Bolla! Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #661 Del Skrevet 23. januar 2013 Tippeliste, fødsel: 29. januar - Malabror 30. januar - Malapappa 7. februar. - Malafarfar 8. februar - Nuttapia 10. februar - Luremegpå 12. februar - Malasamboer 14. februar - CathrineMic 18. februar - Angel-A 19. februar - Daenerys 20. februar - My84 23. februar - Frøken Vims 27. februar - Tina_O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #662 Del Skrevet 23. januar 2013 De hadde ikke kommoden på butikken vi sjekket ut i dag, så nå er den bestilt over nettet Butikken hadde 50% på alt av ulltøy, så det ble to pysjer, en body, lue og strømpebukse til en billig penge. Så helt bomtur ble det ikke Vet ikke om det har noe med bilturen og gåingen på kjøpesenteret som gjør det eller ikke, men i ettermiddag og kveld har jeg hatt masse kynnere, ubehagelige innimellom også. Er vel positivt at kroppen gjør seg klar til den store jobben, men det er ikke godt å gå rundt med steinhard og sprengt mage pluss masse vonde spark innenfra. I morgen har jeg ingenting på timeplanen, men lurer på om jeg skal bake litt gjærbakst til å ha i frysen til det kommer besøk etter fødselen. Får se an formen tror jeg. Greit å ha noe godt og hjemmebakt å servere besøket, og jeg regner med at baking ikke er så høyt prioritert etter at babyen er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #663 Del Skrevet 25. januar 2013 Jon Blund er savnet! Jeg vil sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 #664 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvordan går det med kynnerne, Mala? Har det gitt seg? Velkommen til våkenetter .. Itteno moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #665 Del Skrevet 25. januar 2013 Har vært hos jordmor nå, blodtrykket er fortsatt litt høyt, men urinen var fin. Gått opp 4 kg på litt over 3 uker, totalt 10,3 kg opp. Veldig glad for at M var med i dag, for når vi hadde parkert utenfor helsestasjonen kasta jeg opp. Dét var ikke godt å brekke seg med magen i veien! Skal tilbake om en uke for å måle bt igjen, greit å følge med, jordmor tror jeg føder innen da, men d tar jeg med en klype salt gitt, ellers blir tiden lang! Nå skal jeg finne senga igjen, er beordret i seng av jordmor som var veldig klar på at nå bør jeg hvile frem mot fødsel. Litt rotete innlegg, men skriver fra mobilen.. God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 #666 Del Skrevet 25. januar 2013 Usj da, hørtes ikke gøy ut! Masse god bedring! Kos deg og slapp av, ta godt vare på deg selv. Hvorfor tenker jm at du føder såpass før termin? Pga sterke kynnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #667 Del Skrevet 25. januar 2013 Tusen takk, Nuttapia Hun mener det pga sterke kynnere, mye nedpress, menssmerter, murringer i korsrygg og i kombinasjon at kvinner i familien min bare har født før termin, alle har født 2-6 uker før termin Hun så også på oppkastet som et tegn på at det kunne gå mot slutten. For min del så kan han vente til februar i alle fall! Men han kan gjerne komme litt før da jordmor påpekte at gutten ikke akkurat er liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 25. januar 2013 #668 Del Skrevet 25. januar 2013 Kanskje du er like heldig som meg, slapp også unna de siste ukene. Takk og lov!! For jeg var veldig klar for å føde. Tror du kjenner det på kroppen og jeg.. Godt du fikk bestilt stellebord! Var det siste på listen? Da er det bare å senke skuldrene og bare slappe av mot fødsel. Plutselig så kommer lillegutt. Håper formen din er bedre i dag. Stor helgeklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 #669 Del Skrevet 25. januar 2013 Er kvalme også indikasjon på at noe nærmer seg? Dét er spennende! Men skjønner godt at du gjerne vil nå februar iallfall Er det ikke godt å vite at tassen i magen din er en stor gutt? Det synes jeg iallfall Da kan kvalme bare være kvalme. Mammaer blir vi snart uansett, Mala, og det kommer til å bli så fint å møte denne lille trollungen som har bodd inni der såååå lenge PLUTSELIG sitter vi der, og det begynner å blir vår og deilig ute!! Fy søren som jeg gleder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #670 Del Skrevet 25. januar 2013 Kanskje du er like heldig som meg, slapp også unna de siste ukene. Takk og lov!! For jeg var veldig klar for å føde. Tror du kjenner det på kroppen og jeg.. Godt du fikk bestilt stellebord! Var det siste på listen? Da er det bare å senke skuldrene og bare slappe av mot fødsel. Plutselig så kommer lillegutt. Håper formen din er bedre i dag. Stor helgeklem fra meg Kan godt kommer et par uker før for min del altså Gleder meg til å bli ferdig, men må prøve å ikke bli utålmodig allerede nå, selv om jeg kjenner at kroppen jobber for fult. Utenom stellebordet har vi igjen å kjøpe en madrass til vogga og noen småting som febernedsettende osv. Så det er ikke ille syns jeg Formen er rar og jeg har sovet masse etter kontrollen hos jm, kjennes at det ble rundt to timer søvn i natt! Gleder meg sånn til å se han! Stor klem til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #671 Del Skrevet 25. januar 2013 Er kvalme også indikasjon på at noe nærmer seg? Dét er spennende! Men skjønner godt at du gjerne vil nå februar iallfall Er det ikke godt å vite at tassen i magen din er en stor gutt? Det synes jeg iallfall Da kan kvalme bare være kvalme. Mammaer blir vi snart uansett, Mala, og det kommer til å bli så fint å møte denne lille trollungen som har bodd inni der såååå lenge PLUTSELIG sitter vi der, og det begynner å blir vår og deilig ute!! Fy søren som jeg gleder meg.. Tror ikke kvalme i seg selv er et tegn, men hun sa at mange kan kaste opp når det går mot slutten eller når fødselen starter. I mitt tilfelle så tror jeg heller at det var en reaksjon på en natt med lite søvn og og at jeg bare fikk i meg en banan før kontrollen som gjorde at jeg kastet opp. Greit å vite at det er en stor gutt, men jeg tenker jo på at han skal ut også da! Gleder meg til å bli ferdig og ser virkelig frem til å møte gutten vår og bli kjent med den lille krabaten Gleder meg også til å gå våren og sommeren i møte med liten baby, familieliv og trilleturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. januar 2013 #672 Del Skrevet 25. januar 2013 Er sååå enig Er glad vi er på vei mot våren, og ikke høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #673 Del Skrevet 25. januar 2013 Er sååå enig Er glad vi er på vei mot våren, og ikke høsten JA, herlig at det går mot lysere tider og varmere vær etterhvert *** Formen er bedre nå enn tidligere i dag, men har noen rare murringer i korsryggen som kommer og går, så i kveld er jeg god venn med varmelakenet mitt Kjenner jeg begynner å kjenner på litt skrekkblandet fryd med tanke på fødsel nå, sikkert fordi jm snakket så mye om det og mente det ikke er lenge igjen. Jeg gleder meg jo så uendelig mye, men jeg gruer meg til selve fødselen og er veldig spent på hvordan det blir og hvordan jeg takler det. Har også begynt å tenkt veldig på om gutten vår er frisk og er redd for at noe er som det ikke skal være... Mye tanker som surrer i et gravid hode for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. januar 2013 #674 Del Skrevet 25. januar 2013 Tenk at du føder snart da Det blir så kjekt Blir spennende om når det blir.. Om du skal føde til helgen, så vil jeg tippe søndag trur jeg Om jm mener det skjer snart, så er det jo kjempelenge til 14 feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. januar 2013 Forfatter #675 Del Skrevet 25. januar 2013 Tenk at du føder snart da Det blir så kjekt Blir spennende om når det blir.. Om du skal føde til helgen, så vil jeg tippe søndag trur jeg Om jm mener det skjer snart, så er det jo kjempelenge til 14 feb Ja, hvor ble alle ukene av?!? Plutselig er det du som sitter der med store magen og en baby som vil ut når som helst Selv har jeg liten tro på at det skjer noe i helgen gitt, og syns helst han kan drøye til februar med å melde sin ankomst Er ikke sikkert han kommer før 14. heller, men at kroppen bare lurer meg og at jm tar grådig feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 25. januar 2013 #676 Del Skrevet 25. januar 2013 Ja, hvor ble alle ukene av?!? Plutselig er det du som sitter der med store magen og en baby som vil ut når som helst Selv har jeg liten tro på at det skjer noe i helgen gitt, og syns helst han kan drøye til februar med å melde sin ankomst Er ikke sikkert han kommer før 14. heller, men at kroppen bare lurer meg og at jm tar grådig feil Ja, si det. Jeg vet ikke hvor de ble av hvertfall Ja, tenk når det er jeg som sitter der å venter på å føde Så sitter jeg der alene, for alle er så opptatt med babyene, at de nesten ikke har tid til KG. Så mens jeg venter, er jeg kjempe ensom Blir spennende å se når han velger å komme Klart det gjør jo ingenting om han venter ett par uker (14 feb), det er jo en litt kjekk dato å få baby på tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 26. januar 2013 #677 Del Skrevet 26. januar 2013 Spennende for tiden her også i største grad! Mon tro hvem av dere som kalver først?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 26. januar 2013 #678 Del Skrevet 26. januar 2013 Oi, mulighet for fødsel snart her! Da må det følges tett med her, skjønner jeg;-) Lykke til:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #679 Del Skrevet 26. januar 2013 Ja, si det. Jeg vet ikke hvor de ble av hvertfall Ja, tenk når det er jeg som sitter der å venter på å føde Så sitter jeg der alene, for alle er så opptatt med babyene, at de nesten ikke har tid til KG. Så mens jeg venter, er jeg kjempe ensom Blir spennende å se når han velger å komme Klart det gjør jo ingenting om han venter ett par uker (14 feb), det er jo en litt kjekk dato å få baby på tenker jeg Vi skal nok følge deg skal du se Tror ikke jeg kommer til å slutte helt å titte innom på KG etter at knøttet er ute i alle fall, men man vet jo ikke hvordan hverdagen blir heller Han kan godt vente litt ja, og 14. februar er en fin dato, selv om jeg ikke personlig har noe forhold til valentinsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #680 Del Skrevet 26. januar 2013 Spennende for tiden her også i største grad! Mon tro hvem av dere som kalver først?!? Har ingen forhåpninger om at fødsel er like rundt hjørnet jeg altså, men man vet jo aldri og du får lov å gjette dato hvis du vil Nutta skal få kalve først, kan ikke snike i køen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå