Nuttapia Skrevet 19. september 2012 #301 Skrevet 19. september 2012 Så fin mage!! Hvordan går det med hodepinen, Mala? Har den sluppet taket?
Bolla! Skrevet 19. september 2012 Forfatter #302 Skrevet 19. september 2012 Tusen takk jenter Rhiannon: Det er da uansett godt å få sovet litt Tr.heimspia: Begynner virkelig å vises nå ja, men jeg syns magen ser stor ut til at jeg ikke er halvveis en gang. Mulig bildet lyver litt i og med at det ble tatt ikke lenge etter et måltid + at jeg var litt oppblåst. Luremegpå: Så trivelig å høre fra deg igjen Rart hvordan kroppen reagerer på forskjellige måter når det kommer til graviditet syns jeg, litt snodig som du sier. Har foreløpig gått ned en kilo så langt, og er veldig fornøyd med det og håper på å gå opp minst mulig. Legen min sa også at om jeg bare skulle gå opp 5-9 kg, så hadde ikke det noe å si pga at jeg har noen kilo for mye i utgangspunktet. Skal føre deg opp på listen jeg Nuttapia: Takk for det Hodepinen slapp taket etter duppen i går, men jeg kjenner at den ligger å lurer litt i dag også. Har fri i dag, så det spørs om jeg unner meg en liten hvil i dag også for å se om den forsvinner .
Luremegpå Skrevet 19. september 2012 #303 Skrevet 19. september 2012 Drikker du nok vann? Typisk tegn i svangerskap er hodepine pga for lite veske..
Azalea Skrevet 19. september 2012 #304 Skrevet 19. september 2012 Så utrolig koselig med magebilde! Så fin! Når er det du skal på UL?
Bolla! Skrevet 19. september 2012 Forfatter #305 Skrevet 19. september 2012 Luremegpå: Kan godt være det som er grunnen. Jeg drikker mye vann ila dagen, men det kan jo hende at det blir for lite. Får vel prøve å bli enda flinkere Angel: Takk for det UL er neste fredag, ikke lenge igjen nå altså!
Lillah Skrevet 19. september 2012 #306 Skrevet 19. september 2012 Kjempesøt babymage du har!! UL den 28. ja, det er jo ikke lenge til Spennende!! Har du noen følelse på hva som skjuler seg inni magehuset ditt da?
Bolla! Skrevet 19. september 2012 Forfatter #307 Skrevet 19. september 2012 Takk for det Lillah :D Går fort til UL nå ja, er jo bare 9 dager igjen Tidligere var jeg overbevist om at det var en gutt der inne, men nå skifter magefølelsen annenhver dag omtrent Så det blir spennende å se om det vises på ultralyden
Bolla! Skrevet 20. september 2012 Forfatter #308 Skrevet 20. september 2012 17+ 5 og jeg er 4 måneder på vei Er jo bare to uker igjen til jeg er halvveis og det kjennes veldig uvirkelig ut da tiden har gått så fort hele veien. Hoppet på vekten i dag tidlig igjen og ligger på -1kg fra før jeg ble gravid. Helt greit da jeg tenker at de kiloene kommer nok tidsnok :gjeiper:
Nuttapia Skrevet 20. september 2012 #309 Skrevet 20. september 2012 Grattis med 4 måneder, Mala søte!! Tiden gikk fort til UL, men jeg synes tiden nå går aaaaltfor sakte, jeg.. Men det går sikkert i perioder. Jeg synes iallfall at tiden går kjempefort når jeg er innom og titter på tickeren din
Bolla! Skrevet 20. september 2012 Forfatter #310 Skrevet 20. september 2012 Grattis med 4 måneder, Mala søte!! Tiden gikk fort til UL, men jeg synes tiden nå går aaaaltfor sakte, jeg.. Men det går sikkert i perioder. Jeg synes iallfall at tiden går kjempefort når jeg er innom og titter på tickeren din Takk for det søta :D! Jeg frykter at tiden vil gå saktere her også etterhvert, så jeg får ve bare nyte at tiden flyr avgårde så lenge det varer
Bolla! Skrevet 22. september 2012 Forfatter #311 Skrevet 22. september 2012 Kan jo stryke ut 4 punkter til faktisk Unnfangelsen finner sted omkring: 2. juni Hjerte begynner å slå: 27. juni Embryoet beveger seg: 21. juli Alle indre organer er ferdig formet: 28. juli Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 28. juli Risiko for spontanabort avtar: 11. august Kvalmen avtar for de fleste: 18 august Kjønnet begynner å blir tydelig (ikke på ul): 25. august Fosteret svelger og tisser: 8. september Tid for ultralyd: 15. september Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. september Fosteret begynner og få et søvnmønster: 6. oktober Fosteret begynner å høre: 27. oktober Ni av ti barn overlever om de bli født nå: 24. november Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. desember Svangerskapspermisjonen begynner: 4. februar Antatt termindato: 25. februar Det blir jo stadig færre punkter å streke ut Nå begynner jeg å bli ganske så sikker på at det er babyen jeg kjenner, de bevegelsene jeg har kjent tidligere har blitt sterkere, herlig! Ha en fin lørdagskveld alle sammen
Nuttapia Skrevet 22. september 2012 #312 Skrevet 22. september 2012 Gratulerer med bevegelser, Mala :happy: Det er sååå kos å kjenne!! Gratulerer med 18 uker Snart UL!!
Bolla! Skrevet 23. september 2012 Forfatter #313 Skrevet 23. september 2012 Gratulerer med bevegelser, Mala :happy: Det er sååå kos å kjenne!! Gratulerer med 18 uker Snart UL!! Tusen takk, søte du Gleder meg til sparkene blir enda mer tydelig, og til M kan kjenne på utsiden! Bare 5 dager igjen til UL nå, her er det nedtelling altså Og så er det igjen bare to uker til jeg er halvveis, det er rart å tenke på det! Har på følelsen at tiden kommer til å gå saktere siste halvdel gitt! Har jo helst skulle hatt lille gullet her så snart som mulig, men h*n må jo vokse seg stor og sterk inne i magen først To venninner av meg som har født nå, hun ene å går og hun andre i dagen før, blir ikke mindre verpesyk av å få tilsendt bilder av de nydelige skapningene på tlf da! Senere i dag skal jeg møte ei venninne som jeg ikke har møtt på nesten et år, og det gleder jeg meg veldig til:jepp: Når jeg fortalte henne at jeg var gravid, ville hun be meg med ut på middag, så i dag skal vi kose oss!
fionel Skrevet 23. september 2012 #314 Skrevet 23. september 2012 Kan jo stryke ut 4 punkter til faktisk Unnfangelsen finner sted omkring: 2. juni Hjerte begynner å slå: 27. juni Embryoet beveger seg: 21. juli Alle indre organer er ferdig formet: 28. juli Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 28. juli Risiko for spontanabort avtar: 11. august Kvalmen avtar for de fleste: 18 august Kjønnet begynner å blir tydelig (ikke på ul): 25. august Fosteret svelger og tisser: 8. september Tid for ultralyd: 15. september Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. september Fosteret begynner og få et søvnmønster: 6. oktober Fosteret begynner å høre: 27. oktober Ni av ti barn overlever om de bli født nå: 24. november Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. desember Svangerskapspermisjonen begynner: 4. februar Antatt termindato: 25. februar Det blir jo stadig færre punkter å streke ut Nå begynner jeg å bli ganske så sikker på at det er babyen jeg kjenner, de bevegelsene jeg har kjent tidligere har blitt sterkere, herlig! Ha en fin lørdagskveld alle sammen Hvor fikk du sånn liste? eneste jeg har funnet er på babyverden, og der er jo alle tingene lenker
Bolla! Skrevet 23. september 2012 Forfatter #315 Skrevet 23. september 2012 (endret) Hvor fikk du sånn liste? eneste jeg har funnet er på babyverden, og der er jo alle tingene lenker Jeg har brukt terminkalkulatoren til babyverden, men har skrevet av listen for å blir kvitt linkene Endret 23. september 2012 av -Mala-
fionel Skrevet 23. september 2012 #316 Skrevet 23. september 2012 Jeg har brukt terminkalkulatoren til babyverden, men har skrevet av listen for å blir kvitt linkene Haha det har ikke jeg tenkt på! har funnet en annen, men den var ikke på langt nær så utfyllende som din
Bolla! Skrevet 23. september 2012 Forfatter #317 Skrevet 23. september 2012 Haha det har ikke jeg tenkt på! har funnet en annen, men den var ikke på langt nær så utfyllende som din Hihi, ikke så mye hokuspokus nei men det er morsomt med slike lister da!
marielle171 Skrevet 23. september 2012 #318 Skrevet 23. september 2012 Nå er ikke det mye igjen å stryke fra lista!! herlig:D Og jeg skjønner godt at man kan bli litt tålmodig hvis du har to venninner som akkurat har fått barn. Skal bli koselig å trille sammen da! For en del av permisjonen har dere vel samtidig:) Ei venninne av meg har termin i juni så det blir koselig å trille vogn i lag! Har dere begynt å titte på vogn allerede eller har der allerede funnet en ?
Bolla! Skrevet 23. september 2012 Forfatter #319 Skrevet 23. september 2012 Nå er ikke det mye igjen å stryke fra lista!! herlig:D Og jeg skjønner godt at man kan bli litt tålmodig hvis du har to venninner som akkurat har fått barn. Skal bli koselig å trille sammen da! For en del av permisjonen har dere vel samtidig:) Ei venninne av meg har termin i juni så det blir koselig å trille vogn i lag! Har dere begynt å titte på vogn allerede eller har der allerede funnet en ? Godt å se at det blir færre og færre punkter å stryke ut, herlig å se at det går fremover Jeg gleder meg veldig til å ha noen å trille sammen med, og hun som fødte i går sendte melding om at hun gledet seg til å tilbringe litt av permisjonen sin med meg og bebisene våre Hadde egentlig bestemt oss for vogn veldig tidlig, grunnen til det er nok at jeg begynte å se på vogner når jeg var gravid på mars/april og derfor har hatt god tid til å få gjort meg opp en mening. Mest sannsynlig blir det en emmaljunga edge duo, da vi vil har en stødig vogn og den har mye av det vi vil ha i en vogn + at vi syns det er en fin vogn Syns også mondial duo er fin å se til og har mange av de samme egenskapene, bare at den er litt "penere" enn edge duo. Så vi får se hvilket inntrykk vi har etter å ha sett de i butikken tror jeg
tingeling90 Skrevet 23. september 2012 #320 Skrevet 23. september 2012 Oj for en nydelig babymage!! Er skikkeli sjalu her jeg sitter!! Også 18 uker på vei!! Utroli for fort desse ukene dine går Mala!! Tror egentlig de nesste måndene kommer til å gå fort og jeg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå