Bolla! Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #701 Del Skrevet 30. januar 2013 Så fin kommode!! Grattis! Takk, jeg elsker den! Liker at man kan stelle begge veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. januar 2013 #702 Del Skrevet 30. januar 2013 Så fiiiiiin du er, Mala Og jeg misunner at du ikke har så gigantisk mage som meg DVS at du får ikke så mange strekkmerker, det er jeg fullstendig overbevist om. Og det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #703 Del Skrevet 30. januar 2013 Takk Nutta Det vises ikke så godt på bildet vet du, men jeg har et skikkelig rutenett på fremsiden av magen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 31. januar 2013 #704 Del Skrevet 31. januar 2013 Fine-fine gravidmagen. Åh.. Savner magen litt kjenner jeg. Er virkelig noe helt spesielt det å gå gravid altså. Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #705 Del Skrevet 31. januar 2013 Fine-fine gravidmagen. Åh.. Savner magen litt kjenner jeg. Er virkelig noe helt spesielt det å gå gravid altså. Hvordan er formen? Takk, er ganske så stolt av kula min altså Tror jeg kommer til å savne det jeg også, spesielt sparkene fra lillegull, det er jo verdens beste følelse Formen i dag er kjempebra! Sov godt i natt og føler at jeg har energi i skrotten til en forandring. Har til og med satt på den tredje maskinen med klesvask nå, men det skal sies at jeg kjenner det i korsryggen etter mye bøying. Har også tatt en runde og rydda og ordnet litt på kjøkkenet, så når ser det ikke så bomba ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 31. januar 2013 #706 Del Skrevet 31. januar 2013 Takk, er ganske så stolt av kula min altså Tror jeg kommer til å savne det jeg også, spesielt sparkene fra lillegull, det er jo verdens beste følelse Formen i dag er kjempebra! Sov godt i natt og føler at jeg har energi i skrotten til en forandring. Har til og med satt på den tredje maskinen med klesvask nå, men det skal sies at jeg kjenner det i korsryggen etter mye bøying. Har også tatt en runde og rydda og ordnet litt på kjøkkenet, så når ser det ikke så bomba ut Det har du virkelig god grunn til! Er bare å nyte de sparkene nå, for jeg tror ikke det er lenge til lillegutt kommer! sparkene og bevegelsene er helt klart herlig. Det er godt å høre, Mala! Godt med en slik dag. Husker jeg fikk masse energi på slutten, der jeg fikk gjort unna en del før W kom til verden. Alt var i orden kvelden før. Blir spennende å se når han kommer da. Med tanke på at mammaen din har født før tiden. Hva sier jordmor da? Er hodet festet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #707 Del Skrevet 31. januar 2013 Det har du virkelig god grunn til! Er bare å nyte de sparkene nå, for jeg tror ikke det er lenge til lillegutt kommer! sparkene og bevegelsene er helt klart herlig. Det er godt å høre, Mala! Godt med en slik dag. Husker jeg fikk masse energi på slutten, der jeg fikk gjort unna en del før W kom til verden. Alt var i orden kvelden før. Blir spennende å se når han kommer da. Med tanke på at mammaen din har født før tiden. Hva sier jordmor da? Er hodet festet forresten? Spent på når han bestemmer seg for å komme Helt klart godt med litt energi, merker veldig godt at jeg vil ordne mye her hjemme før fødselen, vil ha alt klart når han kommer. Hodet var godt festet forrige fredag i følge jordmor. Skal til jm i morgen for å sjekke blodtrykket, bare for å følge med det. Jm mente at jeg kom til å føde denne uka og at jeg ikke kom på timen i morgen, men der tok hun feil gitt. Jeg får prøve å forberede meg på å gå både til termin og litt over, så får jeg heller bli positivt overrasket om han kommer før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. januar 2013 #708 Del Skrevet 31. januar 2013 Fin mage Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #709 Del Skrevet 1. februar 2013 Fin mage Mala Takk **** Vært til jordmor i dag og alt så fint ut gått opp 500 g den siste uka og er oppe i 11.2 kg opp så langt. Det kan jeg leve med, selv om det er tøft å se at vekten stadig går oppover. Godt vi går våren i møte med forhåpentligvis mange fine trilleturer Nevnte at jeg er redd han blir veldig stor, Jm mente at gutten ville bli over 4 kg, men så lenge han ikke blir så mye over 4,5, så tror jeg at det går bra. Livredd for å få en baby på over 5 kg, han skal jo ut også liksom. Jeg var 2.3 kg når jeg ble født, og var stor i forhold til at jeg kom 6 uker før termin, mens M var 3.6 kg. Men så tenker jeg på brødrene mine, han som ble født 5 uker før termin veide 3.5 og han som kom 10 dager før veide 4,7 kg, så mamma har fått store barn til tross for at alle kom før termin.. Derfor blir jeg litt skeptisk på overtid også! Lille - Du er hjertelig velkommen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 2. februar 2013 #710 Del Skrevet 2. februar 2013 Ja, dette med vektoppgang er ikke bare lett. Jeg er opp 13 kg hittil Synes ikke jeg har lagt på meg veldig mye utover pupper og mage da, så det er ikke noe krise enda. Men jeg liker ikke å se at vektnåla kryper oppover, det skal jeg innrømme Men jeg tenker som deg; snart kommer våren og da skal jeg trille vekk de ekstra kiloene Ha en fortsatt fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. februar 2013 #711 Del Skrevet 2. februar 2013 Det er ikke lenge