Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Oioi, så spennende! :) Jeg har ingen erfaring med det selv da min ikke gikk. Som jeg la merke til dog. Men ettersom at det var slimete og klumpete høres det litt sånn ut. Om det skulle ha vært utflod regner jeg med det hadde vært mer flytende.. Hvordan er formen ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, tror slimproppen min har gått. Har hatt mye utflod siste uka, men idag tidlig kom det en slimete blank/gulaktig klump når jeg tørka meg etter dobesøk.

Vet sannelig ikke jeg :klo:

Oioioi:-) morsomt med symptomer på at det nærmer seg! Men etter det keg forstår kan slimproppen gå både rett før og lenge før, så noe sikkert tegn er det kanskje ikke. Samtidig har jeg en magefølelse at du kommer til å føde før termin;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, så spennende! :) Jeg har ingen erfaring med det selv da min ikke gikk. Som jeg la merke til dog. Men ettersom at det var slimete og klumpete høres det litt sånn ut. Om det skulle ha vært utflod regner jeg med det hadde vært mer flytende.. Hvordan er formen ellers da?

Har jo hatt en god del utflod den siste uka, men dette var noe helt annet, både konsistens og farge. Får nevne det for jm på mandag :)

I natt hadde jeg mye mens-murringer og i dag har jeg en slags tyngdefølelse i magen, vanskelig å forklare i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi:-) morsomt med symptomer på at det nærmer seg! Men etter det keg forstår kan slimproppen gå både rett før og lenge før, så noe sikkert tegn er det kanskje ikke. Samtidig har jeg en magefølelse at du kommer til å føde før termin;-)

Er ikke noen selvfølge at fødselen er like rundt hjørnet av den grunn nei, kan vel gå opptil flere uker før fødsel så :)

jeg håper magefølelsen din er riktig jeg da, har ingen ting å si om han kommer litt før altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo det er de som mister slimproppen, men den "bygger" seg opp igjen. Sorry, finner ikke ordene akkurat nå. Trenger ikke å bety at fødselen er i gang, men at kroppen din jobber mot det store innspurt er det jo ingen tvil om. :) Spennende å følge med her inne de neste dagene. Synes ikke det er lenge siden Mala fikk positiv test jeg og nå er det ikke lenge til lillegutt kommer til verden. Du får nyte magen den siste tiden. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo det er de som mister slimproppen, men den "bygger" seg opp igjen. Sorry, finner ikke ordene akkurat nå. Trenger ikke å bety at fødselen er i gang, men at kroppen din jobber mot det store innspurt er det jo ingen tvil om. :) Spennende å følge med her inne de neste dagene. Synes ikke det er lenge siden Mala fikk positiv test jeg og nå er det ikke lenge til lillegutt kommer til verden. Du får nyte magen den siste tiden. :klemmer:

Kroppen jobber fælt for tiden ja, og det er godt å kjenne :jepp:

Syns ikke det er lenge siden jeg testet positivt jeg heller, skjønner ikke hvor alle ukene ble av jeg! :)

Satser på maks kos og avslapping frem mot fødsel nå. :jepp:

Vært litt uvel i kveld, små kvalmebølger hele kvelden.

Nå har jeg lagt meg, verdens beste ligger ved siden av meg og jeg har lagt meg godt til rette med varmeflasken :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres bra ut Mala. :klemmer: Blir spennende å se hva som faktisk er symptomene til fødsel i ettertid, når det står på så er en bare usikker. Håper du fikk sovet godt i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med slimpropp! Det kan jo ta litt tid selv om slimproppen har gått, men på den andre siden så kan det også være tegn på at noe er i gjerde! :jepp::popcorn:

En avsporing; du vet du er gravid når du synes slimpropp er kjempespennende :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet godt i natt, og kjenner at jeg egentlig sov litt for lenge :P

Ellers er formen grei, en del kynnere som kommer og går og av og til mens-murringer.

Det at slimproppet er gått tenker jeg egentlig ikke så mye på, for det kan ta lang tid før det går mot fødsel fordi om den har gått. Jeg tror ikke han kommer noe før det går mot ny helg i alle fall, men det er jo spennende å se :danse:

Har ingen planer om å snike jeg, Nutta, så det er bare å ta det med ro :laugh:

Man vet absolutt at man er gravid når slimpropp er spennende ja, Vims :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæh, kan hende at Mala blir mamma før Nutta :fnise:

Det er så gøy at dere begge to nærmer dere! Sitter i spenning hver gang jeg logger på KG altså! :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæh, kan hende at Mala blir mamma før Nutta :fnise:

Det er så gøy at dere begge to nærmer dere! Sitter i spenning hver gang jeg logger på KG altså! :icon_lol:

Mala har min velsignelse, men da må hun forte seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen planer om å snike i køen altså, og det er vel strengt tatt ingen tvil om hvem som er nærmest fødsel av oss to Nutta ;)

Men ja, det er spennende og jeg begynner å skjønne at jeg faktisk nærmer meg slutten på svangerskapet, men også starten på et helt nytt liv :hjerte:

Gleder meg til å få tilbake kroppen min og bli litt mere bevegelig og mobil igjen, føler meg som den kløna med denne magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer om å snike i køen altså, og det er vel strengt tatt ingen tvil om hvem som er nærmest fødsel av oss to Nutta ;)

Men ja, det er spennende og jeg begynner å skjønne at jeg faktisk nærmer meg slutten på svangerskapet, men også starten på et helt nytt liv :hjerte:

Gleder meg til å få tilbake kroppen min og bli litt mere bevegelig og mobil igjen, føler meg som den kløna med denne magen :fnise:

Såå enig, vennen! Det blir godt å få tilbake liv og lemmer :fnise:

Håper du har en finfin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå enig, vennen! Det blir godt å få tilbake liv og lemmer :fnise:

Håper du har en finfin lørdag!!

Ikke sant, blir skikkelig godt å kunne bøye seg uten problemer igjen ;)

Lørdagen har vært rolig, og godt er det!

Men du skal jo ikke være her inne nå, du har jo en unge å føde! :rope:

:plystre:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her også ;) Hvem er sladrisen din mala?

Godt og ha en rolig lørdag. Det har vi også hatt :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, blir skikkelig godt å kunne bøye seg uten problemer igjen ;)

Lørdagen har vært rolig, og godt er det!

Men du skal jo ikke være her inne nå, du har jo en unge å føde! :rope:

:plystre:

Ungen er ikke enig gitt........ :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her også ;) Hvem er sladrisen din mala?

Godt og ha en rolig lørdag. Det har vi også hatt :)

Har ikke sladris jeg, regner med å bare oppdatere her når fødselen er over og så får vi se hvor mye oppdateringer det bli når det hele starter og underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...