Gå til innhold

Malas dagbok :)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå er det bare å tippe på hva som skjuler seg inne i magehuset mitt ;)

Tippeliste på kjønn! :

Gutt :babygutt: :

* Nuttapia

* Grethe91

* Marielle171

* Malabrødrene

* Tingeling

* Miraaa

* Angel-A

Jente :babyjente: :

* Svigermor

* Sjefen min

* Ninni

* Rhiannon

* fionel

* Luremegpå

:babyjente::babygutt:

Og så har vi mamma og farmor som tror det blir en av hver. ;)

Endret av -Mala-
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og så jubler jeg for 15 uker i dag!

:strix:

Nå blir det en liten tur på jobb :)

Skrevet

15 uker, hipp hurraaa :) Jeg vil se magen før jeg tipper ^_^

Skrevet

Hurra for 15 uker!! :hoppendeglad: Jeg jubler for 31!! Wohoo!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil også se mage før jeg tipper ;)

Skrevet

Hurra for 15 uker, Mala!!! :strix:

Magebilde, ja!!! :jepp:

Skrevet

Skjønner at dere vil ha noe å gå etter når dere skal tippe, men det blir nok ikke noe magebilde med det første altså, er ikke mye til mage, bare en liten bump nederst :)

Men jeg håper at den begynner å poppe litt mer ut snart da, og da legger jeg ut bilde :jepp:

skikkelig travelt på jobb i dag, masse å gjøre! Nå skal jeg begynne å lage tacosuppe som vi skal kose oss med litt senere. :hjerte:

Skrevet

Kan skrive meg opp på lillegutt! :babygutt: Det har jeg trodd så lenge at jeg ikke kan si noe annet nå:P

Skrevet

Da er du ført opp tingeling ;)

Skrevet

Hmm.. ser lillegutt leder! ;) hehe! Jeg er så spendt på deres vegne!

Skrevet

Jeg tror det er en jente jeg, Mala! :jepp:

Skrevet

Har vært litt stille fra meg de siste dagene, det er fordi at dagene går med til jobb, spise og sove... Energien min er fortsatt på bærtur og jeg håper den kommer tilbake snart!

Har jobbet 12-20 hver dag nå, og det blir lite tid til annet merker jeg. Fikk gått en liten tur etter jobb i går, men det kjentes på kroppen etterpå at jeg var litt vel ivrig når jeg satte igang. Hadde et håp om at ryggen min skulle myknes opp litt av turen, men den ble bare verre i grunn. :closedeyes:

Har samme vakt i dag også, men i morgen har jeg en kort vakt fra 12-16, etterfulgt av fri på fredag, så det skal bli godt!

Gleder meg veldig til vi skal til Stockholm neste helg, skal bli godt å komme seg litt bort! :Nikke:

Ellers spres nyheten om at jeg er gravid som ild i tørt gress og det kommer stadig folk innom på jobb for å gratulere. Det er veldig koselig, men også ganske så rart i og med at jeg egentlig ikke har skjønt at det er en liten baby inni der enda :fnise:

Kommer kanskje til å skrive et eller annet på Facebook etter den ordinære ultralyden, får se hva jeg velger å gjøre..

Skal prøve å få til et magebilde til dere snart, er bare en liten bump nederst, men det er greit å ha noe å sammenligne med etterhvert som det blir mer mage ;)

Ønsker dere alle en fin onsdag! :smilyblomst:

Skrevet

Huff, ikke noe moro å være så sliten! Jeg kjenner meg absolutt igjen.. Hadde dog min beste periode mellom uke 15/16 til ca uke 27, så håper du kommer deg litt etter hvert! :jepp:

Gleder meg til å se bumpen din :jepp: Min vistes heller ikke så godt så tidlig..

Blir hyggelig med en Stockholmtur, da :) Godt med en skikkelig kjæresteferie før babyen kommer!! :rodmer:

Skrevet

Jeg gleder meg til å se bilde :) Åsså håper jeg at ryggen din blir bedre etter hvert :klemmer:

Nettopp komt hjem, så jeg hopper litt for 15 uker og 4 dager :hoppendeglad: Gu så langt du er komt allerede. Tiden springer jaggu ifra meg :fnise:

Skrevet

Hvis du går i ulent terreng Mala, så skal du se at ryggen din blir bra :) Sleit med ryggen litt nå i vår jeg, og flatmark gjør vondt verre :) Men, hvis du går litt hver dag i ulent terreng, så blir det sakte men sikkert bedre :closedeyes:

Kos dere på kjærestetur til Stockholm :) Tror vi skal ta oss en tur til Oslo eller noe sånt i oktober, har to planleggingsdager på rappen :smilorange:

Skrevet

Enig med Lizzie over, ulendt terreng bygger ryggmuskler :jepp: Så lenge du ikke overdriver!

*venter i spenning på magebilde* :popcorn:

Skrevet

Ninnin:

Jeg håper du har rett, og at jeg får tilbake energien snart også :)

Gleder meg veldig til vi å dra på tur ja, spesielt etter som vi bare har vært hjemme i sommer. Blir ikke kjæresteferie egentlig da, mamman min og mine to brødre skal være med da det er mamma som spanderer tur på oss. Men det blir godt å reise bort sammen likevel ;)

CathrineMic:

Tiden har gått veldig fort, så vidt jeg henger med selv :gjeiper:

Satser på at ryggen samarbeider ellers blir det vel tur til legen for å høre hva hun mener.

:)

Lizzie og Rhiannon:

Problemet er at smertene sitter helt nederst i ryggen og nedover i den ene rumpeballen, og at det på en måte låser seg der til tider, det gjør at det er umulig å gå i ulendt terreng. Har jo masse fine stier i skogen her jeg bor, og jeg elsker å gå i skogen, har prøvd flere ganger i det siste, men jeg får det ikke til, hadde sikkert blitt bedre etter en stund, men jeg må torturere meg gjennom det og det liker jeg ikke!

Godt å reise bort litt! :jepp:

Skal prøve å laste opp bilde nå etterpå :)

Skrevet (endret)

Spørs om jeg får til dette nå da..

Det ble kanskje litt dårlig bilde, men det var da vanskelig å ta bilde av magen selv :fnise:

post-45293-0-08954500-1346947464_thumb.j

Endret av -Mala-
Skrevet

Sett kameraet på en magehøyde flate og selvutløser? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...