Gå til innhold

Malas dagbok :)

Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere er gode :klemmer:

Er det noen som vil gjette når jeg føder da? Er bare å kommer med hva dere tror i alle fall ;)

Termin er 22. februar

Foreløpig er det broren min som har tippet 29. januar

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe 8.feb (selvom det er litt tidlig, men..), for da har jeg bursdag :fnise:

Og siden du selv ble født tidlig, så kanskje han vil ut tidligere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er notert jenter :)

Han er hjertelig velkommen litt før tiden!

Da var vi kommet til hele 35 uker og klumpen er nå ca 42,5 cm lang og veier omkring 2580 g i følge babyverden :hjerte:

Er ikke noen liten tass lenger med andre ord :)

Begynner å glede meg til permisjon nå, slik at jeg bare kan tenke på meg selv, hvile ordentlig ut og lade opp til fødselen. Begynner å kjenne det såpass i ryggen at jeg sliter til tider meg å bøye meg for å ta klær ut av vaskemaskinen.. :sjenert:

Godt jeg har en samboer som mer enn gjerne vil hjelpe kula si :gjeiper:

De første strekkmerkene har meldt sin ankomst, tre illsinte røde striper på undersiden av magen. Gjør meg ikke så mye i grunn, er bare at de klør så innmari.

Ellers har jeg klart å holdt halsbrannen i sjakk de siste par nettene, takk gud!! Det er jo en helt annen verden.

Begynner å bli litt tungt å komme seg opp av sengen for å gå på do kjenner jeg. Er ikke bare å hive seg rundt å stå opp lenger, føler meg som en strandet hval! (ser antakelig ut som en også) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste, fødsel:

29. januar - Malabror

30. januar - Malapappa

8. februar - Nuttapia

14. februar - CathrineMic

19. februar - Daenerys

23. februar - Frøken Vims

:)

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakre Mala! Hurra for 35 uker :strix:

"De rykker stadig frem i køen" :hjerte:

Hett tips fra sint mage her også:

Kløende strekkmerker lindres med Baobab-krem og olje

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 23 februar! :jepp:

Og hvis du har noen tips mot halsbrann så tar jeg imot med åpne armer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er listen oppdatert :)

Nuttapia:

Kanskje jeg skulle prøvd slik krem da, villig til å prøve alt som kan hjelpe :)

Frøken Vims:

For meg så funker det til en viss grad med lovehearts faktisk. Hvis jeg våkner med halsbrann, tar jeg 2-3 lovehearts og tygger lenge på de slik at de skummer skikkelig i munnen før jeg svelger. Hjelper også å ligge på venstre side og så passer jeg på å ikke spise rett før jeg legger meg, pluss at jeg prøver å unngå kullsyreholdig drikke og sterk mat. :)

CathrineMic: Ja, kanskje blir det en valentinesbaby ;)

Håper formen din er fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En oppdatert tippeliste, fødsel:

29. januar - Malabror

30. januar - Malapappa

8. februar - Nuttapia

14. februar - CathrineMic

19. februar - Daenerys

20. februar - My84

23. februar - Frøken Vims

27. februar - Tina_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baobab fra merket Epoch :nigo:

Den har jeg sett at mamma har stående på badet, så det spørs om jeg stjeler med meg den hjem når jeg skal dit i løpet av helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har jeg sett at mamma har stående på badet, så det spørs om jeg stjeler med meg den hjem når jeg skal dit i løpet av helgen ;)

Hihi, det synes jeg du skal gjøre :lur: En slik god krem er til for og brukes!!

Og hvis du har en god olje også, så smør på begge deler samtidig :)

Spennende med tippeliste di! Er jo litt ti igjen enda, men har du noen følelse på nedkomsten selv, eller? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det synes jeg du skal gjøre :lur: En slik god krem er til for og brukes!!

Og hvis du har en god olje også, så smør på begge deler samtidig :)

Spennende med tippeliste di! Er jo litt ti igjen enda, men har du noen følelse på nedkomsten selv, eller? :popcorn:

Da er det avgjort, den blir med meg hjem :lur:

Har bare sånn silk terapy olje jeg, kan den brukes mon tro? :klo:

Er en god stund igjen enda ja, men begynner å innse at det ikke er så lenge likevel når nesten alle jeg møter avslutter med " lykke til da, hvis jeg ikke ser deg før fødsel" :)

Prøver å innstille meg på at jeg kommer til å gå over, men kroppen og hodet er så klar for å bli ferdig at jeg har litt vanskelig for å la være å håpe på at han kommer litt før. :sjenert:

Hadde vært mye bedre å bli overasket hvis han skulle bestemme seg for å komme før termin i stede for å dø av utålmodighet hvis jeg går over.

Hjelper ikke akkurat at alle i familien sier at han kommer før fordi mamma har født barn 6, 5 og 2 uker før termin.

Nei, han kommer når han kommer og jeg gleder meg veldig :hjerte:

I går var jeg skikkelig svimmel og kvalm. Er heldigvis bedre i dag.

Utrivelig å være på jobb når formen er sånn, så nå blir det nedtrapping, spesielt ettersom blodtrykket var litt høyt på forrige kontroll også.

Håper formen holder seg grei frem til kontroll neste fredag, ellers ringer jeg nok legen for en ekstra sjekk. ikke bra å gå rundt kvalm og svimmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...