Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dra og kos deg.

Selv med følge så hadde du ikke kunnet forvente at reisefølge skulle ta vare på dine barn. Her må du bare hive deg rundt og stole på deg selv. Tipper du har godt av å dra på tur med barn alene. Hunderfossen er et praktfullt sted og dere vil virkelig kose dere.

Anonym poster: 628871142fb7eda66e1735beaa5488ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er barna? Hvis du planlegger i forkant, sjekker overnattingssteder, steder som er fine for pauser/rasteplasser og hvor dere kan spise middag, så går det greiere. Alfa omega er å ha en plan og god logistikk, samtidig som man er fleksibel nok til å kunne endre disse planene om ting skjærer seg! ;)

De er 1 og 5 år. Ja, jeg tenkte å forsøke å lage en slags plan for jeg er litt dårlig til å ta ting på sparket :)

Skrevet

Dra og kos deg.

Selv med følge så hadde du ikke kunnet forvente at reisefølge skulle ta vare på dine barn. Her må du bare hive deg rundt og stole på deg selv. Tipper du har godt av å dra på tur med barn alene. Hunderfossen er et praktfullt sted og dere vil virkelig kose dere.

Ja, jeg hadde ikke forventet at reisefølge skulle ta vare på barna mine. Men bare det å ha noen der som jeg kunne rådført meg med, hjulpet til med å finne veien, steppet inn hvis det var total krise eller sånn hadde gjort ting litt lettere. Egentlig hadde jeg ikke trengt hjelp en gang, bare det å ha en annen voksen der hadde vært betryggende. Men det sitter nok bare i hodet mitt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ab du svarte.

Jeg hadde muligens avlyst turen. Så små barn har ikke behov for å dra langt på ferie. De er fornøyde med dagsturer. I tillegg så er det greit for deg å komme hjem hvor alt er tilrettelagt og dermed så går rutinene veldig greit. Ferie skal være gode opplevelser og med sånne små finner du mange opplevelser på dagsturer.

Mine barn husker fint lite av ferieturen til utlandet da de var 2 og 6 år. Jeg husker det veldig godt fordi jeg var totalt utslitt etterpå. Av uvante rutiner, uvante omgivelser som betyr ekstra oppfølging på alle måter. Ja, de koste seg virkelig i vannkanten, men de husker ikke mye av det i etterkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...