igjen nå, Mala Kanskje du kan be om vekst-sjekk på sykehuset hvis du er bekymret? Snakk med jm din om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #712 Del Skrevet 3. februar 2013 Ja, dette med vektoppgang er ikke bare lett. Jeg er opp 13 kg hittil Synes ikke jeg har lagt på meg veldig mye utover pupper og mage da, så det er ikke noe krise enda. Men jeg liker ikke å se at vektnåla kryper oppover, det skal jeg innrømme Men jeg tenker som deg; snart kommer våren og da skal jeg trille vekk de ekstra kiloene Ha en fortsatt fin lørdag Det er vel ingen som liker å se at vekten går opp, men vi får trøste oss med at mye av det er borte allerede etter fødselen Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #713 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Det er ikke lenge igjen nå, Mala Kanskje du kan be om vekst-sjekk på sykehuset hvis du er bekymret? Snakk med jm din om det? Det går absolutt mot slutten, og det er godt merker jeg! begynner å bli både lei og utålmodig av denne tunge magen som bare er i veien og som ødelegger nettene totalt for tiden Men du er før meg i køen og kan treffe tassen din snart Snakket med jm om det, men hun mente at jeg ikke hadde noen grunn til å være bekymret, så jeg får prøve å slå meg til ro med det Endret 3. februar 2013 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #714 Del Skrevet 5. februar 2013 38 uker Og store lille klumpen min er ca 48 cm lang og veier omkring 3200 g Ingen liten baby lengre altså, og det kjennes forsåvidt på bevegelsene innenfra også, føles som magen er fylt opp med bare baby til tider Formen er forsåvidt greit og jeg merker at jeg har veldig behov for å ordne her hjemme. Og så har jeg litt problemer med å kjenne mine egne begrensninger noen ganger, så da går jeg her med konstant vond rygg fordi jeg ikke klarer å begrense meg Har fått forbud av M mot å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen og ikke får jeg vaske klær heller. Hadde jeg bare greid å la vær... Mamma har tilbudt seg å komme å hjelpe til litt her hjemme, så jeg lurer på om det er litt lurt, M er ikke så veldig glad i husarbeid at det gjør noe Vil så gjerne ha det strøkent, rent og pent her når vi må dra på sykehuset, slik at vi bare kan komme hjem å kose oss med babyen vår i ryddig leilighet. Men slik som formen har vært i det siste, så kan jeg ikke akkurat si at det skinner her hjemme altså! Ønsker dere en fin tirsdag og tenker masse på Nuttapia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. februar 2013 #715 Del Skrevet 5. februar 2013 Hurra for 38 uker! Åh, det er så koselig at det ikke er lenge igjen for deg heller Hvordan går det, kjenner du ekstra med kynnere eller nedpress eller noe? Jeg har jo tippa at tassen din kommer på bursdagen min til fredag Er jo litt tidlig da, men..! Deilig med en mams som kan stille opp og gjøre litt ekstra. Har jo hatt mamsen min her masse de siste to ukene, og jeg hadde nok ikke blitt ferdig med en del ting, dersom ikke hun hadde vært her.. Så jeg skjønner GODT hva du mener! Så koselig å lese at du tenker på meg Gleder meg til å heie deg og din lille frem om ikke så lenge! Hvem vet, kanskje du får før meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #716 Del Skrevet 5. februar 2013 Hurra for 38 uker! Åh, det er så koselig at det ikke er lenge igjen for deg heller Hvordan går det, kjenner du ekstra med kynnere eller nedpress eller noe? Jeg har jo tippa at tassen din kommer på bursdagen min til fredag Er jo litt tidlig da, men..! Deilig med en mams som kan stille opp og gjøre litt ekstra. Har jo hatt mamsen min her masse de siste to ukene, og jeg hadde nok ikke blitt ferdig med en del ting, dersom ikke hun hadde vært her.. Så jeg skjønner GODT hva du mener! Så koselig å lese at du tenker på meg Gleder meg til å heie deg og din lille frem om ikke så lenge! Hvem vet, kanskje du får før meg!! Jeg er hakk i hæl Har en god del kynnere og mensmurringer på en måte, men kjenner egentlig ikke så mye til nedpress enda, så jeg tror ikke krabaten har tenkt seg ut på en stund enda, men det er i grunn helt greit å gå til termin, bare det ikke blir så lenge over tenker jeg Mødre er gull verdt altså Selvfølgelig tenker jeg masse på deg, har fulgt deg hele svangerskapet og nå er du jo helt på enden og snart er du mamma En ting er sikkert, klumpen min har ikke tenkt seg ut før din, du er jo så og si fødeklar og det er ikke kroppen min enda. Så jeg heier foreløpig på deg og tassen, så får du og tassen heie på oss når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #717 Del Skrevet 7. februar 2013 Vært på kontroll hos legen nå og alt var fint, blodtrykket har gått ned igjen og legen var veldig fornøyd og da er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 7. februar 2013 #718 Del Skrevet 7. februar 2013 Så bra! Det går bedre å vente når man vet at lillen har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 7. februar 2013 #719 Del Skrevet 7. februar 2013 Så deilig Bare slappe av og kose deg med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #720 Del Skrevet 8. februar 2013 Hmm, tror slimproppen min har gått. Har hatt mye utflod siste uka, men idag tidlig kom det en slimete blank/gulaktig klump når jeg tørka meg etter dobesøk. Vet sannelig ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå