Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi tenker oss en tur til Roma, men jeg sliter med å finne billige billetter.

Lurer derfor på om jeg kan fly til andre flyplasser som ikke er altfor langt unna, men som kanskje er billigere enn turene som kommer opp når jeg søker til Roma... Klønete forklart, håper likevel noen kan hjelpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Bologna ligger bare en time unna hvis jeg ikke tar feil så du kan kanskje se om du får billigere billetter der.

Skrevet (endret)

Hei

Bologna ligger bare en time unna hvis jeg ikke tar feil så du kan kanskje se om du får billigere billetter der.

Nei, Bologna ligger nord for Firenze. Så det er mer enn en time unna.

Til TS: Det er godt utbygd hurtigtog mellom flere av de de store byene, f.eks. Milano-Firenze-Roma-Napoli. Togene er veldig raske, f.eks. Firenze-Roma 1,5 time. Men da må du jo også ta med prisen på togbilletten i reisebudsjettet. Ordinær pris på hurtigtogene ligger omtrent på det dobbelte av prisen med vanlige tog.

Endret av Dolce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det så dyrt å fly til Ciampino (charterflyplassen til Roma)? Det pleide alltid å være billig før.

Anonym poster: c1f6e72fd486c87404fcbdc11ab29492

Skrevet

Tusen takk for svar!:)

Jeg har forsøkt RyanAir, men ser dessverre ikke ut til at de reiser i det tidsrommet vi må reise... Eller kanskje de ikke har lagt ut billetter for høstferien enda?

Som lærer er jeg nødt til å reise i ferien, og er jo ofte da selskapene skrur opp prisene... Men hurtigtog kan jeg jo se på, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...