AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #1 Skrevet 23. juni 2012 Noen som har erfaring med forskjellige p-pille merker? Jeg har selv prøvd trionetta og loetta (om det var det det het..) Utav begge de to gikk jeg opp i vekt og ble MEGET fort sint.. Slutta med de å startet på yasmin hvor den eneste bivirkningen er at jeg mister sexlysten, ironisk nok.. Noen som har lignende erfaringer?? Anonym poster: 6fd857ee14ee9aa3d79a5944fcdc13e2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #2 Skrevet 23. juni 2012 Jeg fikk lavere sexlyst på Yasmin ja. Men sexlysten sank enda lavere på Cerazette... Anonym poster: a9dad0667f972202f2989af58bdac699
2shy Skrevet 23. juni 2012 #3 Skrevet 23. juni 2012 Jeg sluttet på p-piller permanent fordi bivirkningene var for store til at jeg syns det var verdt det. Den p-pillen jeg hadde best erfaring med var likevel synfase.
Gjest Pepsi89 Skrevet 23. juni 2012 #4 Skrevet 23. juni 2012 Microgynon har jeg gått på, hadde ikke noe bivirkninger
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #5 Skrevet 23. juni 2012 Er faktisk et lite problem at jeg mister sexlysten pga pilla, men vil ikke slutte på den heller siden jeg å min kjære ikke skal ha barn enda + at pilla roer ned mens smertene, ikke minst. Og vi har vært sammen såpass lenge at å bruke kondom er utelukket. Jeg tør ikke begynne på noe nytt p pille merke nå siden jeg kun har det ene problemet med yasmin.. huff.. er jo vanskelig for han også å forstå, mannfolk skjønner jo ikke slikt å det har jo virkelig ingenting med han å gjøre :-/ Finnes det noe alternativ behandling man kan gjøre for å få opp sexlysten på andre måter? akupunktur for eks. ? Anonym poster: 6fd857ee14ee9aa3d79a5944fcdc13e2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2012 #6 Skrevet 23. juni 2012 Jeg har gått på Loette i ni hele år, foruten et lite opphold hvor jeg måtte bruke trionetta fordi det ble tomt for Loette. Jeg klikket av Trionetta og ble helt grusom. Gråt masse av ingenting og var sint og sur hele tiden. Med Loette trodde jeg ikke det var så mye bivirkninger helt til jeg sluttet for noen mnd siden. Den største forskjellen er at det jeg trodde var meg, egentlig ikke var det. Jeg trodde rett og slett at jeg var litt amper av meg og følte hele tiden en slags sinnefølelse i kroppen. Nå som jeg har sluttet, har denne følelsen forsvunnet og jeg føler meg mye lettere til sinns. Føler ikke dette ekle sinnet som bodde i kroppen som jeg måtte kjempe med for å ikke slippe ut. Det høres jo helt forferdelig ut, men nå i ettertid kan det beskrives som å ha konstant pms. Har ikke hatt noe innvirkning på vekta mi, bare hvordan jeg er som person. Anonym poster: 961b3ea8488a3cffd219135aad4634c2
SolLove Skrevet 24. juni 2012 #7 Skrevet 24. juni 2012 Noen som har prøvd p-plaster her da? Eller noen annen form for prevensjonsmiddel? Det er litt skummelt å prøve noe nytt for man vet jo aldri hvordan kroppen kommer til å reagere på det. F.eks. P - sprøyte. Jeg kjenner 2 stykk som la på seg rundt 20kg av å få den! Hadde aldri turt å prøve den jeg, men så er jeg generellt lite glad i sprøyter også da.
Chiqette Skrevet 24. juni 2012 #8 Skrevet 24. juni 2012 jeg prøvde Yasminelle en periode, men den gjorde at menssmertene ble værre, var mye kvalm og hormonell. Nå går jeg på Mercilon som jeg har gjort i noen år og er meget fornøyd! Nå går jeg derimot 4 mnd uten sukkerpiller og en uke med, beskjed av legen. Ingen bivirkninger, null menssmerter de få gangene jeg har det. Eneste "bivirkningen" jeg har hatt er vel det at puppene mine har vokst enormt etter jeg begynte på dem.
Gjest kristin Skrevet 24. juni 2012 #9 Skrevet 24. juni 2012 P-sprøyte har jeg nå, gikk på p-piller i vel 3 år. men vil aldri tilbake etter jeg startet med p-sprøyte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå