Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:blomst: Håper formen din er fin Mala, og at dere har hatt en fin helg. :klemmer:

Formen er helt grei i grunn, men kjenner mye nedpress og blir svimmel om jeg må stå eller gå lenge.

Helgen derimot har vært veldig fin, har fått gjort masse, men også slappet av mye :)

Har vasket 4 maskiner med klær i dag og brettet en hel del også.

Har sortert babyklær og plassert de, kluter, bleier og alt mulig annet babystæsj i stellekommoden. Skikkelig rart å organisere stelleplassen, kan ikke skjønne at babyen vår faktisk er her snart jeg :hjerte:

Nå kan han i grunn bare komme altså :jepp:

Håper alle har hatt en fin helg og håper uken blir minst like fin :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker selv at det var så godt å få lov til å forbrede de små tingene før Emil kom til :)

Det å sulle rundt med små sokker og smekker osv ;)

Fantastisk gøy!

Håper tassen vil komme snart til dere, og det er DEILIG å høre at formen er grei til tross for litt svimmelhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er magisk den tiden du er i nå! Er jo sååå spennende de dagene/ukene før fødsel. :) Husker jeg syntes det var meget spesielt å legge klærne til W i kommoden hans, vips ble det så veldig realistisk. Haha, skulle tro det var realistisk nok med en voksende mage. :fnise:

Huff, svimmelhet er noe herk. Håper det går seg til etter fødsel. :)

Jeg krysser fingrene for at tassen kommer hurtigst! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe spesielt med å ordne til babyen kommer ja, blir mer realistisk at vi faktisk får møte tassen snart. Tror ikke vi skjønner det helt før vi kommer hjem med han, helt rart å tenke på at vi skal bli foreldre.

Rar følelse i kroppen ikveld, ryggen verker, hyppige kynnere og veldig nedpress og mens-murringer. Prøver å ikke innbille meg og håpe på at det er noe på gang snart, men det er vanskelig gitt :P

Mamma har vært her å ordna litt i kveld etter vi var å handlet nye gardiner og litt planter, koselig å pynte opp litt og ikke minst bytte ut noe av det gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mine plager i ukene før fødsel. Noen dager/ netter verre enn andre. Krysser fingrene for at kroppen din allerede er igang med å åpne seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som mine plager i ukene før fødsel. Noen dager/ netter verre enn andre. Krysser fingrene for at kroppen din allerede er igang med å åpne seg :nigo:

Det er jo det jeg vet, så jeg prøver å smøre meg med tålmodighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOI, 40 uker! :danse:

Babyen vår er nå mellom 50 og 53 cm lang og veier mest sannsynlig noe mellom 3500 og 4000 g :hjerte:

Det er helt rart å tenke på at vi snart er foreldre. Selv om jeg har gått gravid i så mange uker og måneder og jeg har sett magen vokse og jeg har kjent masse liv, så tror jeg ikke at det går an å skjønne at det er en baby inni der før den faktisk er på utsiden og magen tom.

Jeg gleder meg helt vilt til å treffe deg nå lille, til å kjenne babyhuden mot min, se hvem du ligner på, kjenne lukten av deg, gleder meg til å se inn i to små øyne som ser forventningsfullt tilbake, kjenne en liten hånd som griper om fingeren min, til å bli kjent med deg som har bodd i magen min så lenge, gleder meg til å ta deg med hjem for første gang og jeg kan nesten ikke vente til jeg kan trille deg i den nye vognen og vise deg stolt frem til andre.

Gleder meg sånn til å se pappan din holde deg for første gang, det tror jeg blir et veldig spesielt og rørende øyeblikk. Han gleder seg til du kommer han også, snakker om deg hele tiden, stryker på magen min og snakker til deg hver dag

Vi venter på deg lille!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist::hjerte:

Gratulerer med uke 40! Nå er han er når som helst. :rodmer: Når skal du til jordmor neste gang?

Det er like rart å tenke på at babyen faktisk har vært inni magen.. Må si kroppene våre er flinke altså! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Fine kula :rodmer:

Blir spennende hos jordmor i morgen da. :) Be henne sjekke litt ekstra om hodet er festet, det som trigget i gang fødsel her i gården. :jepp:

Mala er snart mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...