en del ONS. Jeg tenker at hun er for pen til å være jomfru som 19-åring. Hva tror dere?

Hun var ganske flink til å kline.

Hvem er hun? En jeg har vært på tre dater med. Vi kysset på andre date.

Anonym poster: c19de8f53c05364d3299b62fb0126add

Man må ikke være stygg for å være jomfru. Man må heller ikke ligge med masse folk fordi man får tilbud.

Jeg tok selv et valg om å ha sex for første gang når jeg var nesten 19 år, hadde ikke truffet noen jeg var interessert i å ha sex med før det.

Altså; jeg var veldig interessert i sex, men var nervøs for å bli gravid(hadde en søster som ble gravid når hun var 16 år). Jeg følte derfor at jeg ikke burde ha tilfeldig sex, i tilfelle den konsekvensen skjedde selv om man brukte prevensjon - jeg var usikker på om jeg kunne klare å ta abort.

Og, jeg var veldig nervøs for første gang ifht smerter.

Jeg fikk mer enn nok oppmerksomhet fra gutter, men visste hva ordet "ellers takk" betydde - og var veldig konsekvensorientert.

Jeg hadde sex når jeg selv ville ha sex, og det var da.

Dermed hadde jeg sex med en litt eldre fyr jeg var kortvarig kjæreste med(noen måneder, vi var jo ikke verdens beste match akkurat) - han hadde seksuell erfaring fra før i forhold/tilfeldig sex - og mente jeg var frigjort.

Manglende erfaring var altså ingen hindring :)

Anonym poster: 8a2b66278fa21598f63038c19d4c163b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...