Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

39 uker og 10 dager igjen til termin :strix:

Og nå er lille ca 49 ca lang og veier omkrikn 3400 g.

Det er toppen tre uker igjen, men det føles som en evighet! Utålmodig nå!

Nå kan han bare komme syns jeg, lengter etter å se den lille skapningen vår og bare beundre det vi har skapt :hjerte:

Men jeg får vel bare belage meg på å gå over termin, så får jeg heller bli positivt overasket om jeg føder tidligere :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for 39 uker! :duskedame:

Ja, tenk du termin om 10 dager! Skal si dagene og ukene flyr fort!

Jeg er litt der nå at jeg tenker at når jeg er i uke 37 så er ikke tassen prematur lenger, så da kan han bare komme. Har også begynt å føle litt på at han nok kommer rundt uke 37, men tror nok det bare kommer av at jeg føler jeg må ha ting klart til da i tilfelle han skulle finne på å komme litt tidlig. Tipper jeg kommer til å gå overtid, for det kommer jo til å føles som tortur når jeg har vært klar for at han skal komme fra uke 37 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 39 uker! :duskedame:

Ja, tenk du termin om 10 dager! Skal si dagene og ukene flyr fort!

Jeg er litt der nå at jeg tenker at når jeg er i uke 37 så er ikke tassen prematur lenger, så da kan han bare komme. Har også begynt å føle litt på at han nok kommer rundt uke 37, men tror nok det bare kommer av at jeg føler jeg må ha ting klart til da i tilfelle han skulle finne på å komme litt tidlig. Tipper jeg kommer til å gå overtid, for det kommer jo til å føles som tortur når jeg har vært klar for at han skal komme fra uke 37 :fnise:

Takk ;) Tiden har gått kjempefort!

Hihi, er nok lurt å prøve å tenke at man går over ja, ellers blir tiden veldig lang. Men det er mye enklere sagt enn gjort det altså, det vet jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh spennende!!! Jeg sitter her med popcornet mitt! Følger spent med, selv om jeg kommenterer lite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter, koselig at dere følger med :)

Luremegpå: ingenting som skjer foreløpig, men kunne godt ha tenkt meg å vært på sykehuset nå ja! :Nikke:

Vært oppe en tur mens samboeren har gjort seg klar for jobb, men nå går jeg å legger meg igjen, tror det er viktig for kroppen å lade opp batteriene!

Ønsker alle som stikker innom en fin dag og så er det bare å sende over litt "fødestøv" altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du rett i Mala! :klemmer: Nå er det bare å slappe av fremover, plutselig så er det din tur. Tror også den beste måten å få i gang kroppen på er å bare la kroppen få slappet av. Hos meg startet det for fullt etter en natts søvn(prøvde å sove i hvert fall..).

*sender masse gode tanker og fødestøv* :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det hvile og avslapping som står på timeplanen fremover, kjenner kroppen trenger det.

Skikkelig turbo i magen i dag, og det kjennes til tider ut som han holder på å komme gjennom magen :fnise:

Kjenner også mer og mer nedpress og et slags trykk bak symfysen.

Egentlig helt greit om jeg føder 19. Daenerys, bare jeg slipper å gå lenge over termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødestøv er herved sendt over!! :-D

Takk! :nigo:

Da var det fredag og helg igjen, og jammen er det bare en uke igjen til termin også :sjokkert:

Det går litt tregt og fort på samme tid nå, utålmodig etter å treffe lille krabaten som har bodd i magehuset så lenge og jeg må si jeg gleder meg til å begynne den nye hverdagen med en liten famile :rodmer:

Håper dere alle får en super helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart kommer småen!

Og st.olavs må passe på en god og snill mala med mannen og lille nurket sitt :)

ENN at tiden har gått så fort da gitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart kommer småen!

Og st.olavs må passe på en god og snill mala med mannen og lille nurket sitt :)

ENN at tiden har gått så fort da gitt?

Nå er det ikke lenge igjen nei, men tiden kan liksom ikke gå fort nok. Vil så gjerne møte gutten vår, men lengter også etter å få tilbake kropp og bevegelighet.

De bør passe godt på oss ja :jepp:

Skjønner ikke hvor tiden ble av jeg i alle fall :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gled deg, Mala, dette er stort!!

:sol: Stor lørdagsklem :)

Åhh, Nutta! Kan tenke meg du koser det nå.

Gleder meg til å høre mer rundt fødselen din :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Innom å sjekker status* :popcorn:

Hvordan er formen din om dagen Mala? Er det tungt, eller går det greit?

Formen er egentlig mye bedre enn jeg trodde den skulle være på denne tiden. Vil ikke si at det er direkte tungt bortsett fra at det er et slit å snu seg i sengen.

Jeg kjenner selvfølgelig at jeg tåler mindre, er for eksempel helt slått ut etter å ha vært på shopping og cafe i dag og ligger som et slakt på sofaen. Regner med jeg blir å finne her resten av kvelden også :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...