Bolla! Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #681 Del Skrevet 26. januar 2013 Oi, mulighet for fødsel snart her! Da må det følges tett med her, skjønner jeg;-) Lykke til:-D Takk for det, men tror nok det kan gå noen uker enda. Prøver i innstille meg på det i alle fall, så ikke tiden blir så lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 26. januar 2013 #682 Del Skrevet 26. januar 2013 Så spennende at tassen kan være like rundt hjørnet! Du kommer til å takle fødselen så bra som bare det skal du se! Jeg tror at når vi først står oppe i det så tar urkvinnen i oss over, og kroppen ordner opp på egen hånd. Og dersom ting ikke skulle gå som planlagt så er vi jo i de beste hender på sykehuset Jeg vil forresten endre tippedato til 3 februar! Tror ikke du går helt til 23 februar etter hva jordmor har sagt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #683 Del Skrevet 26. januar 2013 Så spennende at tassen kan være like rundt hjørnet! Du kommer til å takle fødselen så bra som bare det skal du se! Jeg tror at når vi først står oppe i det så tar urkvinnen i oss over, og kroppen ordner opp på egen hånd. Og dersom ting ikke skulle gå som planlagt så er vi jo i de beste hender på sykehuset Jeg vil forresten endre tippedato til 3 februar! Tror ikke du går helt til 23 februar etter hva jordmor har sagt til deg Jeg håper du har rett! Ungen skal jo ut, så det må jo bare gå Og jeg vet jeg er i gode hender på St.Olavs Da skal jeg oppdatere listen 3. februar hadde vært koselig, da har vi nemlig vært sammen i 8 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #684 Del Skrevet 26. januar 2013 Tippeliste, fødsel: 29. januar - Malabror 30. januar - Malapappa 3. februar - Frøken Vims 7. februar. - Malafarfar 8. februar - Nuttapia 10. februar - Luremegpå 12. februar - Malasamboer 14. februar - CathrineMic 18. februar - Angel-A 19. februar - Daenerys 20. februar - My84 27. februar - Tina_O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 26. januar 2013 #685 Del Skrevet 26. januar 2013 Åh.. Tenkt å få en baby på 8.årsdagen da! Blir nesten litt rørt av å tenke på det .Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #686 Del Skrevet 26. januar 2013 Åh.. Tenkt å få en baby på 8.årsdagen da! Blir nesten litt rørt av å tenke på det .Hihi Ja, det hadde vært så koselig! Og muligheten er jo der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #687 Del Skrevet 27. januar 2013 Nå har jeg tatt et langt og herlig bad, det gjorde godt for kropp og sjel det Og så har jeg begynt å pakke fødebagen, bare småting igjen Greit å ha den klar, hvis det plutselig skal skje noe! Matlysten er på bånn for tiden og når jeg får i meg litt mat, så blir jeg kvalm og uvel. Formen blir ikke akkurat bedre når jeg ikke får i meg mat... Håper på bedre dag med matlyst i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. januar 2013 #688 Del Skrevet 27. januar 2013 Oioi, spennende når fødebagen pakkes Det er så merkelig å ha en fullstappa bag med herlig babytøy etc liggende lenge, uten å ane hvilken dag man den skal i bruk! Det er utrolig spennende! Kjenner til kvalmen ja, håper det kommer seg til imorgen Et deilig bad, ja! Det var jo dét jeg skulle gjøre idag god bless the sofa.. Ha en god kveld og natt, Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #689 Del Skrevet 28. januar 2013 Oioi, spennende når fødebagen pakkes Det er så merkelig å ha en fullstappa bag med herlig babytøy etc liggende lenge, uten å ane hvilken dag man den skal i bruk! Det er utrolig spennende! Kjenner til kvalmen ja, håper det kommer seg til imorgen Et deilig bad, ja! Det var jo dét jeg skulle gjøre idag god bless the sofa.. Ha en god kveld og natt, Mala Begynner å skjønne at det nærmer seg fødsel når fødebagen pakkes ja, rar følelse egentlig! Kan jo ikke fatte at krabaten inne i magen skal bruke de små, søte klærne som ligger å venter. Har ikke kjent noe til kvalmen enda i dag, spiste godt med frokost og jeg må ha frokost for å fungere i det hele tatt. Du får ta deg et bad i dag det vet du, godt og varmt bad, tenne litt lys og sette på musikk og la ingen forstyrre deg Spent på om fullmånen har gjort jobben sin når det kommer til deg jeg altså, håper det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #690 Del Skrevet 28. januar 2013 Da er basen montert og bilsete plassert i bilen Tenk at det er bare 25 dager igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. januar 2013 #691 Del