Nuttapia Skrevet 17. oktober 2012 #441 Del Skrevet 17. oktober 2012 Duhh!! Dårlig gjort å legge ut bilde!! Flink du er! Kanskje jeg sku gjort det samme selv.. Eneste er at jeg ikke har kjøkkenmaskin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 17. oktober 2012 #442 Del Skrevet 17. oktober 2012 Kanelboller er det beste jeg vet nesten! Og de der så gode ut. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 17. oktober 2012 #443 Del Skrevet 17. oktober 2012 Åhh, det så ikke lite godt ut, da... Sende en til meg, kanskje? hihi Ha en sin kveld, og kos deg med baksten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #444 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hihi, bra dere ble litt fristet, da ser det i allefall godt ut Har fått bekreftet at smaken var på plass også, svigerfar har nemlig vært her og han sier ikke nei takk Kjekt med kjøkkenmaskin, Nuttapia! Bakingen går jo som en lek og det er mye enklere å bestemme seg for å bake, for alt blir så lettvint Har som sagt tidligere i dag vært å besøkt ei lita tuppe som er tre uker gammel og hun var til å spise opp! Så nydelig og jeg kjente at det var helt annerledes og mer spesielt å holde henne når jeg er gravid selv i forhold til hvordan det har vært tidligere når jeg ikke har vært det. gleder meg sånn til min er ute jeg! Men må vel bare innse at han skal være der inne i mange, mange uker enda. I morgen skal jeg treffe ei som er i slekt med mamma og som er jordmor på St. Olavs og hun ville gjerne vise oss rundt på føden, så det blir spennende! God natt da dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #445 Del Skrevet 19. oktober 2012 I går kveld fikk jeg omvisning på St. Olavs. Veldig greit å få en omvisning, så man vet hvor man skal gå inn om man kommer midt på natten og hvor man skal henvise seg! I og med at det er lenge igjen til fødsel og jeg derfor ikke har tenkt så mye på den enda, ville hun som viste oss rundt at jeg skal komme tilbake for en ny omvisning på januar når ting nærmer seg og da skal M også være med Det var flere fødestuer som var opptatte og jeg fikk kjenne på noen oppvarmede risposer som var på vei inn på en fødestue, de var gode og varme. Jeg har som sagt ikke tenkt så mye på fødsel enda, med innstillingen min er å ta det som det kommer, det går jo ikke an å planlegge uansett, og så vil jeg prøve mye annen smertelindring som f.eks. badekar, akupunktur og risposer før jeg eventuelt prøver epidural. Det kom ikke akkurat som et sjokk at etter å ha vært på føden, så drømte jeg selvfølgelig at jeg fødte i natt :gjeiper: Og så var det fredag igjen gitt, dagene bare flyr avgårde! Jeg jobber både i kveld og til kl. 18 i morgen, så jeg tar ikke helg riktig enda. Blæh, hadde vært godt og hatt fredagen og lørdagen fri... Men penger blir det i allefall God helg til alle som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 19. oktober 2012 #446 Del Skrevet 19. oktober 2012 Så ålreit med omvisning, håper jeg får det på Ahus etterhvert også. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #447 Del Skrevet 19. oktober 2012 Så ålreit med omvisning, håper jeg får det på Ahus etterhvert også. God helg! Det var veldig greit, og så syns jeg det var så ålreit å få omvisning av ei som jeg kjenner! Takk, i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. oktober 2012 #448 Del Skrevet 19. oktober 2012 Så ålreit å få omvisning, Mala! Jeg synes selv at det er veldig ålreit å vite hvem, hva, hvor den aktuelle dagen det skjer Skjønner godt at du drømte om fødsel, ja!! Jeg tror ikke det er så lett å forberede seg til fødsel. Det eneste er jo å si ifra om hva man IKKE ønsker seg under fødselen.. Og jeg synes faktisk at det har "hjulpet" å se sykehusserier. Går jo en dansk nå, på nrk2 eller no. Det oppdaget jeg først her om dagen. Fant forresten et flott youtube-klipp med ei som føder hjemme, i eget badekar. Gosh, da tuta jeg høyt!! Men er enig med deg om at alternative løsninger på smertelindring er aktuelt. Jeg har funnet ut at jeg må ha med meg musikk.. Må kjøpe dockingstation til iPhonen!! Ha to fine jobb-dager, Mala! Vær glad du har jobb, selv om det er slitsomt!! Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #449 Del Skrevet 23. oktober 2012 Så ålreit å få omvisning, Mala! Jeg synes selv at det er veldig ålreit å vite hvem, hva, hvor den aktuelle dagen det skjer Skjønner godt at du drømte om fødsel, ja!! Jeg tror ikke det er så lett å forberede seg til fødsel. Det eneste er jo å si ifra om hva man IKKE ønsker seg under fødselen.. Og jeg synes faktisk at det har "hjulpet" å se sykehusserier. Går jo en dansk nå, på nrk2 eller no. Det oppdaget jeg først her om dagen. Fant forresten et flott youtube-klipp med ei som føder hjemme, i eget badekar. Gosh, da tuta jeg høyt!! Men er enig med deg om at alternative løsninger på smertelindring er aktuelt. Jeg har funnet ut at jeg må ha med meg musikk.. Må kjøpe dockingstation til iPhonen!! Ha to fine jobb-dager, Mala! Vær glad du har jobb, selv om det er slitsomt!! Jeg heier på deg Veldig greit med omvisning! Skal tilbake på januar en gang når ting begynner å nærme seg også Det er umulig i planlegge en fødsel, man vet jo ikke hva man går til eller hvordan fødselen vil bli. Så jeg tror det er lurt å ta det litt som det kommer, men å ha en liten tanke om hvordan man vil ha det med tanke på smertelindring og andre ønsker. Skummelt å se fødeserier eller noe som har med det å gjøre syns jeg, blir jo så rørt, tårene sitter litt løst for tiden når det kommer til alt som er fint og koselig Musikk kan være lurt, så får man på en måte skape sin egen atmosfære og høre på musikk som man liker og som gjør en avslappet og det er jo kjempebra! Jobbhelgen gikk fint, men jeg kjente det veldig i ryggen på lørdag, den liker virkelig ikke det harde gulvet på jobb! Gjorde ikke noe bedre med lang dag i går heller, men jeg sier ikke nei om de ringer å spør om jeg vil jobbe litt ekstra. Har to dager igjen nå, så tar jeg helg på torsdag faktisk, og det skal bli så godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #450 Del Skrevet 23. oktober 2012 Og så må jeg juble litt for 23 uker! Ukene i 2. trimester flyr jo avgårde og det er faktisk ikke såå lenge igjen til jeg starter på tredje og siste etappe Formen er helt grei for tiden, sliter en del med nedre del av ryggen, men med gode sko på jobb og litt hvile, så går det litt bedre. Jeg syns de sier at trøttheten skal gå over litt ut i svangerskapet jeg, men det kan jeg ikke si meg enig i altså, jeg kan sove og sove jeg og går bare under navnet "sleeping beauty" på jobb for tiden Ellers må jeg bare legge til at jeg og M har det fantastisk om dagen, neste nyforelsket igjen M er veldig omtenksom og snill og hjelper gjerne til her hjemme og så kan han ligge i evigheter å bare stryke og kysse på magen og kjenne de små sparkene Jeg som trodde jeg kom til å føle meg feit og usexy med stor mage, der tok jeg feil gitt, jeg føler meg kjempebra faktisk og sexen er på topp Får vel bare nyte det frem til magen bare blir i veien tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 23. oktober 2012 #451 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hurraa for 23 uker!!! Det går sikker knallfort for deg!! Godt å høre du er på topp! Blir så mye lettere å lese at en babymage har en så positiv påvirkning! Men å bli kalt for sleeping beuty er da ikke det verste! hadde tatt det som et komplimang jeg! Ha en knallbra dag Mala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. oktober 2012 #452 Del Skrevet 23. oktober 2012 Tenk at du bare er 3 uker bak meg, det er fantastisk! Det er veldig moro at du nesten "tok meg igjen" - utifra hva som skjedde rett før du ble gravid igjen Så glad for dere!! Og DU har virkelig vært heldig med mannen Så herlig at han hjelper til hjemme og at han er så kosen på magen din! Her er det sjeldent Gratulerer med 23 uker, kun 5 uker til 3. og siste trimester! Godt du ikke er så langt bak meg, så får vi dele både vondter og godter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 23. oktober 2012 #453 Del Skrevet 23. oktober 2012 Flotters at samlivet er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 23. oktober 2012 #454 Del Skrevet 23. oktober 2012 Hurra for 23 uker!! Så koselig å lese om deg og mannen Blir nesten rørt, jeg! Deilig at han er så oppmerksom og omtenksom! Ha en super kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #455 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tusen takk jenter Jeg føler meg som verdens heldigste når det kommer til mannen uansett hvor klisjé det høres ut. Han er det beste som har skjedd meg og jeg kan ikke fatte at vi på nyåret har vært sammen i 8 år! Tiden går fort altså! Skal snart på jobb, jobber da til 20 i kveld, og etter det så tar jeg faktisk helg! Som jeg gleder meg til en helg uten jobbing! Ha en fin dag alle som måtte stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 24. oktober 2012 #456 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så bra at samlivet blomstrer! Jeg hørte en teori på det, at gravide kvinner forelsker seg helt i fosteret mens barnefaren forelsker seg helt i mora igjen merker det her også, det er utrolig koselig! *føler seg lekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 24. oktober 2012 #457 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så bra at samlivet blomstrer! Jeg hørte en teori på det, at gravide kvinner forelsker seg helt i fosteret mens barnefaren forelsker seg helt i mora igjen merker det her også, det er utrolig koselig! *føler seg lekker* Det var jammen godt sagt Sånn er det jammen her også! Mannen flyr beina av seg for at jeg (og babyen) skal ha det bra Rørende å se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #458 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hihi, ja det er veldig rørende at de blir så opptatte av at vi skal ha det bra til en hver tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 24. oktober 2012 #459 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så flott babymage du har Mala Veit ikke om jeg huska å si det når jeg var innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #460 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så flott babymage du har Mala Veit ikke om jeg huska å si det når jeg var innom Hihi, kalte meg for tjukka, vet ikke om det teller Var trivelig å se deg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå