Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

:fnise:

Ungen er ikke enig gitt........ :vetikke:

Nei, han er ikke det gitt... :klo:

Selv hvor mye vi heier og heier.

Han trives vel godt i magehuset sitt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rar natt og rar kropp...

Steinhard mage, mensmurringer, kvalme og halsbrann.

Satser på å få sove litt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er ikke det gitt... :klo:

Selv hvor mye vi heier og heier.

Han trives vel godt i magehuset sitt da ;)

:hjerte: Det tar lang tid når det blir for behagelig.. Det får jeg erfare nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar natt og rar kropp...

Steinhard mage, mensmurringer, kvalme og halsbrann.

Satser på å få sove litt nå.

Bare vær glad, og se på det som modning! Om noen dager kan jeg fortelle deg om det stemmer eller ikke, for slik har jeg hatt det også :klem:

Håper du sover søtt igjen nå, da... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok hjemme ja gitt ;)

Men har hatt slike kvalmebølger i hele dag og tisser konstant, så mamma mener at det ikke er lenge igjen.

Babyen er veldig aktiv idag og det er ikke videre behagelig når man er kvalm og uvel.

Gratulerer med morsdagen til alle mammaer der ute :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med morsdag mala! Tror ikke fødsel er langt unna, tror nok det er bedre å føde litt før termin enn å vente til lenge etter termin :danse: Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med morsdag mala! Tror ikke fødsel er langt unna, tror nok det er bedre å føde litt før termin enn å vente til lenge etter termin :danse: Heier på deg!

Hihi, takk!

Helt greit om han kommer litt før ja, men gjør ingenting om jeg går til termin heller, bare jeg ikke må gå mye over :)

Heiing er veldig lov altså :jepp:

Har vært rar i kroppen i hele dag, kvalm, uvel og skikkelig hormonell! Tårene sitter løst i dag og det har jeg i grunn ikke opplevd tidligere i sv.skapet.

Masse kynnere og mens-murringer nå i kveld, så det er tydelig at det er modning på gang (tror jeg da) :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: Håper du får ei skikkelig god natt, vennen! Gleder meg til det er din tur!!!! :hjerte:

Natta har vært skikkelig oppstykket, sovet lite av gangen og det føles som jeg har blitt overkjørt av toget. (ikke at jeg vet hvordan det føles men) :fnise:

Jeg gleder meg masse til der endelig blir min tur til å møte gullet! :rodmer:

Men først er det din tur :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babygutt: Tippeliste, fødsel:

29. januar - Malabror

30. januar - Malapappa

3. februar - Frøken Vims

7. februar. - Malafarfar

8. februar - Nuttapia

10. februar - Luremegpå

12. februar - Malasamboer

14. februar - CathrineMic

18. februar - Angel-A

19. februar - Daenerys

20. februar - My84

(23. februar Frøken Vims)

27. februar - Tina_O

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva trur du selv da, søta? :popcorn:

Nei, si det!? :klo:

Prøver å ikke tro noen ting jeg, men jeg håper jo at han kan komme før termin da :Nikke:

Spennende å se når han vil komme ut til oss :rodmer:

Hvordan går det med deg da? Er SÅÅ spent på dine vegne Nutta og tenk at det er bare timer til du får treffe tassen din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det!? :klo:

Prøver å ikke tro noen ting jeg, men jeg håper jo at han kan komme før termin da :Nikke:

Spennende å se når han vil komme ut til oss :rodmer:

Hvordan går det med deg da? Er SÅÅ spent på dine vegne Nutta og tenk at det er bare timer til du får treffe tassen din :hjerte:

Har vært hos jm og alt var fint :nigo:

Så bra at alt er fint med dere :strix: 39 uker imorgen, assa.. Oioioi!!

Nei, det er vanskelig å tenke når denna skal komme, denna tassen! :) Jeg trodde jo tassen min skulle komme før februar. Kunne virkelig ikke forstå at jeg skulle gå OVER termin!! Men nå sa jo både lege og jordmor at "du føder innen helgen er over" i 3 uker, da ;) Hehe.. Men jaggu liggern der ennå, 10 dager på overtid og har det nok greit!

Men det gjør vondt nå, så jeg gleder meg til å bli ferdig. Vær aktiv så lenge du har ben å gå med, Mala!! Jeg har vært for slapp, og tror nok at jeg får slite litt for det nå, siden gangsperra kommer med en gang.. Håper det går fort over etter fødselen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...