Rhiannon Skrevet 30. november 2012 #541 Del Skrevet 30. november 2012 Så bra å få tilrettelagt jobben! Du skal jo ikke slite deg ut heller Håper pusene kommer hjem snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. november 2012 Forfatter #542 Del Skrevet 30. november 2012 Så bra å få tilrettelagt jobben! Du skal jo ikke slite deg ut heller Håper pusene kommer hjem snart! Ja, det er gull verdt å få dagene tilrettelagt slik at man kan holde ut på jobb lengst mulig Og selv om jeg gjerne skulle jobbet fulle dager, er jeg nødt til lyttet til kroppen min og sette meg selv og babyen i fokus, det som er viktigst nå Det håper jeg også, liker ikke når de er borte. De er jo babyene mine (foreløpig) og man blir jo redd for om det har hendt dem noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 30. november 2012 #543 Del Skrevet 30. november 2012 Så bra du får tilrettelegging på jobb! Det beste er jo hvis man klarer å være i jobb frem til permisjonen, selv om man selvfølgelig skal lytte til kroppen hvis den trenger hvile. Krysser fingrene for at pusene dine kommer hjem snart! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #544 Del Skrevet 1. desember 2012 Da var pusene trygt hjemme hos matmor! Lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. desember 2012 #545 Del Skrevet 1. desember 2012 Så herlig å ha kattene hjemme og inne Sove godt, Mala!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. desember 2012 #546 Del Skrevet 2. desember 2012 Åååh, kos med puser Ha en fin søndag Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #547 Del Skrevet 2. desember 2012 Godt å få de hjem igjen, de var mildt sagt sultne etter tre døgn ute i det kalde været uten tilgang på mat eller vann. I dag har jeg to over gjennomsnittet kosete katter, godt å komme hjem tror jeg Dagen i dag har gått med til litt rydding, tørking av støv og vasking av klær. Og så har vi hatt mamma på middag, skikkelig norsk kost i dag, kjøttkaker av elg med godt tilbehør Tenk at det snart er jul! Desember går jo kjempefort, og da er februar og termin like rundt hjørnet og det er jammen rart å tenke på, men mest godt Håper dere alle har hatt en fin 1. søndag i advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 2. desember 2012 #548 Del Skrevet 2. desember 2012 Ja, da var de nok sultne kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 4. desember 2012 #549 Del Skrevet 4. desember 2012 Hurra for 29 uker, søte Mala!! Ønsker deg en alldeles deilig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. desember 2012 #550 Del Skrevet 4. desember 2012 Hurra for 29 uker Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 4. desember 2012 #551 Del Skrevet 4. desember 2012 Hurra for 29 uker! Godt å se at kattepusene kom hjem igjen. Håper formen din er fin! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #552 Del Skrevet 4. desember 2012 Takk for det jenter Tenk det, 29 uker og lille tassen i magen vokser seg sterkere og større for hver dag som går. Masse aktivitet for tiden og det er herlig å kjenne bevegelser fra han, selv om han treffer blæra ganske heftig til tider :gjeiper: Formen er fortsatt fin, det er liksom ryggen og bekkenet som sier fra noen ganger, men det er ikke verre enn at jeg lever med det, og så har jeg på en måte blitt vant til det, så da legger jeg ting heller til rette for å ikke gjøre det verre. Merker at lunten er litt kortere enn vanlig og det er noen ganger lite som skal til før jeg blir irritert og sint. Men det går fort over da M bare ler av meg Og jeg gleder meg sånn til jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 4. desember 2012 #553 Del Skrevet 4. desember 2012 Da er vi to Mala! Gleder meg så veldig mye til jul selv. Har vært flink med å begynne tidlig med julegaver i år, så har bestemt meg for å ikke stresse! Har jo flyttet til ny leilighet så jeg gleder meg til å sette opp julepynten også, etter at alt annet er satt på plass. Satser på å få julepynten opp til neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #554 Del Skrevet 6. desember 2012 Er litt utenfor etter jobb igår, en ungdom gikk amok med øks og kniv på senteret jeg jobber på. Og det har vært en natt uten mye søvn og med mareritt de korte stundene jeg har sovet. Helt forferdelig å føle seg så hjelpesløs, liten og sårbar. Han var heldigvis ikke inn i butikken vår, men jeg stod og ekspederte en kunde når han kom løpende forbi butikken med øksen hevet over hodet og det var vanskelig å skulle handle klart i en sånn situasjon og reaksjonen har vært ganske sterk i ettertid for min del og det har vært litt tårer i dag... Skal gå å finne senga snart, må vel finne meg noe mat først, for det eneste jeg har spist i dag er to rundstykker med ost. matlysten er ikke til stede og jeg brekker meg når jeg prøver å spise. Og den fine blandingen av lite søvn, lite mat og gråting har gitt meg en forferdelig hodepine. Håper jeg får sove bedre i natt etter å ha vært i møte med politi og beredskapsmannskap i kveld. Han ungdommen som gikk amok er nå langt inn på psykiatrisk, er godt å vite at han blir tatt hånd om av fagpersonell i allefall. Var jo hos legen for sukkerbelastningstest i dag, og jeg lå helt på grensen så jeg skal tilbake for ny test 3. januar. Kjedelig, men sånn er livet. Alt annet på kontrollen var fint da, heldigvis og jeg har gått opp 1,1 kg på 5 uker, så det er jeg fornøyd med God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2012 #555 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Oi, det høres veldig lite moro ut! Meget spesielt å løpe rundt med øks :O Endret 6. desember 2012 av Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. desember 2012 #556 Del Skrevet 6. desember 2012 Så ekkelt!! Skjønner godt at du er rystet!! Det er jammen godt at han ikke ble fysisk med noen i tillegg, for en forferdelig skjebne!! Stakkars han som er så utafor! Håper du får sove bedre i natt!! Satser på at glukosetesten din ikke bikker over neste gang! Det går nok helt fint Sov godt, sender deg masse sove-støv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #557 Del Skrevet 8. desember 2012 Huff ja, tenk hvilke følger det kunne fått om han faktisk hadde tatt i bruk øksen. Vil ikke tenke på det en gang. Skal på jobb nå og kjenner jeg gruer meg litt. Ang. glukosetesten så ringte legen i går og fortalte at prøven de hadde sendt inn hadde lavere verdi. Derfor skal jeg måle på egenhånd to ganger i uken, to timer etter mat, og hvis jeg får flere verdier over 7, skal jeg møte til ny test på nyåret, hvis ikke lar jeg være. Har tenkt litt på det etterpå, for stress kan jo påvirke blodsukkeret, så det kan jo være at det var litt høyt pga den hendelsen på jobb kvelden før og en natt med null søvn!? *** Kjenner jeg er ekstra takknemlig og glad for lille i magen i dag når jeg kom på at jeg skulle hatt termin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 8. desember 2012 #558 Del Skrevet 8. desember 2012 Huff ja, tenk hvilke følger det kunne fått om han faktisk hadde tatt i bruk øksen. Vil ikke tenke på det en gang. Skal på jobb nå og kjenner jeg gruer meg litt. Ang. glukosetesten så ringte legen i går og fortalte at prøven de hadde sendt inn hadde lavere verdi. Derfor skal jeg måle på egenhånd to ganger i uken, to timer etter mat, og hvis jeg får flere verdier over 7, skal jeg møte til ny test på nyåret, hvis ikke lar jeg være. Har tenkt litt på det etterpå, for stress kan jo påvirke blodsukkeret, så det kan jo være at det var litt høyt pga den hendelsen på jobb kvelden før og en natt med null søvn!? *** Kjenner jeg er ekstra takknemlig og glad for lille i magen i dag når jeg kom på at jeg skulle hatt termin i dag Klart stresset rundt det som skjedde på jobben kan ha påvirket glukosetesten, kroppen reagerer på sånt jo. Forhåpentligvis får du ikke flere høye tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. desember 2012 #559 Del Skrevet 8. desember 2012 Krysser fingra for lave tester, Mala!! Kose deg med lillen i magen, det går fint på jobb veitu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraaa Skrevet 8. desember 2012 #560 Del Skrevet 8. desember 2012 Mye kan påvirke blodsukkernivået, ja. Er nok ikke noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå