Gå til innhold

Tyrkia, Side

Fremhevede innlegg

Gjest Pepsi89
Skrevet

Skal til Tyrkia i høst på det nye sunwing resort hotellet. Det ligger 2km i fra Side sentrum. Er det noen som har erfaringer med Tyrkia og kanskje dette hotellet også? Er det mye shopping i Side eller må man dra til Managvat eller koss det nå skrives? Finnes det noen seriøse gullsmed butikker i Side? Jeg kjøper bestandig en del klær når jeg er ute å reiser, og jeg vet Tyrkia er størst på fake klær, men kommer sikkert til å kjøpe noe, ser da litt på hvordan kvaliteten er i stoffet. Er det noe marked i Side? Håper på masse gode svar, orker ikke å få negative svar i forhold til fake klær, vi alle er forskjellige og har forskjellige meninger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde skrevet noe her, men så så jeg at du ikke ville ha negative svar.....

Endret av sebastianen
  • Liker 1
Skrevet

Side er først og fremst et fantastisk sted! Er endel butikker i sentrum, som ikke nødvendigvis bare selger fake. I en sidegate er det en dame som selger FANTASTISKE kjoler! Mye skobutikker. Har ikke sett i gullsmedene, men tyrkerne er generelt gode på smykker! Se ann butikken du går inn i, for du får det du betaler for :)

Gled deg!

Gjest puffy
Skrevet

Har vært i Side, det er noe shopping der. Mener å huske at det var en ganske lang shoppinggate, dog ca alt av klær, sko osv er fake. Gullsmed har de også og der er gull og sølv rimeligere enn i Norge.

Erfaringsmessig er Side veldig pent, varmt og helt ok feriested. Men hadde ikke klart å være der i mer enn en uke på grunn av alle de innpåslitne tyrkerne.. Hvis du ikke har vært i tyrkia før, burde du være forbereder på MYE masing når du er blant folk..

Skrevet

Har vært i Side, det er noe shopping der. Mener å huske at det var en ganske lang shoppinggate, dog ca alt av klær, sko osv er fake. Gullsmed har de også og der er gull og sølv rimeligere enn i Norge.

Erfaringsmessig er Side veldig pent, varmt og helt ok feriested. Men hadde ikke klart å være der i mer enn en uke på grunn av alle de innpåslitne tyrkerne.. Hvis du ikke har vært i tyrkia før, burde du være forbereder på MYE masing når du er blant folk..

Ja. Veldig mye mas.

Derfor er Tyrkia utelukket for meg. Håpløst å gå å se på varer å samtidig få tid til å tenke.

Sammen med Tunis, Egypt og Marokko, er dette ordentlige møkkaland å feriere i.

Måtte bare si det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...