Skrevet 28. januar 2013 Begynner å skjønne at det nærmer seg fødsel når fødebagen pakkes ja, rar følelse egentlig! Kan jo ikke fatte at krabaten inne i magen skal bruke de små, søte klærne som ligger å venter. Har ikke kjent noe til kvalmen enda i dag, spiste godt med frokost og jeg må ha frokost for å fungere i det hele tatt. Du får ta deg et bad i dag det vet du, godt og varmt bad, tenne litt lys og sette på musikk og la ingen forstyrre deg Spent på om fullmånen har gjort jobben sin når det kommer til deg jeg altså, håper det skjer noe snart Ja, er det ikke rart? Også 25 dager igjen da, det er jo helt vanvittig hvordan tiden har gått! Husker såååå godt da du ble gravid, Mala Så bra at formen er bedre! Håper apetitten har holdt seg på det jevne idag. Skal jammen ta meg et bad og tenne lys, jeg! Og sette på rolig musikk Tror nok ikke fullmånen gjorde jobben her i gården, nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #692 Del Skrevet 29. januar 2013 Da var vi kommet til uke 37 og krabaten er rundt 46 cm lang og veier ca 3 kg Nå blir han ikke sett på som prematur lenger heller og han skal vel egentlig bare godgjøre seg og gjøre seg klar for fødsel og livet utenfor livmoren. Bagen er pakket, bilsete står i bilen og stellekommoden har kommet, så kan han bare komme for min del altså Lengter etter å se han og bli kjent med leieboeren som har bodd i magehuset mitt i så mange uker Blir sånn bare av tanken --> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. januar 2013 #693 Del Skrevet 29. januar 2013 Grattis, nå nærmer det seg, altså! Disse siste ukene er rare, altså.. Kos deg med planene, og få unnagjort det siste i et tempo som er koselig og bra for deg Her har det gått tregt med å gjøre de siste tingene, men er glad for det, for da har jeg fått være med på det jeg også. Ønsker deg en kjempefin dag, Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 29. januar 2013 #694 Del Skrevet 29. januar 2013 Da var vi kommet til uke 37 og krabaten er rundt 46 cm lang og veier ca 3 kg Nå blir han ikke sett på som prematur lenger heller og han skal vel egentlig bare godgjøre seg og gjøre seg klar for fødsel og livet utenfor livmoren. Bagen er pakket, bilsete står i bilen og stellekommoden har kommet, så kan han bare komme for min del altså Lengter etter å se han og bli kjent med leieboeren som har bodd i magehuset mitt i så mange uker Blir sånn bare av tanken --> Kjenner igjen den følelsen Mala. Åh.. Jeg blir så babysyk av å lese her inne. Sukk! Hvilken stellekommode ble det Mala? Lyst til å legge ut link? Ikke at jeg kjøper stellekommode til W nå, men kan jo hende en får bruk for en etter hvert. Hva med et magebilde Mala? Blir jo så nysgjerrig vet du. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 29. januar 2013 #695 Del Skrevet 29. januar 2013 Nå nærmer det seg med stormskritt Mala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #696 Del Skrevet 30. januar 2013 Kjenner igjen den følelsen Mala. Åh.. Jeg blir så babysyk av å lese her inne. Sukk! Hvilken stellekommode ble det Mala? Lyst til å legge ut link? Ikke at jeg kjøper stellekommode til W nå, men kan jo hende en får bruk for en etter hvert. Hva med et magebilde Mala? Blir jo så nysgjerrig vet du. Hihi Det ble denne: http://www.mamma-mia.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&&b_kid=1062270&b_id=1099839 Tror vi blir veldig fornøyde med den og så passer den perfekt inn på badet vårt Skal se om jeg får tatt et magebilde så dere får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #697 Del Skrevet 30. januar 2013 Nå nærmer det seg med stormskritt Mala!! Det går i alle fall rett vei, selv om jeg skulle ønske at tiden kunne gått bittelitt raskere, vi gleder oss jo så veldig til å se lille babyen vår og bli kjent med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. januar 2013 #698 Del Skrevet 30. januar 2013 Så fin kommode!! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #699 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Bilder tatt nå nettopp, litt forskjellig vinkel, ser jo ut som to forskjellige mager Og så ser vi de fine strekkmerkene som formerer seg i en forferdelig fart, men nå er jeg bare stolt av dem, i motsetning til når jeg oppdaget de første gråt noen tårer Edit: prøver å laste opp senere. Endret 30. januar 2013 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #700 Del Skrevet 30. januar 2013 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå