Azalea Skrevet 25. oktober 2012 #461 Del Skrevet 25. oktober 2012 Gratulerer så mye med 23 uker Mala! Her raser det av gårde ser jeg! Håper du har det fint og at formen er på topp! Så utrolig koselig at bestevenninnen din er gravid, blir vel stas i barseltiden kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #462 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gratulerer så mye med 23 uker Mala! Her raser det av gårde ser jeg! Håper du har det fint og at formen er på topp! Så utrolig koselig at bestevenninnen din er gravid, blir vel stas i barseltiden kan jeg tenke meg. Ja, tiden flyr av gårde og det er faktisk ikke lenge til tredje trimester nå altså! Veldig koselig og jeg er sikker på at vi kommer til å kose oss masse sammen når babyene er her Jeg gleder meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #463 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da var en helg over igjen og jeg ser jeg er litt dårlig til å skrive her inne for tiden. Det er vel fordi at jeg kanskje føler at jeg ikke har så mye å skrive om. Formen er likedan og det er liksom ikke så mye som skjer bortsett fra at magen vokser og at bevegelsene blir sterkere. Har noen dager fri nå, og hverdagen er ganske rolig for meg for tiden, deilig i grunn for jeg kjenner at kroppen og ryggen setter pris på det. Ellers har helgen også vært ganske så rolig, men innholdsrik. Var på en lokalrevy på fredag med påfølgende fest. Festen ble litt for høylytt og varm for meg og lille i magen, så jeg dro til noen jeg kjenner i halv 12-12 tiden for så å hente de jeg dro sammen med i halv to tiden Fin løsning! På lørdag sov vi lenge, og det var jeg som følte meg mest "fyllesyk" av oss to Drakk kaffe sammen med mamma og noen flere på ettermiddagen og så litt kjapt på vognen vi skal kjøpe, har ikke sett den i virkeligheten før, og det var noe helt annet å se den og prøve den litt enn å bare se et bilde på nettet! Uten tvi, og jeg ble kanskje enda mer forelsket i den enn tidligere På kvelden hadde vi kjærestekos med taco og litt godis foran TVen, tok kvelden litt etter 11 og lå bare i sengen og snakket og småkosa en times tid før vi sa god natt, en perfekt kveld På søndag ble jeg vekt av M som hadde ordnet klar frokost til oss. Han hadde varmet opp noen av de rundstykkene som jeg bakte, satt fram masse godt pålegg, kokt egg (som jeg elsker), lagd kakao og tent lys til jeg kom opp Ut på dagen dro vi på besøk til et vennepar og drakk kaffe, etterfulgt av pizza hjemme hos mamma før jeg avsluttet kvelden med farmen i verdens beste armkrok Nå er det oppvask og klesvask som står på programmet, tror også jeg skal sortere litt babyklær etter størrelse slik at det blir enklere å finne igjen når det nærmer seg. Ønsker dere alle en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. oktober 2012 #464 Del Skrevet 29. oktober 2012 Så bra at det går bra med deg og lille i magen! 24 uker imorgen, asså! Hoho!! Høres ut som du har hatt en fabelaktig helg, Mala! Koselig med mann som vekker deg til frokost Ha en kjempefin mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #465 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ja, helgen var super, Nuttapia ! Nå er jeg jammen 24 uker på vei og lille er ca 28 cm lang og veier omkring 700 g Det er så veldig rart å tenke på at den lille krabaten er inne i magen min i grunn, kan egentlig ikke skjønne det før han kommer ut at han faktisk har bodd inni magehuset mitt i 9 mnd tror jeg.. En annen ting som fascinerer meg veldig er å tenke på hva som kommer inn og hva som kommer ut, hvis dere skjønner. Rart å tenke på at det faktisk blir en baby ut av litt sengekos. Føler at jeg har lagt på meg en del i det siste, så det blir spennende å se hva vekten hos jordmor viser på torsdag... Har fortsatt fri, har lagt sammen en del klær i dag og satt på to maskiner også, herlig å få unna litt klesvask! Og så skjønner jeg ikke hvor alle koppene kommer fra, vasker jo kopper hver bidige dag... Tror jeg skal bake en sjokoladekake, har så lyst til å lage et eller annet. I kveld skal vi kanskje bestille vogn Hvis vi kommer oss i butikken før de stenger da... hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. oktober 2012 #466 Del Skrevet 30. oktober 2012 Grattis med 24 uker, Mala! Flink du er til å stulle og stelle! Sjokoladekake, ja Sånn skikkelig mørk kake som nesten flyyyyter over av deilig, myk sjokoladeglasur... Mmmmmm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 30. oktober 2012 #467 Del Skrevet 30. oktober 2012 Hey! Grattla med 24 uker ) Du,kopper er stort misterium her og Godt vi har oppvaskmaskin.. Btw husk at barnas hus har Prisgaranti,sä lurt og handle der Hvilken blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #468 Del Skrevet 30. oktober 2012 Tusen takk begge to, en herlig amerikansk sjokoladekake står nå klar på benken til i ettermiddag Jeg vet det, men barnas hus selger vel ikke emmaljunga? Og ja, oppvaskmaskin er et must Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 30. oktober 2012 #469 Del Skrevet 30. oktober 2012 Oppvaskmaskina vår røyk en gang og da holdt vi ut i 2 uker før vi kjøpte ny Tenkt det at snart er det bare 100 dager igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #470 Del Skrevet 31. oktober 2012 Oppvaskmaskina vår røyk en gang og da holdt vi ut i 2 uker før vi kjøpte ny Tenkt det at snart er det bare 100 dager igjen til termin Vår gikk i stykker tidligere i høst, vi kjøpte ny dagen etter Ja, snart er antall dager igjen til termin tosifret for oss begge, hvor herlig er ikke det! ** Det ble ikke vi bestilte vogn i går, jeg og mamma dro en tur på ikea i stede for jeg har sett meg ut en stellekommode der, som de selvfølgelig ikke har flere av, og de kunne fortelle at det hadde vært noe kluss med bestillinger og forskjellig, så de forventet ikke å få de inn igjen før i uke 5 Satser på at lille holder seg inne i magen litt lengre enn det, og at jeg har nok is i magen til å vente og følge med på hjemmesiden deres på lagerstatus Har forelsket meg helt i den, så nå er det liksom ingen andre som kan måle seg med den.. Det er forresten en Hemnes kommode som man kan kjøpe separat stelletopp på, helt nydelig (i mine øyne i allefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 31. oktober 2012 #471 Del Skrevet 31. oktober 2012 Må gi oss en link da så vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #472 Del Skrevet 31. oktober 2012 Her er et bilde jeg fant på en blogg, da det ikke vises komplett med både kommoden og toppen på ikea sine nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. november 2012 Forfatter #473 Del Skrevet 1. november 2012 Jordmor time idag, og alt var fint Greit å vite! Hjerte til lille slo 137 slag i minuttet, og det er like spesielt og ubeskrivelig å høre den lyden hver gang! Ble også sendt oppom legekontoret for en blodprøve for å sjekke om jeg har for lite jern pga at jeg er så sliten hele tiden, men verdien var fin, så da er det vel bare lille som stjeler litt mye energi fra meg. Vekten har begynt å krype oppover og jeg har til nå gått opp 3,4 kg. Symfysemålet var litt over det grønne feltet, men det var ingen grunn til bekymring. Etter jordmor og blodprøve fikk jeg hentet en pakke fra ellos med noen bodyer og et belyband. Var også innom jobben å prøve masse klær og fant to kjoler, en bluse og en topp som passer til magen både nå og i julen (forhåpentligvis) Den ene kjolen er en paljettkjole og jeg føler meg som en vandrende diskokule, bokstavelig talt Men den er fin til og den blir nok brukt som julebordskjole i år Var også innom den lokale leketøysbutikken som også selger babyutstyr for å høre hvor lang leveringstid det er på vognen vi skal ha og fant ut at det var lurt at jeg stakk innom, for vognen ble bestilt i dag og vi får den i midten av januar ca. Dermed var det lurt å ikke drøye det så mye lenger med å bestille, vil jo ha vognen i hus til lille kommer Litt rart å bestille vogn også, det er liksom babyutstyret med stor bokstav! Det ble en Emmaljunga Edge Duo, svart med classic cryptonite understell og tror vi kommer til å bli veldig fornøyde med den og den passer perfekt til vår bruk Disse ukene går så fort, det er jo fredag igjen i morgen, jeg har jobbhelg og jobber fredag kveld og lang vakt på lørdag, så på søndag blir det litt avslapping tror jeg skulle besøkt onkel- og tantebarna våre i grunn, de er 6 og 2,5 år og han på 2,5 var litt oppgitt sist jeg møtte han, han kom bort til meg, satte hendene i sida og sa: " du tante, hvor er den babyen egentlig?!? Han er så skjønn! Nå bare babler jeg i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. november 2012 #474 Del Skrevet 1. november 2012 så søt nevø du har Ålreit å ha litt tøy til jul Paljetter er gøy, syns jeg Du er sikkert kjempefin!! Synd at Hemnes-bordet er utsolgt, da! Følge med på finn, kanskje? Herlig med hjertelyden! Ålreit å ikke ha gått opp så mye i vekt ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. november 2012 Forfatter #475 Del Skrevet 2. november 2012 så søt nevø du har Ålreit å ha litt tøy til jul Paljetter er gøy, syns jeg Du er sikkert kjempefin!! Synd at Hemnes-bordet er utsolgt, da! Følge med på finn, kanskje? Herlig med hjertelyden! Ålreit å ikke ha gått opp så mye i vekt ell? Han er nydelig! paljetter er veldig fint syns jeg, men det er ikke noe jeg bruker så mye til vanlig, men det er morsomt å pynte opp magen litt, må jo vise den frem mens man har den Veldig greit å finne litt klær som er fine nok til julebord og juleselskaper og at det samtidig passer nå og at det fortsatt er en del å gå på med tanke på magen Veldig synd da vi har bestemt oss for det, jeg følger med på finn.no hver dag etter kupp og ser også etter dette. Det er veldig greit å ikke ha gått opp så mye, jeg har jo en del for mye i utgangspunktet, men jordmoren anbefaler meg å gå opp minst 10-12 kg. Er veldig sulten for tiden og våkner mye om natten og er sulten og må opp å finne meg en banan og er litt redd for at kiloene kommer snikende om sulten fortsetter sånn Begynner på jobb kl. 16 og skal nå strikke litt, har ikke strikket på over to uker nå fordi jeg rett og slett har glemt det :gjeiper: Ønsker alle som stikker innom en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 2. november 2012 #476 Del Skrevet 2. november 2012 Julebordskjole har plutselig jeg begynt å tenke på også. Og jeg som ikke er noe glad i hverken shopping eller klær - nå er det plutselig litt gøy, for nå kan magen vises fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. november 2012 #477 Del Skrevet 3. november 2012 (endret) Koselig å ha kjole som passer til magen, ja skal prøve å finne en kjole jeg kan bruke etter graviditeten også. Må bli en kjole med høyt liv, tror jeg, gitt Men du, magesekken får jo bare mindre plass den, nå Jeg orker ikke så mye mat om gangen lenger. Jeg spiser mye mindre, men oftere. Og da holder jo forbrenninga seg på topp Endret 3. november 2012 av Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. november 2012 Forfatter #478 Del Skrevet 5. november 2012 Julebordskjole har plutselig jeg begynt å tenke på også. Og jeg som ikke er noe glad i hverken shopping eller klær - nå er det plutselig litt gøy, for nå kan magen vises fram Er noe helt annet å shoppe klær når man kan pynte opp magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. november 2012 Forfatter #479 Del Skrevet 5. november 2012 Koselig å ha kjole som passer til magen, ja skal prøve å finne en kjole jeg kan bruke etter graviditeten også. Må bli en kjole med høyt liv, tror jeg, gitt Men du, magesekken får jo bare mindre plass den, nå Jeg orker ikke så mye mat om gangen lenger. Jeg spiser mye mindre, men oftere. Og da holder jo forbrenninga seg på topp Veldig koselig med kjole som passer en gravidmage, trodde en stund her at jeg måtte gå for presenning og tau i jula Håper det det blir sånn hos meg også snart, for hvis jeg fortsetter å spise som nå ender jeg opp som en hval til slutt! Men det viktigste er at lille har det bra, uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. november 2012 Forfatter #480 Del Skrevet 5. november 2012 Helgen har nok en gang bare rast avgårde! Fredag jobbet jeg til 20 og var innom mamma en tur for å sette opp et nattbord fra IKEA, hun eier ikke tålmodighet når det kommer til slikt, så da må jeg trå til Jobbet 10-18 på lørdag, så mye av dagen gikk bort på jobb. Etter jobben var vi til mamma på mat sammen med onkelen min og hans familie og min mormor og morfar Kjempetrivelig! Ble litt sent for den gravide som var litt sliten etter jobb :gjeiper: På søndag sov vi til ti, stod opp og spise frokost og så sovna vi på sofaen og våknet halv ett At det går an, men vi trengte det sikkert... Tror det nesten ble for mye søvn på meg for jeg våknet ikke ordentlig opp før rundt halv ni på kvelden Og det eneste jeg fikk gjort i går var å vaske en maskin med klær og strikking. Godt med en lat dag da. jobber kvelden i dag også, og skal bare kose meg meg strikking og te frem til jeg begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå