Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Oj for en nydelig babymage!! Er skikkeli sjalu her jeg sitter!! Også 18 uker på vei!! Utroli for fort desse ukene dine går Mala!! :) Tror egentlig de nesste måndene kommer til å gå fort og jeg!!

Takk :D Før du vet ordet av det så har din også "poppet" ut ;)

Tiden har gått veldig fort ja, og har egentlig ikke noe i mot om det fortsetter med det, er jo mye som skjer fram mot jul nå, så jeg håper at jeg har så mye å henge fingrene i og at formen holder seg såpass fin at jeg ikke vil tenke så mye på tiden :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 18 uker! UL på fredag sant? Blir spennende å høre :popcorn:

Ja, det stemmer. Bare 4 dager igjen og vi er virkelig spente på hva som venter oss og på om vi får vite kjønn! :popcorn:

I ettermiddag skal jeg se om jeg finner meg en vinterjakke, ikke bare bare det når man skal gå med stor mage hele vinteren :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine:

Bare tre dager igjen nå faktisk, jeg er så spent! :D

Nuttapia:

Hihi, jeg kjøpte to ;) Et cape som jeg kan bruke hele vinteren og en litt lengre vinterjakke som jeg ikke klarte å gå fra :fnise: Kan jo bruke jakken åpen etterhvert og så må jeg jo tenke på at det er mye bruk for vinterjakke etter at babyen er ute også, så da er det greit med en jakke man syns er fin :)

Nå blir det jobb!

Ha en fin tirsdag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart det er viktig å kjøpe noe som er fint, som passer til alle anledninger :jepp:

Jeg kjøpte først og fremst den tykkeste svarte kåpa/cape fra H&M, men tipper nok at jeg må kjøpe en ordentlig vinterjakke nærmere jul. Håper de kommer med litt mer utvalg, for det er virkelig ikke ALT som er fint.. ;)

Er formen en smule bedre enn for et par uker siden, eller? :klemmer:

TENK, om 2 dager så skal dere på UL! Oioioiioioiiii!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi, ikke lenge til dere skal på UL:) det blir en gutt, jeg føler det på meg:P Men det hadde vært mer logisk hvis det er ei jente fordi i november-desember terminklubben er det nesten kun guttebabyer, så vi trenger litt jentebabyer også! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninnin:

JA, snart er jeg halvveis! :hoppendeglad:

Alt er bare bra, formen holder seg fin, selv om jeg kan ha litt hodepine til tider og perioder med halsbrann. Skal ikke klage! ;) Og så kjenner jeg bare sterkere og sterkere bevegelser fra den lille, og det er både rart og fantastisk på samme tid! :D

Du har jo virkelig startet på siste etappe, om ikke lenge er du MAMMA! :klemmer::hjerte:

Nuttapia:

Viktig å ha noe som passer til litt forskjellig ja :)

Det er ikke alt som er like fint nei, noe som kan defineres som stygt i mine øyne, men det er godt vi alle har forskjellig smak ;)

Formen er bedre, bare litt hodepine og halsbrann til tider, men det er nesten ikke nevneverdig ;)

Ja, nå er det ikke lenge igjen til UL, kan nesten begynne å telle timer nå :fnise:

Håper alt er bra med deg og lillegutt :klemmer:

Angel-A:

Veldig spennende, kan nesten ikke vente! :bond:

Håper alt er bra med den lille, blir jo automatisk bekymret for disse små, et begynnende morsinstinkt kanskje!? :)

Håper alt står bra til med både deg og lille W :klemmer:

Marielle:

Går fort nå ja! :jepp:

Hihi, det vil vise seg da, om du har rett ;) Er enig med deg i at det er mange som skal ha gutter for tiden! Noen må jo ordne med jenter til disse gutta også :fnise:

Wanita:

Dette er veldig spennende ja, vet jo egentlig ikke hva som venter oss, men håper og tror at alt er bare bra og at vi forhåpentligvis kan få vite om det er jente eller gutt som skjuler seg inne i magehuset mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det få tilfeller der det ikke ser så bra ut. Så jeg velger å tro (og håpa) at alt er bra med alle før det motsatte er bevist. Ikke noen grunn for å grue seg for noe som ikke er der. Sånt blir man bare sliten av. ;)

Selv om jeg ble litt nervøs selv rett før ul, men det var mer akkurat rett før vi kom inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er det få tilfeller der det ikke ser så bra ut. Så jeg velger å tro (og håpa) at alt er bra med alle før det motsatte er bevist. Ikke noen grunn for å grue seg for noe som ikke er der. Sånt blir man bare sliten av. ;)

Selv om jeg ble litt nervøs selv rett før ul, men det var mer akkurat rett før vi kom inn.

Det er sant det, men det er nok helt naturlig at man blir litt bekymret før UL :)

Som jeg gleder meg til å se den lille kroppen på skjermen! Så lettrørt som jeg er skal man ikke se bort fra om det kommer en tåre eller to :grine: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvis du blir litt nervøs, Mala! Alt er sikkert fint med babyklumpen deres :jepp:

Tårene kommer lett, ja :hjerte: Er rart og fint å se babyen røre seg, og smatte og styre :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, å sitte og vente på å komme inn til ordinær ul er noe av det mest nervepirrende jeg har gjort! Alt var jo bra hos oss da, men guri så skummel den ventetida var :)

Lykke til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsinstinktet og morskjærligheten er så sterk! Blir helt rørt av å tenke på det. :hjerte::sjenert: På UL måtte jeg virkelig bite meg hardt i leppa for å ikke grine, det var så utrolig herlig å se lille W på skjermen. Helt normalt å være nervøs før UL, men alt er nok i orden skal du se! :)

Har du/dere begynt å kjøpe inn utstyr til babyen da? Eller skal dere vente til etter UL?

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL, og alt var i skjønneste orden med den lille, som forøvrig var veldig aktiv :rodmer:

Det har seg slik at det var veldig vanskelig å se om det er jente eller gutt fordi navlestrengen ligger mellom bena, typisk! :rolleyes:

Men det så ut som det var en liten gutt :babygutt::hjerte:

Er så glad jeg nå, gliser om kapp med sola :sol:

Og så ble jeg flyttet fra 18+6 til 19+3, helt greit :Nikke:

Angel: Har ikke kjøpt noe annet enn en koseklut enda :) Blir vel litt shopping fremover nå, gleder meg til å begynne :hjerte:

Lurer på når jeg må bestille vogn jeg, i og med at det er litt ventetid? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa!!!!!!

Jeg regner med han så sunn og frisk ut også?

VI bestilte vogn i august, den kommer i oktober. Så det kan være lurt å være litt tidlig ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...